Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית התנעה - 205 PUG


QuickSilver
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

עד לפני כמה ימים הייתה לי בעיית התנעה קלה ... כאשר הייתי נוסע והאוטו היה כבר חם ( חום שמן 80 מעלות ) , האוטו לא היה מניע לי , רק לאחר מנוחה ארוכה .

כאשר הייתי מנסה להניע לא היה נשמע שום רעש או תקתוק מצדו של זה .

 

ישר חשדתי בסטרטר ... אז השגתי לי אחד אחר , כפי הקרוי בעגה מקצועית "פלנטרי" .

חברתי אותו במקום הישן לאחר פרוק מתיש של בית המצערת (שזה הוחלף במצערת של וולקן 1.9 שבעלת אותו קוטר אך נקייה בהרבה ) .

 

למרבה האכזבה האוטו עדיין לא מניע ... אבל ישנו תקתוק של הסטרטר .

 

קבלתי חוות דעת של מספר אנשים שטענו שלא מגיע מספיק זרם לסטרטר או בשפתם "אין פלוס בריא" . ההמלצה שלהם היא לחבר ממסר לפיקוד של הסטרטר , שברגע שישנה פקודה להפעלה של הסטרטר יגושר פלוס ישיר מהמצבר .

 

אבקש חוות דעת נוספות והצעות ...

 

תודה !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לפני כמה ימים הייתה לי בעיית התנעה קלה ... כאשר הייתי נוסע והאוטו היה כבר חם ( חום שמן 80 מעלות ) , האוטו לא היה מניע לי , רק לאחר מנוחה ארוכה .

כאשר הייתי מנסה להניע לא היה נשמע שום רעש או תקתוק מצדו של זה .

 

ישר חשדתי בסטרטר ... אז השגתי לי אחד אחר , כפי הקרוי בעגה מקצועית "פלנטרי" .

חברתי אותו במקום הישן לאחר פרוק מתיש של בית המצערת (שזה הוחלף במצערת של וולקן 1.9 שבעלת אותו קוטר אך נקייה בהרבה ) .

 

למרבה האכזבה האוטו עדיין לא מניע ... אבל ישנו תקתוק של הסטרטר .

 

קבלתי חוות דעת של מספר אנשים שטענו שלא מגיע מספיק זרם לסטרטר או בשפתם "אין פלוס בריא" . ההמלצה שלהם היא לחבר ממסר לפיקוד של הסטרטר , שברגע שישנה פקודה להפעלה של הסטרטר יגושר פלוס ישיר מהמצבר .

 

אבקש חוות דעת נוספות והצעות ...

 

תודה !

 

 

לוודא שהחיווט לגוף הרכב + הסטרטר תקין לחלוטין.

לוודא שקוטבי המצבר נקיים (לפרק ולנקות) - כנ"ל גם נעלי הכבל.

לבדוק בבית פיוזים שכל הממסרים תקינים.

לוודא שהמצבר תקין.

 

אם זה עדיין לא עובד כראוי, לבצע מעקף עם ממסר (כמו שהמליצו לך) ולראות אם הבעיה נפתרת.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית עליך לוודא שהארקת המנוע תקינה לחלוטין (חבור המינוס למרכב או למצבר).

בדיקה מהירה תוכל לבצע בקלות (אם יש גישה) ע"י חבור חוט חשמל אל קוטב + המצבר ואז

הפעל מתג הצתה ונסה להניע הרכב, באם אינו מניע, גע עם קצה החוט השני בחוט הפקוד למתנע המתחבר אל הסולונואיד שלו. באם יש התנעה אזי באמת לא מגיע מתח טוב למתנע והרכבת ממסר פקוד תסייע, באם בניסוי המתנע לא פועל אז הוא לא תקין.

בהצלחה - רפי לין :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי !! יש לנו רכב דומה !!!

 

היי !! לי הייתה אותה בעיה !!! :)

 

 

3 דברים:

 

1.

 

אם יש סטארטר, אבל לא מניע - מודול הצתה

 

2.

 

אם יש סטארטר מדי פעם \ מתקשה להניע - חבר לו מגבר (בערך 60 ש"ח אצל כל חשמלאי)

אצלי האוטו מניע במכה אחת מאז..

 

3. בדוק שהכבל מולחם לסטארטר עצמו ולא "מחובר" ובדוק אם הסטארטר עובד על "ריק"

(חבר פלוס ישיר לרגע)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה דבר כזה בדיוק באודי שלי...

אמממ אחרי בדיקה גילינו שהמצבר היה פשוט יבש ושמנו מים מזוקקים בתוכו....

תבדוק את זה גם...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לפני כמה ימים הייתה לי בעיית התנעה קלה ... כאשר הייתי נוסע והאוטו היה כבר חם ( חום שמן 80 מעלות ) , האוטו לא היה מניע לי , רק לאחר מנוחה ארוכה .

כאשר הייתי מנסה להניע לא היה נשמע שום רעש או תקתוק מצדו של זה .

 

ישר חשדתי בסטרטר ... אז השגתי לי אחד אחר , כפי הקרוי בעגה מקצועית "פלנטרי" .

חברתי אותו במקום הישן לאחר פרוק מתיש של בית המצערת (שזה הוחלף במצערת של וולקן 1.9 שבעלת אותו קוטר אך נקייה בהרבה ) .

 

למרבה האכזבה האוטו עדיין לא מניע ... אבל ישנו תקתוק של הסטרטר .

 

קבלתי חוות דעת של מספר אנשים שטענו שלא מגיע מספיק זרם לסטרטר או בשפתם "אין פלוס בריא" . ההמלצה שלהם היא לחבר ממסר לפיקוד של הסטרטר , שברגע שישנה פקודה להפעלה של הסטרטר יגושר פלוס ישיר מהמצבר .

 

אבקש חוות דעת נוספות והצעות ...

 

תודה !

 

 

לוודא שהחיווט לגוף הרכב + הסטרטר תקין לחלוטין.

לוודא שקוטבי המצבר נקיים (לפרק ולנקות) - כנ"ל גם נעלי הכבל.

לבדוק בבית פיוזים שכל הממסרים תקינים.

לוודא שהמצבר תקין.

 

אם זה עדיין לא עובד כראוי, לבצע מעקף עם ממסר (כמו שהמליצו לך) ולראות אם הבעיה נפתרת.

 

איציק

 

איציק היקר ...

 

אוכל אני להעזר בשרותי התיקונים שלך ?

במכניקה אין לי בעיה ... בחשמל רכב אני עדיין לא כ"כ שולט . :?

 

אכפת לך לעזור לי פיזית ? :roll:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...