Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לנסיך!!!

אני קורא אותך לסדר או קורע אותך ל10000 חתיכות!!! בוש והיכלם!!!

תגיד לי ראיתה איך מטוס ממריא אם מאוורר או צוללת אם מאוורר או אניה אם מאורר?

שמתה לב לכולם יש מאוררים ואין להם כוח ואו היתנגדות?

בו הנה ימניק אני מיתנצל ולא מוחק ולמה :-) .

רק ראיתי מה שכתבתה בהתחלה ישר נישרף לי הפיוז :-P .

אחרי זה קראתי את היתר והבנתי אותך כפרה....

 

לעיניניו!

ביצור מאוררים ולא משנה איזה מושקאת הנדסת אנוש ותיכון מסובכים ביותר.

זה מדע שלם ומיקצוע מיוחד בפני עצמו.

מאוורר של ספאל אולי אמין אבל שווה לתחת מבחינת הספקים.

הוא לא מתאים לא יקרר והמנוע יתבשל.

ניתן להרכיב מאורר חשמלי רק צריך לדעת להתאים אחד שיענה על הדרישות הספציפיות של הרכב.

 

בברכה בני ל.

אח כפרה

[אני לא יכול לקרוא לך כפרה גם כן - יתחילו למחוק לי מפה הודעות :)]

 

תודה על התגובה - אכן הרעיון הוא להתאים משהו שיעבוד ולא סתם.

אני מנסה לברר כרגע מה הספיקה המקסימלית של המאוורר המקורי כדי שאוכל לוודא שהמאוורר שהמנוע לא יתבשל לי ככה סתם.

בגלל זה, אגב, ביקשתי דיעות לגבי מאווררים שונים ולאוו דווקא לגבי הספאל [אם כי על הספאל יש הכי הרבה המלצות]

 

 

בקיצור - הרעיון עדיין בחיתולים, ועכשיו תקופת מבחנים, כך שייקח לי איזה חודש להסגר על זה

אם יש הערות - אני אשמח לשמוע

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...