Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם תעשו את זה בלילה באיזור של תל-ברול ושיכון ל'... יש סיכוי שיקחו אתכם לתחנה...

 

בתכלס, אם אני עוצר בצד הדרך עם חברה שלי ושוטר מגיע ודופק לי על החלון ומבקש רישיונות אני אתן לו, אם הוא מחליט שהוא מציק ומאיר עם הפנס סתם וזורק משפטים לאוויר - אני לא יודע מה אני אעשה, במצבים האלה אני עושה דברים טיפשיים...

 

 

מי זוכר כמה מהר אני רץ כששוטרים רודפים אחרי???

שיכון ל' זה אימפריה!! אני גר שמה!!!

חח פעם אחת ראיתי זוג מבצעים את המעשה הנ"ל ובאתי אליהם שאלתי אתם יכולים לסדר לי משהו וברחתי!

הם מזה התעצבנו!

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שיכון ל' זה אימפריה!! אני גר שמה!!!

חח פעם אחת ראיתי זוג מבצעים את המעשה הנ"ל ובאתי אליהם שאלתי אתם יכולים לסדר לי משהו וברחתי!

אתה גבר גבר.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

 

וואלה קטלת אותי מאוד מצחיק!

עכשיו כולם יצחקו ואתה תיהיה יותר קול!!

טכנית,אתה צודק.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

מה הבעיה - אומרים להם שלום יפה, שהכל בסדר, מחכים שהם ילכו וזהו...

 

איזה סיפור עשיתם...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

פעם אחת יצא לי לעבור ליד רכב בשטח הם בדיוק רק התחילו, היא היתה עליו והוא קלט אותי חייך שמח מהחיים

 

בפעם אחרת הם כבר היו ערומים והיתי יותר גבוהה מהרכב שלהם (טיול סוסים) והם ישר שמו עליהם בגדים להסתיר

 

בשאר הפעמים סתם התקרבתי נתתי דפיקה בחלון והלכתי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר - אתה חרא של בנאדם..

 

מי מפריע לאנשים באמצע? :D

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

יש לך מגבלה קטנה, התכוונתי שנקשתי על החלון עם האצבע

 

יוליה אני בשבוע התעללות באנשים ובחיות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בדרך כלל שוטרים לא מציקים בנושא...

 

 

היו פעמיים שהייתי במצב כזה שאני עם מישהי וניידת סיור עברה... הם האירו, קלטו שמדובר בזוג והמשיכו בדרכם ללא שהייה מיותרת או מבטים מיותרים...

פורסם

יש...

 

אבל לפעמים רוצים משהו חפוז.. כמו משקה מרענן על הדרך (או שעדיף לשתות בבית?:-P )

או שיוצא שמכירים מישהי באיזה פאב\מסיבה\וכו'.. הפאב לא מספיק אינטימי... והבית רחוק ואולי פשוט לא מתאים לקחת אותה כי חברות שלה מחכות או שבשביל פעם ראשונה זה יותר מידי בשבילה... אז בחניה חשוכה.. חוגגים קצת מה יש? :wink:

 

אגב, אתה מנתניה.. רק שתדע שלא חסר שם מקומות כמעט מוגדרים לזה.. (מנסיון) :-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...