Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת חמצן למנוע - השלכות


tamirbike
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם חשבתי איך אפשר לשפר את הרכב בלי הרבה השקעה כספית ואני חושב שהגעתי למסקנה אנא רישמו מה ההשלכות של הדבר ומה דעתכם תודה

 

לפי חוקי פיזיקה אויר קר נשרף יותר טוב ולפי ידע קודם אני יודע שבאויר יש רק 21%

של פחמן {פחמן הוא החומר שאותו המנוע שורף ואת החנקן הוא מוציא }

אז אפשר לבנות מערכת על אותו בסיס של הניטרו רק שמקום בלון עם גז שמים בלון עם

חמצן ומחברים אותו לפילטר אויר ואז המנוע מקבל יותר אחוזי חמצן ונוצר פיצוץ יותר טוב והמנוע עובד יותר טוב

 

נ.ב

שלא תבינו לא נכון לא התכוונתי ל 100 % אמרתי שצריך להוסיף כמה אחוזים עלידי שעון לחץ ולראות את הלחץ המקסימלי שהמנוע עובד ועומד בו !

 

 

 

אנא רשמו בבקשה השלכות של הדבר ואם מישהו ראה או עשה את זה פעם

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם חשבתי איך אפשר לשפר את הרכב בלי הרבה השקעה כספית ואני חושב שהגעתי למסקנה אנא רישמו מה ההשלכות של הדבר ומה דעתכם תודה

 

לפי חוקי פיזיקה אויר קר נשרף יותר טוב ולפי ידע קודם אני יודע שבאויר יש רק 21%

של פחמן {פחמן הוא החומר שאותו המנוע שורף ואת החנקן הוא מוציא }

אז אפשר לבנות מערכת על אותו בסיס של הניטרו רק שמקום בלון עם גז שמים בלון עם

חמצן ומחברים אותו לפילטר אויר ואז המנוע מקבל יותר אחוזי חמצן ונוצר פיצוץ יותר טוב והמנוע עובד יותר טוב

 

אנא רשמו בבקשה השלכות של הדבר ואם מישהו ראה או עשה את זה פעם

תודה

 

יש בזה משהו לפי דעתי... נשמע מעניין...... להכניס אוויר רווי בחמצן... המ...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי בעייתי - אם בניטרו, שיש בו ריכוז של 33% חמצן מגיעים ללחצים שהמנוע לא עומד בהם, אז ב- 100% חמצן אין שום סיכוי שהמנוע יעמוד (וזה בהנחה שהצלחת לבנות מערכת שמזרימה בצורה בטיחותית את החמצן למנוע)

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תבינו לא נכון לא התכוונתי ל 100 % אמרתי שצריך להוסיף כמה אחוזים עלידי שעון לחץ ולראות את הלחץ המקסימלי שהמנוע עובד ועומד בו !

 

ומבחינת בטיחות זה הרבה יותר בטוח מניטרו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חמצן+שמן נדלקים עצמאית, בלי ניצוץ, בשל כך מד"א למשל נוקטים זהירות עם בלוני חמצן (נקוי מי שמונשם, שימון זהיר של הווסתים)

בהצעה שלך יהיה באזור המנוע חמצן נקי ושמן שיש שם בכל מקרה (במיוחד במנועי PSA :twisted: ) עשה עכשיו את החשבון לבד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לסקרנות על איזה דלק לדעתכם מזניקים את ספינות החלל...

ואיזה דלק בדיוק גרם לאסון הצלנגר?

 

בטילי שיגור לחלל משתמשים במימן נוזלי.

בנוסף יש גם מיכל של חמצן נוזלי כי אי אפשר להשתמש בחמצן האטמוספרי (האטמוספרה נגמרת בגובה כמה עשרות ק"מ).

 

התוצאה של בעירת 2 המרכיבים האלו היא כמובן מים, וזה מה שיוצא מהזנב של הטיל (בצורת קיטור כמובן)

 

 

ואגב חמצן אינו דליק, ההגדרה של "דליק" היא "מתרכב בקלות ובמהירות עם חמצן" ומן הסתם חמצן לא בוער בעצמו. אבל 100% חמצן יגרמו לכל חומר דליק לבעור הרבה הרבה יותר טוב (שמן, עץ, דלק, הכל הולך)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי דווקא יש שאלה אחרת - למה לא מחברים לסעפת היניקה של הרכב מיכל אוויר דחוס, עם שסתום חשמלי מופעל ע"י הנהג?

 

האפקט אמור להיות בדיוק כמו של טורבו, רק בלי הסיבוך של 2 הטורבינות וניתן להפעלה לפי רצון הנהג ללא קשר לסל"ד!

