Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה , אני מחפש באינטרנט ספריי לסקאי , חומר לגלגלים לשמור על הצמיגים ונוזל

לחלונות , יכול להיות שכל תרסיס כזה עולה בין 20 ל 50 ש"ח ? או שצריך לא להתעצל

וללכת לחנויות בדרום ת"א ולקנות משם הכל במזומן במחיר סביר ?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

ספרי לסקאי יש אחד מעולה של חברת STP זה בקבוק צהוב שעולה 23 שקלים ברשתות כמו ACE הום סנטר וכ"ו, לחומר קוראים sun of a gun והוא ממש מומלץ. לא הבנתי מה הכוונה חומר לגלגלים ולחלונות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש ספריי שאמור לשמור על הצמיג שלא יתיבש בשמש , ונוזל לחלונות אני מתכוון כמו הסנו

הכחול שקונים הבייתה ב 8 שקל לבקבוק ומבריק את החלונות .

אם יש משהו יותר טוב אני אשמח לשמוע .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
יש ספריי שאמור לשמור על הצמיג שלא יתיבש בשמש.

הנושא דובר רבות בפורום הטכני. בצע חיפוש, בכל מקרה.

הדרך הטובה ביותר לשמור על הצמיג, היא לא לשים עליו חומרים

למיניהם שעלולים לגרום לתופעה הפוכה.

צמיג מבריק אינו בהכרח צמיג שמור...

רחץ את הצמיג בספוג וסבון ויבש אותו כיאות ופשוט אל תחנה את הרכב בשמש לזמן ארוך.

השמש היא אוייב מוצרי הגומי והפלסטיק מספר 1.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
יש ספריי שאמור לשמור על הצמיג שלא יתיבש בשמש , ונוזל לחלונות אני מתכוון כמו הסנו

הכחול שקונים הבייתה ב 8 שקל לבקבוק ומבריק את החלונות .

אם יש משהו יותר טוב אני אשמח לשמוע .

 

יש ל-STP גם חומר לצמיגים. אבל הוא לא שומר עליהם (לא סגור על זה) אלא רק נותן להם מראה של חדש.

כשהשתמשתי בו היו דווקא תוצאות יפות לעין, אבל אני לא יודע אם זה שומר על הצמיג או אם בכלל זה בריא לו.

 

הראל,

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

תודה על התגובות , אבל יש בעיה קטנה , אין לי חניה בבית , הרכב חונה בכביש ,

חצי יום יש עליו צל , וחצי יום יש עליו שמש . אצל אלה שמתקינים צמיגים ועושים כיוון פרונט

יש אפשרות לבדוק על חומרים כאלה ויעילותם ?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
יש אפשרות לבדוק על חומרים כאלה ויעילותם ?

לא ממש.

היעילות (או חוסרה) תוכח לאחר זמן מסויים של שימוש בחומר.

ברכבי הקודם, השתמשתי ב-STP sun of a gun לצמיגים, חומר

ש"נחשב" כמעולה.

לאחר שהחלפתי לצמיגים חדשים, המשכתי להשתמש בחומר ולאחר

כמה חודשים דפנת הצמיגים הראתה שזה לא עושה לה טוב, בלשון

המעטה... :roll:

מאז הפסקתי ומים עם שמפו לרכב וייבוש הצמיג לאחר מכן, מספיקים

בהחלט.

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...