Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש מה לפחד מקניית פיג'ו 106XSI יד 7?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם לברוח מיד 6-7 ברכב ספורטיבי שנת 95 ?

 

כן,אם אתה מחפש יד יותר גבוהה........

 

תבינו שהרכבים האלה מחליפים ידיים בתדירות גבוהה,כמו כל רכב ספורטיבי אחר.

 

גם היום, קשה כבר למצוא אימפרזה GT שנת 2000 שהיא פחות מיד רביעית. למה? ככה, אלה רכבים שעוברים ידיים,כי אלה רכבים שנרכשים לרוב על ידי חברה צעירים, ותמיד הם מחליפים ידיים לאחר פרק זמן די קצר, בניגוד למאזדה שאבא שלך קונה ומחזיק אותה עד שהיא או הוא מתפגרים.

 

וכן, יש כאלה רכבים שנופלים גם על מבוגרים. למה?

 

כי לרוב הגרסאות הספורטיביות (למעט ה-106 ראלי) מגיעות ברמת איבזור גבוהה מאשר הגרסאות הרגילות.

 

אני אישית מכיר זוג מבוגרים (בסביבות ה-70) שהם בעלים של 306GTI-6 אם אני לא טועה שנת 2000,יד ראשונה, האוטו משמש אותם ביום יום, ממש לא בכיוון של נהיגה ספורטיבית, אלא מהסיבה שהרכב מאוד מאובזר ומפנק (מושבי עור, חלון גג חשמלי ועוד) ומאוד נוח ועם מנוע חזק.

 

צריך לבדוק רכב יד 6-7 בדיוק כמו שבודקים רכב יד ראשונה, כי אתה לא מכיר את הבעלים ולא יודע איך הרכב טופל.

 

הרכב שלי (XSI) שנת 96 ואני יד 5 על הרכב, הרכב אצלי טופל ללא התייחסות לכיס, מה שהיה צריך קיבל, והכל טופל בצורה מונעת, קרי- עוד לפני שהבעייה התחילה הרכיב הוחלף בגלל שאני פדנט ומה שנראה לי שהגיע הזמן להחליף-מוחלף גם אם הוא עדיין פועל פיקס.

אבל הרכב תיגמל אותי בחזרה (שנה עם הרכב ומעל 30K ק"מ של הנאה בנהיגה, ללא תקלות כמעט).

 

אגב רוני, הרכב התברך בשלדה של פז'ו מהתקופה שהם עוד הוציאו שלדות טובות :-P (את זה אתה יודע ולא צריך לגלות, היתה לך את האחות לבית סיטרואן), ולמרות זה, הרכב אצלי שופר משמעותית מבחינת מתלים\שלדה, ההבדל משמעותי.....לטובה (אולי מהסיבה שלא בניתי משהו חדש, אלא פשוט שדרגתי רכיבים לאלא של GTI\ראלי דור שני, והוספתי עוד כמה ממתקים על הדרך...).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא כמו של יאשה , אבל תודה על המחמאה , מקווה שנהנית.

אאאמממ... מה יאשה כתב?

חוץ מזה שאני ברוגז איתו.

הוא אמר שהמכונית שלי נוסעת כל כך לאט שהוא חשב יום אחד שאני נוסע ב REVERSE... :roll:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...