טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,207 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 786 צפיות
אני יודע שבמכוניות חדשות(דיי)יש את כול הקטע של הצ'פים 1.צ'יפ שמגביל את המהירות המקסימלית 2.אחד שמונעה סיבוב יתר של הגלגלים.(לא יודע איך להגדיר בידיוק ) טוב שאליתי היא כזו: מתי שניגמרת לי האחריות אני רוצה להסיר את הצ'פים. האם אפשר להסיר אותם? איזה השלכות טובות או לא טובות? ובכלל האם לעשות אתה זה באופל אסטרה 2002? האם זה ישנה משהו בבצועים של המכונית? ואיפה אפשר לעשות וכמה עולה? תודה לכול העוזרים.
הודעה אחרונה מאת Eddy, -
- 0 תגובות
- 712 צפיות
אני יודע שזה נשמע מוזר אבל לדבר כזה עוד לא ציפיתי. אני מכיר טוב את הפליטה של האוטו ואת הרעש. אבל כבר יומיים שאני שומע רעש, שאני מדליק את האוטו ואני לוחץ אני שומע את האגזוז מגמגם ממש כאילו הוא נחנק וזה גם קורה שהאוטו חם. מה זה יכול להיות ודרך אגב הרעש של האגזוז גם ירד
הודעה אחרונה מאת עופר106R16V, -
- 0 תגובות
- 735 צפיות
אני יודע שזה נשמע מוזר אבל לדבר כזה עוד לא ציפיתי. אני מכיר טוב את הפליטה של האוטו ואת הרעש. אבל כבר יומיים שאני שומע רעש, שאני מדליק את האוטו ואני לוחץ אני שומע את האגזוז מגמגם ממש כאילו הוא נחנק וזה גם קורה שהאוטו חם. מה זה יכול להיות ודרך אגב הרעש של האגזוז גם ירד
הודעה אחרונה מאת עופר106R16V, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מתכוון גם על רכב שהוא בלי טורבו.. וגם על אוטומט בכלל...
הודעה אחרונה מאת tamirbike, -
- 0 תגובות
- 703 צפיות
תראו אני יודע שזה נשמע מוזר ואני בחיים לא ציפתי לדבר כזה. בקיצור אני מכיר את הרעש של האגזוז שלי טוב מאד וממש ישר שאני מדליק את האוטו יש פילטה אחידה. אבל עכשיו האגזוז התחיל להשמיע לי פחות רעש ושאני לוחץ קצת על הגז אני שומע את האגזוז ממש מגמגם, כאילו הוא נחנק מה זה יכול להיות ומה צריך לבדוק
הודעה אחרונה מאת עופר106R16V, -
- 0 תגובות
- 679 צפיות
תראו אני יודע שזה נשמע מוזר ואני בחיים לא ציפתי לדבר כזה. בקיצור אני מכיר את הרעש של האגזוז שלי טוב מאד וממש ישר שאני מדליק את האוטו יש פילטה אחידה. אבל עכשיו האגזוז התחיל להשמיע לי פחות רעש ושאני לוחץ קצת על הגז אני שומע את האגזוז ממש מגמגם, כאילו הוא נחנק מה זה יכול להיות ומה צריך לבדוק
הודעה אחרונה מאת עופר106R16V, -
- 0 תגובות
- 759 צפיות
תראו אני יודע שזה נשמע מוזר ואני בחיים לא ציפתי לדבר כזה. בקיצור אני מכיר את הרעש של האגזוז שלי טוב מאד וממש ישר שאני מדליק את האוטו יש פילטה אחידה. אבל עכשיו האגזוז התחיל להשמיע לי פחות רעש ושאני לוחץ קצת על הגז אני שומע את האגזוז ממש מגמגם, כאילו הוא נחנק מה זה יכול להיות ומה צריך לבדוק
הודעה אחרונה מאת עופר106R16V, -
אם זה רכב צרפתי
מאת שמר- 0 תגובות
- 938 צפיות
אתה מזמין צרות.הלכלוך המצטבר בתחתית המיכל ייאסף ע"י המשאבה ,יסתום אותה , יעבור למערכת הדלק ,יסתום אותה ,ישגע את המחשב.חראם. האמת , זה לא רק במכוניות צרפתיות. אבל הן הלא רק מחכות למשהו שייתן להן תירוץ להיתקע...
