Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כחלק ממאמצי לחלץ שבבי כוח ממנוע המכונית העייפה שלי הוחלט על מעבר למאוורר חשמלי.

קריאה נרחבת בפורום שונים ברחבי הנט הובילה אותי לשקול ברצינות מאורר של SPAL.

האם למישהו יש מושג לגבי האמינות שלהם?

האם אפשר לקחת את נתוני הספיקה שלהם ברצינות?

 

אשמח לשמוע חוו"ד

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אמינות גבוהה מאוד, נתוני ספיקה פסימיים (יעני במציאות הספיקה מעט גבוהה יותר מהמצוין)... הבעיה היא שעדיין הספיקה של המאוורר המכאני שלך יותר גבוהה, לא?

 

מוטי שמורכבים אצלו שני מאווררי SPAL במיאטה

פורסם
אמינות גבוהה מאוד, נתוני ספיקה פסימיים (יעני במציאות הספיקה מעט גבוהה יותר מהמצוין)... הבעיה היא שעדיין הספיקה של המאוורר המכאני שלך יותר גבוהה, לא?

 

מוטי שמורכבים אצלו שני מאווררי SPAL במיאטה[/quote

 

השמועה מספרת שזה לא בטוח בכלל.

למאוורר הוויסקוזי קיימת החלקה, כך שאם הוא לא משולב באמת הוא עדיין גוזל כוח - אבל פחות.

כשהוא כבר כן משולב באמת הסל"ד שלו זהה לסל"ד של המנוע - ז"א איפשהו בין 2500-6500 סל"ד.

בהנחה שהמאווררים ממלאים את עיקר פעולתם בפקקים [עת זרימת אוויר אל תא המנוע אינה מין המשובחות] אזי הסל"ד בו יעבור המאוורר ינוע סביב ה1000-2000 סל"ד [סל"ד של התקדמות בפקק]

באופן הזה גם עם נתוני ספיקה מצויינים מבחינת תכנון אווירודינמי, מאוורר חשמלי יספק ספיקה טובה יותר כי הוא יוכל להסתובב מהר יותר.

 

 

באופן כללי, ובגלל הייתרון היחסי של תא מנוע מרווח יחסית, לא תהיה לי בעיה להתאים מאוורר יניקה של 16 אינצ' במקום הנוכחי תוך שאני שומר על החופה הקיימת ומנצל אותה.

נסיונות של משתמשים בעולם שעברו למאוורר חשמלי הראו פידבקים חיוביים מאוד - הדבר היחיד שמפריע לי הוא עניין האמינות - וזו היתה סיבת השאלה המקורית.

 

 

אגב, כמה זמן יש לך את המאווררים מותקנים?

האם הם נשלטים על ידי טרמו-סוויץ' או שיש גם שליטה ידנית?

נ.ב. - אם יש המלצות למאווררים אחרים שידועים בספיקה הטובה שלהם ובאמינות - אשמח לשמוע.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לא !

 

היום ברוב הרכבים המאווררים הם בעלי מנוע חשמלי.כלומר הם מסתובבים אודות לאנרגיה חשמלית של המצבר/אלטרנטור.

איזה כייף לי :)

פורסם
הבדל קלוש. לעומת זאת - קירור המנוע בקיץ בפקקים ישתפר פלאים.

בעלים של 325 דיווחו על שיפור של 10-15 אחוז במהירות עליית סיבובי המנוע אחרי מעבר למאורר חשמלי במקום ויסקוזי, מכאן אפשר בקלות לחשוב מה יכולה להיות ההשפעה על מנוע מרובע בוכנות, כך שאני לא מצפה לטיל שייחשף בפני, אבל במצבי כרגע, גם חצי פוני ייחשב לשינוי מבורך...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
מה? איך יש הבדל כל כך גדול? בסה"כ מאוורר מסכן.

לא הגיוני שיש למאוורר התנגדות כל כך גדולה :/

אתה צודק.

הם מדברים שטויות.

 

רון.

[רמז, לפעמים איטואיציה של אדם יכולה להטעות אותו - עשה ניסוי - הוצא את הראש מבעד לחלון במהירות שעולה על 120 קמ"ש וספר לי איך היה, אחר כך נדבר על התנגדות של מאוורר]

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אופל תקשיב, גם אני בהתחלה חשבתי איך זה יכול להיות, אולי בסלד נמוך ההתנגדות קטנה, אבל בסלד גבוה המאוור עושה מערבולת רצינית וכך גם התנגדות רצינית.

אם רון אומר שבעלי רכבים דומים טוענים שזה שיפר אז למה לא לנסות

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
אתה צודק.

הם מדברים שטויות.

 

רון.

[רמז, לפעמים איטואיציה של אדם יכולה להטעות אותו - עשה ניסוי - הוצא את הראש מבעד לחלון במהירות שעולה על 120 קמ"ש וספר לי איך היה, אחר כך נדבר על התנגדות של מאוורר]

 

שלום לנסיך!!!

אני קורא אותך לסדר או קורע אותך ל10000 חתיכות!!! בוש והיכלם!!!

תגיד לי ראיתה איך מטוס ממריא אם מאוורר או צוללת אם מאוורר או אניה אם מאורר?

שמתה לב לכולם יש מאוררים ואין להם כוח ואו היתנגדות?

בו הנה ימניק אני מיתנצל ולא מוחק ולמה :-) .

רק ראיתי מה שכתבתה בהתחלה ישר נישרף לי הפיוז :-P .

אחרי זה קראתי את היתר והבנתי אותך כפרה....

 

לעיניניו!

ביצור מאוררים ולא משנה איזה מושקאת הנדסת אנוש ותיכון מסובכים ביותר.

זה מדע שלם ומיקצוע מיוחד בפני עצמו.

מאוורר של ספאל אולי אמין אבל שווה לתחת מבחינת הספקים.

הוא לא מתאים לא יקרר והמנוע יתבשל.

ניתן להרכיב מאורר חשמלי רק צריך לדעת להתאים אחד שיענה על הדרישות הספציפיות של הרכב.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
למאוורר הוויסקוזי קיימת החלקה, כך שאם הוא לא משולב באמת הוא עדיין גוזל כוח - אבל פחות.

כשהוא כבר כן משולב באמת הסל"ד שלו זהה לסל"ד של המנוע - ז"א איפשהו בין 2500-6500 סל"ד.

רק לידיעה, מאוורר מנוע בעל מצמד ויסקוזי לעולם לא משולב מלא, תמיד קיימת החלקה!
×
×
  • תוכן חדש...