Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הבעיה - אומרים להם שלום יפה, שהכל בסדר, מחכים שהם ילכו וזהו...

 

איזה סיפור עשיתם...

זה מזכיר לי את הבדיחות מהטיול שנתי עם ההומואים והבאגט:

"ניסית את זה ?"

 

אופיר, אני שאלתי ידידה טובה את אותה השאלה שאתה שאלת, שים לב:

 

צריכים לגוון קצת, שלא יהיה משעמם, בגלל זה עושים את זה בכל מיני מקומות, באוטו (מאחורה, מקדימה, על הגג), בגן ציבורי, באמבטיה, במטבח, בשרותים של הקניון, ועוד...

 

כן, אתם יכולים לתאר לעצמכם ששאלתי "ניסית את זה ?"

ואתם לא רוצים לדעת את התשובה :S (או שכן ?)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לך מגבלה קטנה, התכוונתי שנקשתי על החלון עם האצבע

 

זה לא מגבלה זה חסך, תבין אותו ברגעיו הקשים

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
אופיר, אני שאלתי ידידה טובה את אותה השאלה שאתה שאלת, שים לב:

 

צריכים לגוון קצת, שלא יהיה משעמם, בגלל זה עושים את זה בכל מיני מקומות, באוטו (מאחורה, מקדימה, על הגג), בגן ציבורי, באמבטיה, במטבח, בשרותים של הקניון, ועוד...

או במילים אחרות - כי זה מה זה מגניב!:silly:

פורסם
אם תעשו את זה בלילה באיזור של תל-ברול ושיכון ל'... יש סיכוי שיקחו אתכם לתחנה...

 

בתכלס, אם אני עוצר בצד הדרך עם חברה שלי ושוטר מגיע ודופק לי על החלון ומבקש רישיונות אני אתן לו, אם הוא מחליט שהוא מציק ומאיר עם הפנס סתם וזורק משפטים לאוויר - אני לא יודע מה אני אעשה, במצבים האלה אני עושה דברים טיפשיים...

 

 

מי זוכר כמה מהר אני רץ כששוטרים רודפים אחרי???

אני .. אבל מסתבר שלא מהר מספיק .. אחרי הכל ... יש אצנים אולימפים במשטרה :D

 

ולפותח השירשור, אם אתה דביל מספיק לעמוד במקום ששוטר יעבור ויראה... אז אנשים מפגרים כמו תומר

וsarochgal יבואו לדפוק לך בחלון ..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...