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם בבעלותי סיוויק 3 דל' 97 . בעת עצירה מלאה אני שומע רעש של נקישה (מכה) מאזור הברקסים, במיוחד בחניות כשבולמים במהירות נמוכה. (הרעש מופיע גם בבלימה ברוורס.) בהתחלה חשבתי שיש מכה בגיר אבל ביקשתי מהמוסכניק שיבדוק את התושבות ואמר שהם במצב מצויין. האם מישהוא מכיר את הבעיה ויודע איך אפשר לפתור אותה. . יכןל להיות רפידות יבשות?? אני זוכר שגם כשהייתה לי פעם MAZDA MPV היה לה רעש כמו זה. ובחברה לא פתרו את הבעיה. תודה לכולם ויום טוב
הודעה אחרונה מאת BLUE-R, -
בעבר שאלתי כאן לגבי צריכת דלק וקיבלתי המלצה איך לבדוק ואני מיישם הלכה למעשה ממש עכשיו. היום, בדרך, כאשר עמדתי ברמזור אדום שמתי לב במקרה כי מד הדלק אשר עמד על קצת יותר מחצי מיכל פתאום עולה עד 3/4 מיכל דלק. בגלל שאני בבדיקה אני מביט די הרבה במד הדלק תוך כדי נסיעה וזו פעם ראשונה. השאלה היא מה גורם לכך? ורציתי לדעת מה עיקרון העבודה של מד הדלק שלפעמים יכולה להיות סטייה כה גדולה (זה לא מצוף?)
הודעה אחרונה מאת shay5119, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני כשבוע נפל לי מכסה מגן ההגה אשר נמצא מעל הגלגל השמאלי (היה בלוי מאוד). תפקידו למיטב ידיעתי להגן על מסרק ההגה. בכל אופן קניתי אחד חדש מקורי אבל משום מה לא הצלחתי להכניס אותו בכוחות עצמי, פירקתי את הגלגל ניסיתי כמה טכניקות אבל אף אחת לא עבדה, הגעתי למסקנה שהמוסך כנראה יעשה זאת טוב ממני, רק רציתי לשאול, האם מישהו התנסה בבעית התקנה של מכסה מגן הגה ב-106 למיניהם? כמה יעלה לי לעשות זאת במוסך מבחינת עבודה, בהתבסס בקושי ההתקנה? תודה.
הודעה אחרונה מאת saxo_boy, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכם... לאחרונה אחת מבנות המשפחה שלי קנתה לעצמה פיג'ו 106, שנת 96 אני חושב. יד ראשונה(!), 70 אלף קילומטר. יישור קו כמובן זה מילה זרה בשבילה ולכן, כמו שהיא קנתה את האוטו, ככה הוא נישאר, בלי לתקן את הבעיות שלו. השבוע יצא לי לנהוג 5 דק' על האוטו. הרגשתי במהלך הנסיעה מן תקתוקים כאלה. כאילו משהו דופק בצד שמאל, מעל הקלאץ'\מאחורי הקלאץ' (כלומר, או בהגה, במוט שלו, או באזור הגלגל). הדבר קרה בעיקר בכבישים משובשים טיפה. היו מקרים למשל שנסעתי על כביש משובש מאוד, ולא קרה כלום, ואז נסעתי על כביש משובש קלות, והיו את התקתוקים האלו. רציתי להמשיך ולבדוק את הנושא, אבל לא יכולתי כי לא היה לי זמן. לא יכולתי לבדוק אם זה משפיע יותר מדיי על הנהיגה, אבל מהתרשמות ראשונית, הדבר לא משפ…
הודעה אחרונה מאת marksab, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
רציתי לדעת אם כדי לי לשם אגזוז לחץ ברכב... אשמח לקבל גם מידע לגבי מחירים ואיזה חברות כדי... כרגע האזוז ברכב שלי צריך שיחליפו אותו בחודש חודשים הקרובים לפי מצבו ...
