Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי מגבר 4 יציאות בהספק 4X60 RMS.

השאלה שלי היא אם אפשר לחבר סאב למגבר כזה, ואם המגבר יסחוב...

 

אם כן אז איזה סאב כדאי...

 

תודה מראש, סם.

פורסם

אתה יכול לחבר סאב בגישור של 2 ערוצים של המגבר (2 ערוצים יפיקו 120 RMS) , אם אני לא טועה ל JBL יש סאב

שהספק שלו 120 RMS , אתה גם יכול ללכת בכיוון ה Kicker Comp C12 , Pioneer TSW300R , Rockford O112S4

לכל אלה הספק של 150 RMS + -

פורסם

וזה משנה מה יהיה גודל הסאב?

והאם זה יפתח טוב את הסאב?

 

מדובר על מגבר מחברת פיליפס...(מגבר סביר)

פורסם

ותגיד בבקשה, מה ההבדל בין סאב רגיל בתיבה מרובעת לבין סאב בתיבה עגולה (כמו צינור)?

 

 

כלומר אני יכול לקחת את רוב הסאבים של 250 RMS??

יש סאב שאתה ממליץ שיפתח טוב עם מגבר חלש ותהיה איכות טובה?

פורסם

הייתי מחפש ביד שניה סאבים כמו סרווין ווגה או באזוקה (נצילים מאד).

 

חדש מהחנות אתה לא תמצא משהו נורמלי במחירים האלה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בזאפ יש מחירים של 500 +-... כמו קיקר וכאלה...

 

 

אני מעדיף חדש, למה כי אי אפשר לדעת איך השתמשו בו קודם בסאב...

 

תודה בכל זאת....

×
×
  • תוכן חדש...