Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים משתמש בפורום כתב שאלה בנושא השאסי

ואני עניתי לו, והתשובה הייתה נכונה, ומר "שמר" החביב עדיין חסם את ההודעה

ועוד מוציא אותי כאחד בלי ידע ובלי ניסיון..

 

הוא חסם לי הודעה לא פעם ולא פעמיים..

כאילו הוא מחפש אותי..

 

קחו את התרד ותבינו למה אני מתכוון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=100069

 

 

שלחתי 2 הודעות לשמר (הוא פה, בדקתי בפרופיל שלו) והוא לא ענה לי

 

אני דורש הסבר..

פורסם

אם הוא לא ענה כנראה שהוא עסוק.

כדאי להמתין לתשובה ממנו ולא לפתוח שרשור ולהאשים בפומבי.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אוקיי אבל הוא פה! הוא משוטט בפורום קרוב לשעתיים.. כל פעם שבדקתי הוא בתרד אחר..

 

להקדיש דקה לשאלה שלי הוא לא יכול?

פורסם

לפעמים לוקח זמן.

ס ב ל נ ו ת

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שמר נעל ושלח את פותח השרשור לארכיון לחפוש!

ואותך הוא ישלח לכלי הפורום, ששם נאמר ובקצור, כל טענה ומענה, שיש לחברי הפורום לאחד המנהלים , יש לפנות אליו בה.פ, ולא בפומבי!

ומכאן הדרך לחסימה, ולנעילת שרשור זה, קרובה מאד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אוקיי אבל הוא פה! הוא משוטט בפורום קרוב לשעתיים.. כל פעם שבדקתי הוא בתרד אחר..

 

להקדיש דקה לשאלה שלי הוא לא יכול?

שמר לא עובד בשבילך , ולא מקבל משכורת ממך... עדיין!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אתה דורך בשדה מוקשים.

 

בשום מקום בעולם, בלי קשר לכללי הפורום, לא באים בטענות כאלה בפומבי.

חשוב שתדע את זה.

פורסם
אתה דורך בשדה מוקשים.

 

בשום מקום בעולם, בלי קשר לכללי הפורום, לא באים בטענות כאלה בפומבי.

חשוב שתדע את זה.

סבבבבההה ואני מבין את זה!

אבל שלחתי לו 2 הודעות, והוא שעתיים מסתובב בפורום בין הודעות..

זה יצא אצלי תחושה של זלזול מיצידו.. של התעלמות

הייתי חייב להוציא את זה לפה.. כדי שאיכשהו זה יקבל תשומת לב והוא יראה..

פורסם

לא עושים ככה, אתה טועה, סבלנות, אתה חייב להכניס לראש שצריך סבלנות, אם מחר הוא לא היה עונה לך, יש עוד מנהלים שעונים יותר מהר, כל הודעה קולית שמשאירים לך בטלפון אתה ישר זורק הכל ורץ לענות?

 

לא, נכון? אז למה אתה מצפה שהוא יעמוד דום ברגע ששלחת הודעה?

אם לא נוח לו לענות כרגע? אז שלא יענה, ואתה תחכה בסבלנות, מה גם שזה לא מקרה דחוף.

פורסם

אתה לא מבין.

אם היית קורא את כללי הפורום היית מבין.

לא קראת ובעצם העובדה שפתחת את השרשור הזה עברת על כלל מס' 1 של הפורום בצורה גסה.

 

ברוך הבא לקבוצת המעקב של הפורום, לפני שאתה מטריד מי מהמנהלים בה"פ לגבי המעקב ערוך חיפוש בנושא כדי להבין במה מדובר.

שוב, זו לא הזמנה לפנות לאף אחד מהמנהלים (כולל אותי או את שמר) בשאלה למה אתה במעקב ומתי תצא.

 

מוטי

פורסם
לפני כמה ימים משתמש בפורום כתב שאלה בנושא השאסי

ואני עניתי לו, והתשובה הייתה נכונה, ומר "שמר" החביב עדיין חסם את ההודעה

ועוד מוציא אותי כאחד בלי ידע ובלי ניסיון..

 

הוא חסם לי הודעה לא פעם ולא פעמיים..

כאילו הוא מחפש אותי..

 

קחו את התרד ותבינו למה אני מתכוון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=100069

 

 

שלחתי 2 הודעות לשמר (הוא פה, בדקתי בפרופיל שלו) והוא לא ענה לי

 

אני דורש הסבר..

1. אתה לא דורש ממני כלום. אשתי יכולה לדרוש ממני. אולי גם הבוס שלי (וגם זה בערבון מוגבל). והוא , להבדיל ממך או מכל אחד אחר - כן משלם לי משכורת.

לא זכור לי שאי פעם התחייבתי בפניך או בפני מי מהמשתמשים האחרים באיזושהי צורה.

2. אני לא מחפש אותך , זה אתה שמוצא אותי. עם תגובות (לא תגובה. תגובות) מטומטמות ולא תואמות את רוח הפורום.

3. שלחת לי שתי הודעות , ולא בא לי לענות לך . האמת ? תרשה לי לשתף את חברי הפורום באחת מהודעותיך :

כותרת : כנס דחוףףף

 

אפשר לדעת למה נעלת את האשכול שהגבתי בו ששאלו על שאסי?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=100069

 

ועוד הוצאת אותי דפוק!

 

שאסי = Chasis = שלדה!

ובארץ למכונית שיש בה מכה בשלדה אומרים שיש לה שאסי!

 

 

אז בבקשה תסביר לי, למה הוצאת אותי דפוק??

ומה ההסבר שלך ל"שאסי"..

אז אני מתאפק כבר שעתיים לא להסביר לך מדוע הוצאת את עצמך דפוק , אבל מכיוון שאתה מתעקש , אני מציע לך לקרוא שוב את השרשור , ועוד פעם , ואח"כ עוד אחת. אולי בסוף תבין מדוע אתה יוצא דפוק מההודעה הפרטית שלך.

 

אה , ושוב - דחוףףף , זה אשתי. או הילדים. בטח לא אתה. אני לא קרדיולוג ,לא נוירוכירורג ולא כבאי.

 

4. את כל מה שאמרתי לך , פחות או יותר , יכולת לקרוא גם כאן :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=57957

 

5. לסיכום.

אני לא חביב , אני לא ממש חייב לענות לך , ואני גם לא ממש חייב לך הסברים.

אם לא מוצא חן בעיניך - הדלת השנייה מימין היא דלת היציאה - קח מטריה כשאתה יוצא. יש גשם בחוץ.

שלום.

 

ולשאר המשתמשים - סליחה על הסגנון הבוטה , אבל המשתמש הזה עבר את הגבול.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...