Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש מה לפחד מקניית פיג'ו 106XSI יד 7?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבדל נוסף שבניגוד לעניין קוד המנוע שאיציק רשם לך, תוכל לראות מבחוץ:

 

1600 הגיעו עם סאן-רוף מקורי.

1400 לא הגיעו עם סאן רוף אבל בהרבה אקזמפלרים התקינו כזה פה בארץ.

כך שאם תראה XSI בלי סאן-רוף, היא חייבת להיות 1400.

93-94 מנוע 1400

95 מנוע 1600

לכולן גג מקורי!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שתיהן שייכות לדור הראשון של 106 וחוץ מעניין הסאן-רוף שציינתי קודם, נראות אותו דבר מבחוץ.

 

93-94 1400 סמ"ק

95-96 1600 סמ"ק

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

יש הבדל משמעותי בין מנוע 1400 למנוע 1600? מבחינת הכוח סוס וכל הדברים האלה?

כי אני רוצה 106XSI והאמת שאני רוצה אותה בגלל המנוע ואני רוצה אוטו מהיר, ועוד אני הולך לשפר אותו קצת ולהכניס בו קצת כוח.. אני רוצה לדעת מה ההבדלים בין המנועים.

פורסם

אתה עוד לא יודע איך מיתנהג הרכב לא ב 1400 ולא ב 1600 ואתה כבר מתכוון לשפר אותו? אולי הכח יספיק לך? אני במקומך את הכסף שהייתי מתכוון להוציא על שיפורים הייתי מוציא על ישור קו דבר ראשון וקורס נהיגה מתקדמת דבר שני... אני לא מאמין שתימצא אחת שלא תיצטרך ישור קו די רציני.

ועוד משהו, 106xsi זה לא רכב "לפתיחות", זה רכב לנסוע על 80 קמ"ש(על הצד :-P )

פורסם

אם היית עושה חיפוש היית מוצא את כל המידע שאתה צריך על האוטו הזה.

אבל אתה עצלן:wink:

 

1.4 95 כ"ס

1.6 105 כ"ס

 

ה1.6 חזקה יותר גם בזכות נתון מומנט עדיף (13.8 קג"מ).

 

היא לא ממש מהירה, זה סך הכל בסביבות 9.5 שניות מ 0-100 .

106 קונים בגלל השלדה, לא המנוע.

אתה צריך להבין שהקטע ב106 זה לא המהירות, אלא ההנאה מהנהיגה בה בזכות איכות השלדה וההגה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

דבר ראשון, אני כן יודע איך הרכב מתנהג במנוע 1600, ואני יודע שהכוח הסתנדרטי שלו לא יספיק לי, אפילו שהאוטו בעל שילדה אפסית לחלוטין ואפשר להדביק אותו לכביש בעזרת כמה אלפים קטנים. הכסף לא הולך ל"שיפורים" חיצוניים אלא במנוע בלבד. אני לא יבזבז כסף על קורס נהיגה מתקדמת שעולה 10000 שקל ל-3 מפגשים אומללים. (לא כי זה מעאפן, פשוט כי אין לי כסף. והייתי מת ללכת לקורס כזה). ברור שהאוטו יעבור ישור קו רציני (אם יצטרך). ואני ממש לא מתכוון לעשות פתיחות עם הרכב.

 

תודה.

פורסם

חביבי תיזהר ללכלך פה על השילדה של ה 106 כי עוד שניה קופצים עליך עם מקלות וברזלים כמה פנאטים שלה...רק שתדע שיש קורסים שעולים משהוא כמו 500-800 שקל וגם זה עוזר ומלמד מאוד!!! אף אחד לא אמר שישר תירשם לקורס נהיגת ראלי בצרפת בהדרכתו הישירה של סבאסטיאן לואב או משהו כזה. אם אני הייתי במקומך הייתי קודם כל משפר בה ברקסים, מיתלים, בולמים וקצת חיזוקי שילדה. (כמובן שקודם כל זה צמיגים) ורק בסוף הייתי מיתפנה למנוע. בהמון הצלחה ואם אתה רוצה להיתיעץ יותר לעומק אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי.