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 5 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
תקנו אותי אם אני טועה - מומנט - ההסבר המכני והתיאורתי למומנט - מומנט במנוע מייצג בעצם חישוב מתמטי פשוט המתואר כיחידות קג"מ (קילו גרם X מטר) שמשוואתו נערכת כך: הדחיפה של הבוכנה מתוארת כק"ג X אורך המהלך שעובר הטלטל (החלק המחבר בין הבוכנה לגל הארכובה) משיאו (כשהבוכנה במעלה הצילינדר) עד ליצרית זוית של 90 מעלות בין הטלטל לגל הארכובה. ככל שהצילינדר גדול יותר, כך יגדל עומס הדחיפה = הק"ג , ככל שהטלטל יהיה ארוך יותר, יגדל הפרמטר השני - המטר... כוח סוס - הגדרה מדוייקת של כוח סוס אני לא יודע ולכן מי שיודע שיגדיר... הבדלים בין כוח סוס למומנט - שיא המומנט תמיד יבוא בסל"ד נמוך יותר משיא הכ"ס. אך השאלה העיקרית שלי היא: מה ההבדל בין המומנט לכ"ס? אני יודע שהם תלויים אחד…
הודעה אחרונה מאת malky, -
עזרה בצביעת הדשבורד 1 2
מאת twhyman- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שני דברים: אחד, אני רוצה לצבוע את הקונסוליה המרכזית ואת הלוח שעונים באוטו בצבע לבן. אני רוצה לעשות את זה בצביעה בתנור ואצל צבעי מומחה. אני גר בגבעתיים.... לפי מה שהבנתי מדובר במשהו בסביבות ה350 שקל... שתיים. חיפשתי באינטרנט אבל לא מצאתי רכבים צבועים לבן מפנים... אודה לכם אם תוכלו למצוא לי... תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת twhyman, -
- 29 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכולם חשבתי איך אפשר לשפר את הרכב בלי הרבה השקעה כספית ואני חושב שהגעתי למסקנה אנא רישמו מה ההשלכות של הדבר ומה דעתכם תודה לפי חוקי פיזיקה אויר קר נשרף יותר טוב ולפי ידע קודם אני יודע שבאויר יש רק 21% של פחמן {פחמן הוא החומר שאותו המנוע שורף ואת החנקן הוא מוציא } אז אפשר לבנות מערכת על אותו בסיס של הניטרו רק שמקום בלון עם גז שמים בלון עם חמצן ומחברים אותו לפילטר אויר ואז המנוע מקבל יותר אחוזי חמצן ונוצר פיצוץ יותר טוב והמנוע עובד יותר טוב נ.ב שלא תבינו לא נכון לא התכוונתי ל 100 % אמרתי שצריך להוסיף כמה אחוזים עלידי שעון לחץ ולראות את הלחץ המקסימלי שהמנוע עובד ועומד בו ! אנא רשמו בבקשה השלכות של הדבר ואם מישהו ראה או עשה את זה פעם תו…
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
מהו קיט פרודרייב ? מה הוא נותן ? כמה הוא עולה ? עשיתי חיפוש ולא מצאתי במה מדובר אז מי שיודע שירשום בבקשה נ.ב קראתי על הדבר הזה בהודעה הזאת http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=23152
