Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי שם אגזוזים באוטו אצל המשתיק בחולון אבל הם לא עושים מספיק רעש אנשים אמרו לי שאני יכול לקדוח בהם או משהו כזה מישהו יכול לעזור לי בזה??

ועוד משהו אני מעוניין לשים פילטר פתוח באוטו זה יתן רעש יפה לאוטו שלי

דרך הגב יש לי ביואיק לה סייבר 91 מנוע 3800

תודה מראש לכל מי שעוזר

DON'T DRINK AND DRIVE SMOOK AND FLY

פורסם
אבא שלי שם אגזוזים באוטו אצל המשתיק בחולון אבל הם לא עושים מספיק רעש אנשים אמרו לי שאני יכול לקדוח בהם או משהו כזה מישהו יכול לעזור לי בזה??

ועוד משהו אני מעוניין לשים פילטר פתוח באוטו זה יתן רעש יפה לאוטו שלי

דרך הגב יש לי ביואיק לה סייבר 91 מנוע 3800

תודה מראש לכל מי שעוזר

 

כן אתה יכול לקדוח באגזוז, מה שיקרה הוא שתהרוס אגזוז חדש, יגדל הסיכוי להורדה מהכביש והכי חמור זה שיכנס לך לרכב גזים רעילים ומסריחים. ובקשר לפילטר, מה זאת אומרת אתה מעוניין לשים? מה השאלה?

פורסם

יש פה מומחה לאגזוזים בפורם בשם "שמר" חכה עד שהוא יכנס הוא כבר בטוח יעזור לך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תגיד, אבא שלך יודע שאתה הולך לקדוח לו באגזוז חדש?

 

כנראה שלא הבנתם!! אבא של הבחור החליף זוג אגזוזים סטנדרטיים לחלוטין וזה הכל!! הוא פשוט רוצה לקדוח לו אותם...

אני בעד, קדח כ-10 חורים בהיקף האגזוז, וספר לנו איך הרעש....!

באיזור האגזוזים קיים מן מיכל כזה, קדח כ-7 חורים בתחתיתו, והדלק סיגריה על מנת להרגע מהעבודה.

פורסם

מה אתה אומר בקשר לפילטר

שיהיה בהצלחה

פילטר עולה 250-300.

דרך אגב לשים סתם דוד בלי לשנות את סעפת הפליטה לא ישנה הרבה את הרעש מהאגזוז ... חבל להרוס אגזוז חדש

פורסם
תגיד, אבא שלך יודע שאתה הולך לקדוח לו באגזוז חדש?

 

כנראה שלא הבנתם!! אבא של הבחור החליף זוג אגזוזים סטנדרטיים לחלוטין וזה הכל!! הוא פשוט רוצה לקדוח לו אותם...

אני בעד, קדח כ-10 חורים בהיקף האגזוז, וספר לנו איך הרעש....!

באיזור האגזוזים קיים מן מיכל כזה, קדח כ-7 חורים בתחתיתו, והדלק סיגריה על מנת להרגע מהעבודה.

:-D:-D :-D :-D :-D :-D :-D

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
אבא שלי שם אגזוזים באוטו אצל המשתיק בחולון אבל הם לא עושים מספיק רעש אנשים אמרו לי שאני יכול לקדוח בהם או משהו כזה מישהו יכול לעזור לי בזה??

ועוד משהו אני מעוניין לשים פילטר פתוח באוטו זה יתן רעש יפה לאוטו שלי

דרך הגב יש לי ביואיק לה סייבר 91 מנוע 3800

תודה מראש לכל מי שעוזר

אגזוזים או יותר נכון להגיד דודים , כמו שאביך שם הם על מנת להשתיק את רעש המנוע ולא להרעיש .