 

שבת שלום לכולם,

 

אופק.

פורסם
דבר ראשון, אני כן יודע איך הרכב מתנהג במנוע 1600, ואני יודע שהכוח הסתנדרטי שלו לא יספיק לי, אפילו שהאוטו בעל שילדה אפסית לחלוטין ואפשר להדביק אותו לכביש בעזרת כמה אלפים קטנים. הכסף לא הולך ל"שיפורים" חיצוניים אלא במנוע בלבד. אני לא יבזבז כסף על קורס נהיגה מתקדמת שעולה 10000 שקל ל-3 מפגשים אומללים. (לא כי זה מעאפן, פשוט כי אין לי כסף. והייתי מת ללכת לקורס כזה). ברור שהאוטו יעבור ישור קו רציני (אם יצטרך). ואני ממש לא מתכוון לעשות פתיחות עם הרכב.

 

תודה.

כאחד שנוסע על אחות ל XSI (ראלי) וכאחד שמשמש כמדריך בביה"ס לנהיגה מתקדמת אני חייב לציין

ששטויות כאלה, כבר מזמן לא קראתי. ל106 ישנה שילדה שספק אם תדע לנצל חלק מהיכולות המדהימות שלה, לא מדובר על אחיזת כביש בלבד אלא על יכולת הנאה צרופה עם הרכב. ברור לי שגם אני עוד לא יודע לנצל את מלוא מעטפת יכולת הרכב המדהים הזה.

קורס נהיגה חשוב מאוד ויעזור לך להבין את דברי המשורר-מהנדסי פיז'ו.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

חחחחח, fish אולי לא הסברתי את עצמי נכון, אני התכוונתי שבגלל היותה של ה-106 אוטו בעל שילדה קלה, ועם קצת שיפור של המיתלים וחיזוקי שילדה אפשר להפוך אותה לחיית כביש! זאת הייתה כוונתי לא שהשילדה שלה היא מעאפנה חס וחלילה או משהו כזה. כמובן שהצעד הראשון באוטו הוא שיפור המיתלים, עם זאת ברקסים, צמיגים, בולמים ועוד.. אבל בין לבין גם שיפורי מנוע קטנטנים לא יזיקו. קודם כל במקום לדבר סתם באוויר אני צריך למצוא 106XSI עם מנוע 1600, כזאת שתאפשר לי לבצע עליה את כל ההנאה הזאת, ורק אז נתחיל לדבר.

 

אז בבקשה אם אתה מוצא, רואה, שומע, מכיר מישהו שמוכר את ה-106XSI שלו, צור איתי קשר בה"פ.

 

תודה רבה, יוסי.

פורסם

אני חושב שאתם מבלבלים מעט. חלקכם טוענים כי ל-106 יש "שלדה מצוינת" (אם נשים בצד את העובדה שהמשפט הזה קצת מצחיק...) אבל בה בעת אתם כותבים כי צריך לשנות מתלים ולעשות חיזוקי שלדה וכולי ואז היא תהפך ל"חיית כביש". לי נראה קצת מצחיק לקחת מכונית שיש לה "שלדה מצוינת", לצורך העניין, ולשנות את מאפייני השלדה למשהו שאתם לא באמת יודעים מה יעשה (ועוד לא נכנסתי לעובדה שחלקכם ודאי חסר ניסיון מספק בנהיגה ספורטיבית וכך לא ידע לנצל את יכולות ה-106 גם ללא השינויים). לי נראה כי אותם שינויים, או שיפורים אם תרצו, מתאימים למכוניות פחות מוצלחות מהבחינה הזו, כאשר במכונית כמו ה-106 מומלץ לחשוב פעמיים לפני שמשנים אותה מקצה לקצה. נראה לי שלהמליץ על שינוי שלדה מצוינת אולי מלמד כי אינכם יודעים בדיוק למה הכוונה ב"שלדה", או אולי ב"מצוינת" :wink: (וד"א - לא טענתי כי לא כדאי כלל לשנות, פשוט אמרתי שמומלץ לחשוב פעמיים ולהבין את ההשלכות לפני שקופצים לעשות שינויים).