הודעה אחרונה מאת Maserati, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האוטו - רנו 5 1250 מרובעת צילינדרים, משופרת מהתחת (אגזוז, פילטר, אהבה ושום בתא כפפות). נוסע בגשם. נכנס לשלולית. האוטו מת. גומר לקלל את הצרפתים ואת הגשם. יוצא. פותח את המכסה של המפלג. רטבטב. מנגב. לא משפיע. מחכה. מנגב. מתניע. מקרטע חזרה הביתה. פותח בשבת, ומה אני רואה? אין מגעים יש כמו-אבן. מנקה עם נייר לטש 0, חושף את המגעים, מנקה גם את הרוטור, יש חופש מסויים ברוטור - האם זה הגיוני? משחק של משהו כמו מילימטר או מילימטר וחצי חופש. סיכום ביניים : האוטו מניע בלי בעיה. האוטו מגמגם ומתקשה לטפס בסל"ד. האוטו שותה דלק כמו מטורף!!!! (ירדתי מליטר ל14.5 ק"מ ל-ליטר ל13) יש הצעות? רון. -אוהב כתמיד-
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 860 צפיות
ברשותי פיאסטה 1300 ידני שנת 96 לאחרונה באמצע נסיעה הטורים קופצים ועד שלא לוחץ על הגז במכה ארוכה - זה לא מפסיק . בנוסף יש אכילת שמן רצינית ואין נזילה . יוצא עשן שחור ולא לבן . האם משיהו מכיר את התופעה ומהי הבעיה?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפני כמספר חודשים האלטרנטור ברכבי "הלך" - הוא הרעיש בצורה בלתי נסבלת והאורות היו נחלשים ומתחזקים מידי פעם. קניתי אלטרנטור אחרי שיפוץ מלא, ממש חידוש, אפילו נצבע מחדש... בשבועיים האחרונים גם האלטרנטור הזה התחיל להרעיש - לא רעש של מיסב, רעש פנימי כלשהו. במידה ואני מכבה אורות או כל צרכן חשמל אחר שבאוטו האלטרנטור שותק(כך גם הבנתי שהרעש מקורו מהאלטרנטור). יש למישהו מושג מה הבעיה באלטרנטור או מדוע זה קורה? האוטו המדובר הוא פיאט אונו 1400. באוטו ישנה מערכת סטריאו מסורבלת הכוללת בין היתר גם מגבר של 800W. יכול להיות שהמגבר צורך הרבה חשמל ומביא לשריפת הסליל או משהו ? בנוסף, שמן התחיל לחדור לאחד מהפלאגים - בעיה במנוע/ראש מנוע/לא ניתן לדעת בלי לפרק ראש? …
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי בעיית פלגים, אני צריך להחליף אותם ואני לא מוצא פלגים להחלפה המקוריים (לפי ספר היינס) הם בוש WR6DTC מרווח אלקטרודה- 0.9 מ"מ לא נמצאים במלאי החברה בארץ, לכן אני צריך למצוא תחליף כרגע יש באוטו LODGE GOLDEN אני ישמח לאלטרנטיבות דחוף. תודה לעונים, יפתח
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני צריך מישהו שיכול להרכיב לי צמה חדשה על הפונטייק שלי ואני מוכן לשלם לו על כך! מדובר על הצמה שמתחת למכסה מנוע בלבד, כל החוטים שמתחברים ליוניות שם! אין בעיית חשמל פנימית ברכב! רק שיבוא לכרמיאל ויסדר את זה! זה מנוע 2000cc כמו של כל הsunbird הסגורות! ויש לי צמה חילופית! רק אני פוחד להיתעסק עם האמריקאית הזאת, יותר מידי חוטים יכולים לשגע אותי אני מכונאי לא חשמלאי רכב! תודה ירין אלקיים! 055831358
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
עדיף באזור פ"ת ושיהיה עד 400 שקל... וגם כמה עולה לעשות 2 חלונות חשמל
הודעה אחרונה מאת שי .מ., -
-
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אחרי שנה עם הוולקן הגיע הזמן לסיכומים רצ"ב עלויות אחזקה כוללות לאוטו -עם מינימום מוסכים ומקסימום איציק- תודה רבה לאביעד על הטבלה.
