Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה אני שמעתי שיש רמקולים 6*9 של פיוניר שהם רמקולים ממש קטלניים בדקתי באתר של פיוניר וגם ראיתי שהם עולים הרבה יותר מכולם...

מה אתם אומרים עליהם?

ובכמה ג'ובות אפשר להביא אותם בארץ?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

זה הרמקול?http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=15133

הוא אכן איכותי מאוד אבל לא יצא לי לשמוע אותו...

 

 

לא שווה להשקיע כמעט 1000 ש"ח על פיונייר.

קנה קומפוננט של מורל במקום .

פורסם

יצא לי לשמוע זוג רמקולים כאלה , אכן נשמעים מדהים , יש להם באס מאוד חזק (יחסית לרמקול 6X9)

 

אבל במחיר הזה שווה להביא את הפאוור של רוקפורד שנשנמעים הרבה יותר טוב מהפיוניר ..ועולים אותו הדבר ...

פורסם

כן זה הרמקול הזה

 

הבאתי ב-500 שקל חדשים

והשלמתי בזאת את המערכת שלי באוטו...

רכב: לנטיס 323 שנת 99 1800 סמ"ק

אחוריים: פיוניר 330 הסדרה הצהובה

קומפוננטים: 2 זוגות קומפוננטים בדלתות האחוריות והקידמיות של סיריון וגה 180 וואט

פאנל: פיוניר deh - 750mp

dvd יוצא מהדשבורד של necvox והנגן די וי די יושב מתחת למושב שמתחת לנהג

2 מגברים של lanzar אחד 1000 וואט והשני 1200 וואט

סאבוופר של סוני 1000 וואט מסדרת xpload

וקבל של לנזר אין לי מושג עליו כלום רק שהוא דיגיטלי צבע שחור ולמעלה כיסוי שקוף

 

מה אתם אומרים על המערכת?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

דרך אגב אפילו המתקין אמר ששומעים אצלי יותר מסוף הדרך

 

וגם שחכתי להגיד שהשקעתי המצבר יותר גדול 65 אמפר

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

הרמקולים האלה מעולים אבל כמו שהוזכר למעלה עדיף להביא קומפוננט וזה בעיקר בגלל שיש לך סאב

אז הקומפוננט ינגן טוב את התדרים הבינוניים MID מאשר 9X6

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם
כן זה הרמקול הזה

 

הבאתי ב-500 שקל חדשים

והשלמתי בזאת את המערכת שלי באוטו...

רכב: לנטיס 323 שנת 99 1800 סמ"ק

אחוריים: פיוניר 330 הסדרה הצהובה

קומפוננטים: 2 זוגות קומפוננטים בדלתות האחוריות והקידמיות של סיריון וגה 180 וואט

פאנל: פיוניר deh - 750mp

dvd יוצא מהדשבורד של necvox והנגן די וי די יושב מתחת למושב שמתחת לנהג

2 מגברים של lanzar אחד 1000 וואט והשני 1200 וואט

סאבוופר של סוני 1000 וואט מסדרת xpload

וקבל של לנזר אין לי מושג עליו כלום רק שהוא דיגיטלי צבע שחור ולמעלה כיסוי שקוף

 

מה אתם אומרים על המערכת?

מעניין אותי מאוד איך שומעים, אולי תבוא למפגש ונישמע?

הרבה מאוד רמקולים נירא לי ו רובם מאחור, גם סאב!

אם אפשר לדעת עלות של כל המערכת כולל התקנה.

תודה!

פורסם

כל קומפוננט של סיריון וגה עלה לי 500

 

הצהובים עלו לי גם 500

המגבר לאנזר 1200 עלה לי 1000

המגבר לאנזר 1000 עלה לי 900

הסאב וופר של סוני קיבלתי מחבר שהיה חייב לי 400 שקל אז ככה שאין לי מושג כמה הוא שווה

הפאנל עלה לי 700 שקל

והדיוידי עלה לי 1900

 

מחירים שקניתי פשוט קניתי מבנאדם שיש לו את המחירים הכי זולים בגוש דן בדוק!!!

וחלק מצאתי מחירי מציאה...

לאיזה מפגש לבוא

בצפון? או שיש גם דברים באזור המרכז?

ד"א עשיתי ביטוח מלא למערכת...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

3 זוגות של רמקולים בכל חלל האוטו זה קצת יותר מידי לטעמי.

אבל במערכות לרכב לכל אחד יש את הטעם האישי שלו , זה לא מדע מדוייק.

בוא נגיד שאני במקומך , חוסך את הכסף שהשקעת בזוג סרווין ווגה לאחור + פיוניר צהובים ומשקיע בסט קומפוננט על רמה + אטימה לדלתות בדיינאמיט אקסטרים.

 

לגבי הסאב יש עליו המון תגובות טובות , הוא מנגן דווקא מדוייק יחסית ויורד נמוך מאוד.

עם המגברים לא התנשאתי , אבל אני יודע שלאנזר של פעם זה לא לאנזר של היום.

×
×
  • תוכן חדש...