 

רק מחשבה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני אני חושב שלא הבנת אותי, הרי אמרתי מקודם שקודם כל יוציא את הכסף שלו על ישור קו ונהיגה מתקדמת וככה הוא ילמד את המגבלות והיתרונות\חסרונות של השילדה שלו לפני שהוא שופך אותו על שיפורים... אני ממש לא מיתיימר להיות הנהג הטוב בעולם ואני מודה ומתוודה שעוד לא הגעתי לרמה שאני יכול "לנצל את השילדה של ה 106 עד הסוף", אך לעומת זאת גם לא טענתי אף פעם שכן...בקשר לשיפורי שילדה, גם לנהג אשר לא יודע "לנצל את השילדה שלה עד הסוף" יהיה הרבה יותר קל "לנצל" אותה בדרך כלל או לחלופין לא להגיע למגבלות שלה.

 

מקווה שהבנת אותי,

אופק.

פורסם

שלום יד 6-7 זה לא משנה כמה בעלים בעיקר שילדה ומנוע במצב מצוין אבל שרק תדע הרכבים הזו של נהגים צעירים שמתלהבים והורסים אותה אבל מומלץ ללכת לבדיקה!

פורסם
הכסף לא הולך ל"שיפורים" חיצוניים אלא במנוע בלבד. אני לא יבזבז כסף על קורס נהיגה מתקדמת שעולה 10000 שקל ל-3 מפגשים אומללים. (לא כי זה מעאפן, פשוט כי אין לי כסף. והייתי מת ללכת לקורס כזה).

תודה.

חוכמולוג.

לשפר את האוטו יש לך כסף - אבל לשפר את עצמך לא ?

 

עוד שומאכר בעיני עצמו.

 

מתי תבינו שלא האוטו קובע , אלא הנהג ?

פורסם
דבר ראשון, אני כן יודע איך הרכב מתנהג במנוע 1600, ואני יודע שהכוח הסתנדרטי שלו לא יספיק לי, אפילו שהאוטו בעל שילדה אפסית לחלוטין ואפשר להדביק אותו לכביש בעזרת כמה אלפים קטנים. הכסף לא הולך ל"שיפורים" חיצוניים אלא במנוע בלבד. אני לא יבזבז כסף על קורס נהיגה מתקדמת שעולה 10000 שקל ל-3 מפגשים אומללים. (לא כי זה מעאפן, פשוט כי אין לי כסף. והייתי מת ללכת לקורס כזה). ברור שהאוטו יעבור ישור קו רציני (אם יצטרך). ואני ממש לא מתכוון לעשות פתיחות עם הרכב.

 

תודה.

להדביק אותו לכביש?

קנה "סופר גלו"...

50 שקל בחנות חומרי הבניין הקרובה לביתך.

אפשר גם עם מלט, אגב...

 

אתה צריך להבין (ולהפנים) כמה אתה יכול ללמוד ב"מפגש אחד אומלל" ואז אולי תחשוב אחרת.

אתה לומד במפגש.

ומיישם ומתרגל כל החיים.

ככה זה עובד.

תבין - 80 אחוז (אם לא יותר) מיכולותיו של הרכב טמונות בנהג.

הרכב נותן מין מעטפת כללית ונטייה להתנהגות כזו או אחרת.

הנהג הוא זה ששולט בכל העסק.

אם כבר להשקיע במשהו, ידידי... זה בנהג.

 

לא ב"להדביק" את הרכב או "להשטיח" אותו או "להפציץ" בו, או כל דבר אחר...

תשקיע בעצמך.

אתה הוא הגורם החשוב ביותר מבין השניים במשוואה הזו.

 

אני אל נכנס פה לזה שאם אתה לא יודע לנהוג אתה אל יודע אילו נקודות תורפה יש לרכב מבחינת סגנון הנהיגה שלך ואז אתה לא יודע לאיזה כיוון "לשפר" אותו וממילא חבל על הכסף שלך וכל זה...

אני אחסוך ממך תא זה.

 

שמר - ענק!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...