Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ...

 

האם נסיעה בניוטרל במכונית עם גיר ידני פוגעת בגיר, או בחלקים אחרים במערכת ההינע ?

אני לא מדבר על צריכת דלק , בטיחות וכדומה , רק מנקודת היסתכלות מכנית .

 

תודה לעונים .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

נסיעה בניוטרל בגיר ידני. היא לא נסיעה, היא עמידה במקום!

עמידה במקום בניוטרל ברכב בעל תיבת הילוכים ידנית, בוודאי לא עושה שום נזק!

גלגול רכב בירידה, על ידי שילוב להילוך סרק, במטרה של חיסכון בדלק( אינני מסוגל לדמיין סיבה אחרת), מלבד טמטום, משולה לניסיון רצח והתאבדות גם יחד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה אתה צודק, אבל, זה לא עונה לשאלה שלו...

 

בגיר אוטומטי זה כן הורס, בגיר ידני לא. (ואם אני מטעה, אז סליחה)

פורסם

ארז ברז צודק.

נסיעה (או התגלגלות) בניוטרל בגיר רגיל לא שוחק שום דבר ולא מוסיף בלאי. לגבי אוטומט העניין יותר מסובך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עדיף ולא תעשה זאת הדבר מסוכן.

לגבי בלאי נסיעה בניוטרל לא הורסת את הגיר כי.......אתה לא משתמש בו, אבל נסיעה במצב הלא רצוי הזה שוחקת מאוד את הבלמים.

בעת בלימה כשמורידים את הרגל מהדוושה והמנוע עוזר בבלימה, אבל במצב ניוטרל המנוע לא משתתף לכן העומס על הבלמים גדול יותר.

בהצלחה שלומי

פורסם
היי ...

 

האם נסיעה בניוטרל במכונית עם גיר ידני פוגעת בגיר, או בחלקים אחרים במערכת ההינע ?

אני לא מדבר על צריכת דלק , בטיחות וכדומה , רק מנקודת היסתכלות מכנית .

 

תודה לעונים .

ארז ידידי שים לב שהתיחסתי בהחלט לשאלתו של פותח השרשור, ושאלתו התמקדה בנזק לגיר ידני, ולא אוטומטי,והתיחסותי היתה בהתאם!

וגם התיחסתי לחלק השני של השאלה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אוקי התשובה שלך לא היתה מובנת לי! כי בעצם רשמת: "האם זה פוגע?"

 

בסדר סליחה לא צריך מרביצה.

 

(הצעירים האלה מנתניה...מה יהיה איתם)

פורסם

פתחתי שרשור זה מכיוון ששמעתי שיחת מכונאים.

מכונאי אחד הסביר לשני:שכן ישנו בלאי מוגבר של גלגלי שיניים ומיסבים.

 

מה ההגיון בדבריו ? (האם קיים ... ?)

 

חבריה , תגובה כמו : "לך תשאל אותו ... " וכדומה ... תחסכו בבקשה .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם
אני חשבתי שאם רכב שהוא גיר רגיל נמצא בניוטרל הוא בכלל לא זז :? זה לא נכון ?

מדובר על מקרה שבו האוטו צבר תנופה כבר(דוגמא של ירידה) והנהג משלב ניוטרל, במקרה של רכב בעל גיר רגיל שיעמוד במישור עם ניוטרל משולב הרכב לא יזוז שכן המנוע אינו מחובר לגלגלים המניעים.

 

בקשר לבלאי אני לא מבין כ"כ את השאלה שלך, בלאי לרכב שמדרדר בניוטרל אין (ידני כמובן) יותר מבלאי של אוטו האוטו כשהוא עומד במקום בניוטרל.

 

אבי.

פורסם

בנסיעה בניוטרל בוודאי שאין בלאי גדול יותר-אלא פחות: פחות גלגלי שיניים נמצאים בתשלובת.

וההינע הסופי (דיפרנציאל וציריות) ממילא מסתובב במהירות של הרכב וזה לא בשליטת הנהג.

 

בגיר אוטומטי המצב אחר, כי יש לו מערכת שימון וקירור פנימית שמונעת ע"י אחד הצירים-ואם ההינע הסופי מסתובב מהר אבל לא מקבל שימון בהתאם, הבלאי יגדל.

×
×
  • תוכן חדש...