Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בביקור בסטימצקי ועיון בירחוני רכב מהארץ ומהעולם

אין כמעט ירחון שלא הזכיר או ערך מבחן ענק

לשתי ה"דינוזאורים" העכשויים הנ"ל

טורבומאניה במיטבה?

או שיגעון חולף?

 

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
בביקור בסטימצקי ועיון בירחוני רכב מהארץ ומהעולם

אין כמעט ירחון שלא הזכיר או ערך מבחן ענק

לשתי ה"דינוזאורים" העכשויים הנ"ל

טורבומאניה במיטבה?

או שיגעון חולף?

 

בכבוד רב

turbo

 

לדעתי שיגעון חולף

זה מוכר מצויין....

למרות שנראה לי שהכוונה בלמכור היא לא אותם ישראלים שקוראים את העיתון על כוס קפה בסטימצקי, אבל נו טוב.... :roll:

:-)

פורסם
בביקור בסטימצקי ועיון בירחוני רכב מהארץ ומהעולם

אין כמעט ירחון שלא הזכיר או ערך מבחן ענק

לשתי ה"דינוזאורים" העכשויים הנ"ל

טורבומאניה במיטבה?

או שיגעון חולף?

 

בכבוד רב

turbo

 

לדעתי שיגעון חולף

זה מוכר מצויין....

למרות שנראה לי שהכוונה בלמכור היא לא אותם ישראלים שקוראים את העיתון על כוס קפה בסטימצקי, אבל נו טוב.... :roll:

סטימצקי מוכרים גם קפה וואלה לא ידעתי .... או שהוא הביא מהבית?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
בביקור בסטימצקי ועיון בירחוני רכב מהארץ ומהעולם

אין כמעט ירחון שלא הזכיר או ערך מבחן ענק

לשתי ה"דינוזאורים" העכשויים הנ"ל

טורבומאניה במיטבה?

או שיגעון חולף?

 

בכבוד רב

turbo

 

לדעתי שיגעון חולף

זה מוכר מצויין....

למרות שנראה לי שהכוונה בלמכור היא לא אותם ישראלים שקוראים את העיתון על כוס קפה בסטימצקי, אבל נו טוב.... :roll:

 

 

אני לא רואה פסול בלדפדף ולראות את תוכן המגזין.

אבל אלה שיושבים שם על הספסל,

ומתחילים פשוט לקרוא מבחני דרכים כאילו כאן זה סיפריה עירונית - זה מוגזם.

 

וחוצמזה, מה הבעיה של סטימצקי או מי שזה לא יהיה לעטוף ירחונים אלה בעטיפת ניילון דקה.

זה יחסוך שהות של אנשים לא רצויים בחנות.

 

אבל שוב, חבר רוצה לפתח דיון על נושא אחד, ומיד סוטים לתפל, ולא דבקים בעיקר.

 

אני אמנם לא קורא ירחונים מחו"ל, כך שאיני יכול לתת חוות דעת.

 

:wink:

172

פורסם

התשובה פשוטה. כשיוצא דגם חדש - בוחנים אותו. יצאה האימפרזה STI החדשה, בוחנים אותה. המגזינים בחו"ל יכולים גם להרשות לעצמם לבחון אותה מול מתחרותיה, כדוגמת ה-EVO8.

 

אותו הדבר בדיוק היה כשהפוקוס RS יצאה. באותו החודש היא נבחנה אצל כל המגזינים הבריטיים המובילים. ככה זה עם כל רכב חדש (לא מזמן עם ה-206RC למשל)

 

זה כל כך פשוט שזה... :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...