Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם...

לאחרונה אחת מבנות המשפחה שלי קנתה לעצמה פיג'ו 106, שנת 96 אני חושב. יד ראשונה(!), 70 אלף קילומטר.

יישור קו כמובן זה מילה זרה בשבילה ולכן, כמו שהיא קנתה את האוטו, ככה הוא נישאר, בלי לתקן את הבעיות שלו.

השבוע יצא לי לנהוג 5 דק' על האוטו.

הרגשתי במהלך הנסיעה מן תקתוקים כאלה. כאילו משהו דופק בצד שמאל, מעל הקלאץ'\מאחורי הקלאץ' (כלומר, או בהגה, במוט שלו, או באזור הגלגל). הדבר קרה בעיקר בכבישים משובשים טיפה. היו מקרים למשל שנסעתי על כביש משובש מאוד, ולא קרה כלום, ואז נסעתי על כביש משובש קלות, והיו את התקתוקים האלו. רציתי להמשיך ולבדוק את הנושא, אבל לא יכולתי כי לא היה לי זמן.

לא יכולתי לבדוק אם זה משפיע יותר מדיי על הנהיגה, אבל מהתרשמות ראשונית, הדבר לא משפיע על הנהיגה (אין לי השוואה לעבר, אבל הנהיגה בסדר גמור ואין שום הרגשה רעה בהגה\גלגלים). פחדתי קודם כל שהגלגל השמאלי קדמי משוחרר ולא מחוזק. יצאתי, בדקתי, והגלגל דווקא כן מחוזק.אזהשאלה שלי היא...ממה יכולים להיות הרעשים?

אולי משהו מהבולמים? משהו מההגה?

כששאלתי אותה על זה, היא אמרה שזה התחיל רק לאחרונה.

בפיג'ו שלה שמתי לב שהפלסטיק שבין ההגה, ללוח שעונים נמצא כחלק אחד עד ללמטה. כלומר, הפלסטיק שבין ההגה ללוח השעונים, ממשיך כחתיכה אחת עד הסוף. שמתי לב שהוא טיפה משוחרר, טיפה רופף.

לצערי, ה106 שלנו הייתה בבית, ולכן לא יכולתי לבדוק אם העניין הוא ככה גם בראלי, אבל לפי מה שהספקתי לבדוק בסקסו, גם בסקסו יש את הפלסטיק הזה, אבל הוא לא רופף.

יכול להיות שהבעיה היא ממש קטנה, ושזה רק הפלסטיק שרופף. מצד שני, אני מפחד שאחד הבולמים שלה שבק חיים, או משהו אפילו יותר מסוכן.

עצות?

Back to the original - NC again.

פורסם

אם זה רק מורגש רק במהירות מסויימת, ייתכן שזה ג'אנט עקום (לא מאוזן).

 

אצלי היה ג'אנט ימין לא מאוזן, ומעל 100 קמ"ש רעידות משמעותיות הורגשו בהגה, לאחר החלפת צמיגים (גם ככה היה צורך) ואיזון גלגלים - נעלם כלא היה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אם זה רק מורגש רק במהירות מסויימת, ייתכן שזה ג'אנט עקום (לא מאוזן).

 

אצלי היה ג'אנט ימין לא מאוזן, ומעל 100 קמ"ש רעידות משמעותיות הורגשו בהגה, לאחר החלפת צמיגים (גם ככה היה צורך) ואיזון גלגלים - נעלם כלא היה.

 

לא הספקתי להגיע ל 100 קמש...אבל זה נראה כאילו זה היה במהירות של 80 קמש, בדיוק כמו שזה היה במהירות של 30 קמש.

Back to the original - NC again.

פורסם
- חופש במשולש השמאלי

- חופשים בהגה

- כרית בולם גמורה

 

האם אפשר לזהות חופש במשולש\חופש בהגה\כרית בולם גמורה בבדיקה עצמית?

כשנסעתי על האוטו, והחזקתי את הפלסטיק כמה שיותר חזק ובאמת לא היו קרקושים. כשהפסקתי להחזיק, גם אז לא היו קרקושים למעט פעם אחת. ככה שעדיין אני לא בטוח אם זה מהפלסטיק או לא.

 

הסיבות שאמרת - נוצר סתם ככה? בלי שום סימפטום מוקדם?

Back to the original - NC again.

