Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההבדל בין NOS רטוב ליבש? מכל הבחינות שאפשר להסתכל עליהם.

ביצועים , עלות , התאמה לרכבים וכו'.

 

בתודה מראש

 

נ.ב ערכתי חיפוש בנושא אבל לא דנו בעניין הרטוב והיבש עד כה, לכן העלתי את השאלה הנ"ל.

פורסם

יבש זה כשמזריקים רק את הגז.

רטוב זה שבנוסף לגז מזריקים גם דלק.

ערכות רטובות מוסיפות יותר כ"ס.

פורסם

http://www.diy-nitrous.fsnet.co.uk/

 

http://www.barrygrant.com/nitrous/

 

קיט יבש חסר את החלק הקרוי סולונויד ושמזריק גם דלק בנוסף לניטרו אוקסיד.

 

קיט רטוב מכיל סולונויד(אלקטרו מגנט) כזה.

 

נמצאת למד מכאן שאתה יכול בעיקרון להשלים קיט יבש לרטוב.

 

בכל אופן- גם יבש עד הספק של 50 לערך אמור להספיק.

 

אבל...כנראה שהקיט הרטוב יותר בטוח מבחינת הימנעות ממצב של עני בדלק (זה המצב המסוכן בשימוש הזה).

 

ישנו מי שטוען ששימוש בקיט יבש יותר מושכל היות ותוספת הדלק בקיט הרטוב מבלבלת את יחידת המיחשוב של המכונית,ובהספקים נמוכים בלאו הכי המחשב יסדר לבד את כמות הדלק הנוספת.

 

כל טוב ובהצלחה!

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אולי זה טיפה לא קשור?? אבל תכל'ס בישראל יש אנשים ששמו גם Nitros oxide ברכב??? כאילו עד כדי כך??? :oops:

סליחה אם זה לא במקום :roll:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

×
×
  • תוכן חדש...