Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה סטרלט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ברשותי טויוטה סטרלט מודל 97. אחלה אוטו. אבל כמה שאלות...

צריכת דלק ממוצעת משולב (עירוני ובין עירוני) 14.5 לליטר. צריך להיות יותר גבוה?

איך מגביהים קצת את האוטו הזה?! יש איזושהי דרך להגביה את האוטו בכמה ס"מ?

העברת הילוכים קצת נוקשה וההילוכים קצת "נתקעים" מה יכולות להיות הסיבות?

השבחות עתידיות:

האם ניתן להחליף את כל הלוח מחוונים ללוח עם מד סל"ד? (ז"א כמו שיש לטויוטה סטרלט ספיישל)

ישנו פיתוח נוסף למנוע המקורי של הרכב 4e-fe שנקרא 4e-fte שזה בעיקרון אותו מנוע, מוגדש טורבו שמוציא 135 כ"ס מ 1332 סמ"ק. השאלה שלי היא האם ניתן למצוא מנוע כזה בארץ? האם ניתן להתקין אותו ברכב, איזה שינויים צריך לעשות וכמה סיפור כזה עלול לעלות.

 

אם מישהו יוכל לענות לי על איזושהי מהשאלות אני מאוד אשמח...

למישהו יש בעיה עם מקום מאחורה??? שיפנים!

פורסם
צריכת דלק ממוצעת משולב (עירוני ובין עירוני) 14.5 לליטר. צריך להיות יותר גבוה?

 

נשמע תקין בהחלט.

 

איך מגביהים קצת את האוטו הזה?! יש איזושהי דרך להגביה את האוטו בכמה ס"מ?

 

לא מגביהים.

 

העברת הילוכים קצת נוקשה וההילוכים קצת "נתקעים" מה יכולות להיות הסיבות?

 

ידני או אוטומטי?

 

ישנו פיתוח נוסף למנוע המקורי של הרכב 4e-fe שנקרא 4e-fte שזה בעיקרון אותו מנוע, מוגדש טורבו שמוציא 135 כ"ס מ 1332 סמ"ק. השאלה שלי היא האם ניתן למצוא מנוע כזה בארץ?

 

לא.

×
×
  • תוכן חדש...