 

ולגבי מילוי המיכל - או מילוי בבית או לחלופין מילוי איטי ע"י מדחס חשמלי (עלות נמוכה, ורובנו ממילא נוסעים נסיעה רגועה הרבה יותר זמן מאשר לחיצות רציניות)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויל

-----

תאמין לי אתה הבנת אותי בול אחי ! :lol:

זה מה שניסיתי לעשות ליצור את האפקט של טורבו בלי סיבוכים ואם יותר תוצאות !!!!!!!!!!!

 

 

ברמת הביצוע זה הגיוני ? לעשות את זה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אל תשכחו דבר אחד. לא מספיק חיבור אסתטי של בלון כלשהו.

צריך גם עוד מרכיב קטן לתערובת. דלק.

אתם יכולים לדחוף כמה חמצן שאתם רוצים, בכל צורה שהיא, אבל אל תשכחו שצריך גם להעלות את ספיקת הדלק במקביל - אחרת לא עשיתם כלום.

בכל מקרה - אני מאמין שטובי המהנדסים ישבו וחשבו לפני שהחליטו שהגז שהכי טוב לדחוף למנוע הוא ניטרו. מן הסתם יש לחמצן חסרונות כימיים מסויימים או בעיות קשות של יישום הנדסי. תאמינו לי שאם היה איזה שהוא פתרון קסום ויעיל יותר מניטרו משוגעי הדראג בארה"ב כבר היו מיישמים אותו. אלא אם כן הם אוהבים את היתרונות הנרקוטיים של הניטרו...

 

אני, בכל מקרה - ממליץ על בלון הליום. אמנם המנוע ייסע חרא, אבל לפחות יהיה לו קול של מיקי מאוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אל תשכחו דבר אחד. לא מספיק חיבור אסתטי של בלון כלשהו.

צריך גם עוד מרכיב קטן לתערובת. דלק.

אתם יכולים לדחוף כמה חמצן שאתם רוצים, בכל צורה שהיא, אבל אל תשכחו שצריך גם להעלות את ספיקת הדלק במקביל - אחרת לא עשיתם כלום.

בכל מקרה - אני מאמין שטובי המהנדסים ישבו וחשבו לפני שהחליטו שהגז שהכי טוב לדחוף למנוע הוא ניטרו. מן הסתם יש לחמצן חסרונות כימיים מסויימים או בעיות קשות של יישום הנדסי. תאמינו לי שאם היה איזה שהוא פתרון קסום ויעיל יותר מניטרו משוגעי הדראג בארה"ב כבר היו מיישמים אותו. אלא אם כן הם אוהבים את היתרונות הנרקוטיים של הניטרו...

 

אני, בכל מקרה - ממליץ על בלון הליום. אמנם המנוע ייסע חרא, אבל לפחות יהיה לו קול של מיקי מאוס.

 

:lol::lol::lol:

 

אף אחד לא אמר שזה פתרון הכי יעיל אבל הכונה כאן היא לשקול את האפשרות בשל העלויות וקלות ההתקנה שלא לדבר על בעיית החוקיות של הניטרו.

אני הייתי חושש מעט מחמצן נקי למרות שעל פניו נצילותו עדיפה על אויר דחוס.

אויר דחוס נשמע רעיון נחמד על פניו אבל יש משמעויות התקנה שלא הוזכרו כאן וייתכן שהעלויות לא מצדיקות את השיפור בביצועים.

קודם כל יש צורך בשיפור מערכות היניקה והפליטה. יש צורך בטיפול במערכת הדלק, אולי אפילו החלפה של מזרקים. אבל הבעיה הגדולה ביותר יש למפות את המחשב מחדש ולאפשר מיתוג מפות לפי מצב עבודה. (אני מאד מקוה שלא חשבתה על ברז ידני :wink: )

אני לא בטוח אבל נדמה לי שבמערכות עם גדישה נהוג לחזק את המנוע (שסתומים, זיזים) כדי להמנע מבלאי מואץ.

בקיצור זה לא פרוייקט קליל כמו שזה אולי נשמע בהתחלה ולכן מתבקשת השאלה אם הטירחה תוצדק בשיפור, מה שמחזיר אותנו לטענתו של אישפוז שכנראה כבר היו עושים את זה קודם, לא בהכרח משפרים כבדים שיעדיפו ניטרוקס יעיל ויקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים נראה לי שלא הבנתם למה אני מדבר פה על שתי דברים נפרדים

1} דחיסת אויר לסעפת יניקת האויר וזה נותן אפקט של טורבו

2} העלאת יחס החמצן במנוע {לא דחיסתו בחלל הצילינדר } למשל אם אויר שנכנס למנוע עכשיו הוא 21 % אז מוסיפיפם חמצן נקי ומעלים את יחס החמצן ל 30 %

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...