הודעה אחרונה מאת Taliko, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סילחו לי על הבורות אבל, מישהו יכול להסביר לי קצת יותר על הchip...? אני יודעת שבתאוריה זה משפר\מחזק את המנוע.... אבל זה לא עוזר לי במיוחד... מה בידיוק זה עושה למנוע? איפה במנוע זה נימצא??? ומה המיחירים?
הודעה אחרונה מאת UrbanDK, -
החלפת מפלג
מאת saxo_boy- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרכב שלי עבר עד כה 170K . יש צורך להחליף מפלג ? מה הן תופעות הבלאי ? מחיר ? ( סקסו 1.1 )
הודעה אחרונה מאת ariel-s, -
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בהרבה מקרים שאני עוזב את הגז והטורים עומדים על בערך 2000 סל"ד יש מעין בלימות מנוע קטנות (לא כל כך) במהירות. זה כאילו האוטו ניחנק. מישהו ניתקל בזה פעם? מישהו יכול להצביע על הבעיה? תודה. דניאל
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי שאלה , אני מחפש באינטרנט ספריי לסקאי , חומר לגלגלים לשמור על הצמיגים ונוזל לחלונות , יכול להיות שכל תרסיס כזה עולה בין 20 ל 50 ש"ח ? או שצריך לא להתעצל וללכת לחנויות בדרום ת"א ולקנות משם הכל במזומן במחיר סביר ?
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קודם כל שלום לכולם אני משתמש טרי וחדש בפורום מקוה שאוכל השתלב בקלות יש לי שאלה אני כל הזמן שומע טורבו פה וטורבו שם למשל של המיצובישי איבו או של הסובארו אימפרזה מה זה בעצם תאחלס הטורבו איך הוא עובד ומה הוא מוסיף ומתי?
הודעה אחרונה מאת Twisted_fuck, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם... יש לי פיג'ו 205 GR שנת 93, וכל בוקר חוזר אותו סיפור... או אפילו כמה שעות (סביבות ה5 שעות). שאני מתניע בבוקר, אם אני לא נותן לו צ'וק הוא נכבה ישר, ואם אני מחמם אותו בגז, אז הנסיעה לא רציפה, האוטו מגמגם, מקרטע, ואני לא יכול להגיד לכם מה החום.. כי בדגם הזה אין מד חום ל205.... אז רציתי לדעת שיטה אחרת ממה שאני עושה כי יכול להיות שזה מזיק לאוטו, עד עכשיו מה שאני עושה זה: מתניע את האוטו עם גז, כדי שלא יכבה, נותן עוד כמה מכות גז, יוצא בנסיעה רגועה ולא מאמץ את האוטו יותר מדי, או שאני פשוט נוסע עם צ'וק לאיזה דקה בערך, ואז עם נסיעה רגילה. יש לציין שאחרי שהאוטו מתחמם הוא נוסע מצוין, בלי בעיות. קיצור, אשמח לשמוע עצות איך לחמם את האוטו בצורה לא מזיקה... …
הודעה אחרונה מאת xturbo, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 490 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- RedLabel
- TheArcane
- Jack457
- sperial
- D4K
- TvrSpee12
- מיץ פטל
- Matan1515
- shai590
- Shay Shd Dave
- chezik
- Derish
- Dan___
- matan_mil
- Roy142
- Avia
- Haim_gds
- baer
- לב טוב
- יבגניפ
- רפי לין
- pooh-bear
- ArikB
- nir eli
- PASHUT
- אליה
- tan tan
- Supertigre
- ברווז
- Jeka88
- Night Driver
- lanosforce
- דניאל1983
- DeiMoS
- falou
- DC10
- gadik6
- Yellow Engine
- mcshmupi
- NirNissimov
- Chabadi
- SurfHigh
- IsraelR
- blackice
- Be roo
- שביט
- דובצע
- גולדן191
- guy.a
- SlowRide
- NickName1
- אלעדית
- Baté
- om2
- daniel204
- itaimoto