ישנם דודים ספורטיבים שהם עובדים על עיקרון שונה מהדודים ששם אביך ,בכך שהם פתוחים ותפקידם להשתיק רעש ובו זמנית לספק פליטת גזים טובה , כמובן שאחד בא על חשבון השני ולכן הם מרעישים יותר מהדודים ששם אביך . אם אתה רוצה רעש ובלאגן שים דוד פתוח ותקבל רעש (לא מומלץ) ,בכל מקרה אסור לקדוח חורים במערכת הפליטה בשום אופן !

נראה לי שאביך יודע בדיוק מה הוא שם וחבל להרוס את האוטו עם כל מיני שטויות שלא מיועדות לרכב הנ"ל. מקווה שהבנת את הנקודה ,חג שמח :-)

JDM :twisted:

פורסם

חחחחח תודה לכל העונים

אתם לא הבנתם אותי אבא שלי שם אגזוזי לחץ באוטו שיעשו רעש אבל הם לא עושים מספיק רעש לדעתי רק שאלתי איך אפשר לעלות את הסראונד שלהם ואם פילטר הוא הפיתרון היחיד

תודה רבה מראש לכל העונים

DON'T DRINK AND DRIVE SMOOK AND FLY

פורסם
חחחחח תודה לכל העונים

אתם לא הבנתם אותי אבא שלי שם אגזוזי לחץ באוטו שיעשו רעש אבל הם לא עושים מספיק רעש לדעתי רק שאלתי איך אפשר לעלות את הסראונד שלהם ואם פילטר הוא הפיתרון היחיד

תודה רבה מראש לכל העונים

האם אבא שלך השתמש באגוזי לחץ של אופנוע? כי אחרת הוא לא היה משיג אגזוזי לחץ...

ואם אתה רוצה להעלות את הסראונד, אתה צריך עוד שני אגזוזים מקדימה, ועוד אגזוז סנטר מעל מכסה המנוע, ובסוף אם נשאר לך כסף, אגזוז סאב.מקדימה למטה.

פורסם
חחחחח תודה לכל העונים

אתם לא הבנתם אותי אבא שלי שם אגזוזי לחץ באוטו שיעשו רעש אבל הם לא עושים מספיק רעש לדעתי רק שאלתי איך אפשר לעלות את הסראונד שלהם ואם פילטר הוא הפיתרון היחיד

תודה רבה מראש לכל העונים

 

אתה מתכוון לאגזוזי "פרי פלואו" ובדרך כלל הם עושים די הרבה רעש. הפיתרון היחיד הוא להחליף אותם. (למה אתה בכלל רוצה את הכאב ראש הזה ועוד להעיר את כל השכונה בלילה? :? ) ועוד פעם נישאל, הפילטר הוא הפיתרון היחיד לאיזה בעיה?

פורסם

דובר פה על האגוזזי FREE FLOW של המשתיק בעבר, נאמר שהם לא מפיקים הרבה רעש.

 

בקשר לפילטר אוויר פתוח, הרעש שהוא נותן הוא שונה בתכלית מזה של האגזוז. הרעש של הפילטר הוא מין שריקה של יניקה כשאר המנוע נמצא בטורים גבוהיים.

פורסם
אבא שלי שם אגזוזים באוטו אצל המשתיק בחולון אבל הם לא עושים מספיק רעש אנשים אמרו לי שאני יכול לקדוח בהם או משהו כזה מישהו יכול לעזור לי בזה??

ועוד משהו אני מעוניין לשים פילטר פתוח באוטו זה יתן רעש יפה לאוטו שלי

דרך הגב יש לי ביואיק לה סייבר 91 מנוע 3800

תודה מראש לכל מי שעוזר

 

 

דרך הבטן כדאי שלא תתעסק עם הדברים האלו - בזבוז כסף לחינם.

haters will hate

פורסם

פרי פלו ודוד פתוח זה אותו הדבר?

 

ועוד שאלה פשוט נאמר פה בפורום על ידי כמה אנשים שרק להחליף לדוד פתוח בלי לגעת בסעפת הפליטה לא ישנה כלום לא סוסים ולא רעש .. זה נכון או שיש טעם להחליף רק לדוד פתוח בלי לגעת בסעפת או בממיר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...