פורסם
- חופש במשולש השמאלי

- חופשים בהגה

- כרית בולם גמורה

 

האם אפשר לזהות חופש במשולש\חופש בהגה\כרית בולם גמורה בבדיקה עצמית?

כשנסעתי על האוטו, והחזקתי את הפלסטיק כמה שיותר חזק ובאמת לא היו קרקושים. כשהפסקתי להחזיק, גם אז לא היו קרקושים למעט פעם אחת. ככה שעדיין אני לא בטוח אם זה מהפלסטיק או לא.

 

הסיבות שאמרת - נוצר סתם ככה? בלי שום סימפטום מוקדם?

 

האמת :?: שלושה ימים לפני ,החום של האוטו עולה קצת , ואז גם מתחיל שיעול ופריחה על הגב. :twisted:

 

כל מה שדיויד תיאר הוא תוצאה של בלאי מתמשך , אשר בד"כ הופך לקריטי בהדרגה (חוץ מצרפתיות , שם זה נשבר במכה)...

פורסם
- חופש במשולש השמאלי

- חופשים בהגה

- כרית בולם גמורה

 

האם אפשר לזהות חופש במשולש\חופש בהגה\כרית בולם גמורה בבדיקה עצמית?

כשנסעתי על האוטו, והחזקתי את הפלסטיק כמה שיותר חזק ובאמת לא היו קרקושים. כשהפסקתי להחזיק, גם אז לא היו קרקושים למעט פעם אחת. ככה שעדיין אני לא בטוח אם זה מהפלסטיק או לא.

 

הסיבות שאמרת - נוצר סתם ככה? בלי שום סימפטום מוקדם?

 

האמת :?: שלושה ימים לפני ,החום של האוטו עולה קצת , ואז גם מתחיל שיעול ופריחה על הגב. :twisted:

 

כל מה שדיויד תיאר הוא תוצאה של בלאי מתמשך , אשר בד"כ הופך לקריטי בהדרגה (חוץ מצרפתיות , שם זה נשבר במכה)...

 

היא טוענת שזה פתאום התחיל. בלי שום התרעות מוקדמות. פתאום התחיל לה באחת הנסיעות. כששאלתי אותה על הפלסטיק, היא אמרה שאולי היא נגעה בזה כשהיא בדקה משהו לאחרונה, כי זה אוטו חדש אז היא מסתכלת ונוגעת.

לא היה שום דבר שרמז על זה, שום רעש קודם, ובבדיקה לא אמרו לה כלום בנושא.

Back to the original - NC again.

פורסם
- חופש במשולש השמאלי

- חופשים בהגה

- כרית בולם גמורה

 

האם אפשר לזהות חופש במשולש\חופש בהגה\כרית בולם גמורה בבדיקה עצמית?

כשנסעתי על האוטו, והחזקתי את הפלסטיק כמה שיותר חזק ובאמת לא היו קרקושים. כשהפסקתי להחזיק, גם אז לא היו קרקושים למעט פעם אחת. ככה שעדיין אני לא בטוח אם זה מהפלסטיק או לא.

 

הסיבות שאמרת - נוצר סתם ככה? בלי שום סימפטום מוקדם?

 

האמת :?: שלושה ימים לפני ,החום של האוטו עולה קצת , ואז גם מתחיל שיעול ופריחה על הגב. :twisted:

 

כל מה שדיויד תיאר הוא תוצאה של בלאי מתמשך , אשר בד"כ הופך לקריטי בהדרגה (חוץ מצרפתיות , שם זה נשבר במכה)...

 

היא טוענת שזה פתאום התחיל. בלי שום התרעות מוקדמות. פתאום התחיל לה באחת הנסיעות. כששאלתי אותה על הפלסטיק, היא אמרה שאולי היא נגעה בזה כשהיא בדקה משהו לאחרונה, כי זה אוטו חדש אז היא מסתכלת ונוגעת.

לא היה שום דבר שרמז על זה, שום רעש קודם, ובבדיקה לא אמרו לה כלום בנושא.

 

106 זה אוטו צרפתי , לא ?

פורסם

הבעיה לדעתי היא או תפוח הגה דפוק...(השיניים שלו שחוקות)

או המסרק עצמו... שווה בדיקה :!:

 

מסוכן לנהוג במצב הזה.....

×
×
  • תוכן חדש...