Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון, לכל ה "מתעבי שיפורי ערסים" האשכול הזה לא בשבילכם, ממש אין לי כוח שאיזה חננה (בצחוק) יגיד לי מה לעשות ומה לא לעשות באוטו שלי.. אז בבקשה צאו

 

עכשיו, אני רוצה להתקין מנורות LED כחולות מעל הדוושות כדי שאיך שאני נותן סוויץ' הם ידלקו ויאירו את הדוושות. אם יש אפשרות למפסק, עוד יותר טוב..

 

קניתי שלוש מנורות כאלו:

http://planet.nana.co.il/menta-bl/untitled.JPG

המנורה למעלה, יוצאים ממנה חוט שחור וחוט אדום

 

רק שאני לא יודע איפה לחבר אותם.. מישהו יכול לעזור לי?

אפילו עם תמונה או איור זה יהיה מעולה

 

ואיך אני מחבר לזה מפסק?

 

תודה רבה!

פורסם

לפי מה שציירת אלו נורות לד רגילות פשוטות שפועלות על עד 3 וולט,

אי לכך אין אתה יכול לחבר אותם למערכת הרכב,אלא בעזרת נגד מתאים.

בכל אופן מה שאתה כן יכול לעשות זה לקנות בית סוללה לשני סוללות של 1.5 וולט, מפסק וחוטים.

תלחים חוטים ארוכים יותר לכל לד, חבר את כל החוטים האדומים ביחד ואת כל השחורים ביחד,

את החוטים השחורים שהלחמת ביחד תלחים אל החוט השחור שיוצא מבית הסוללה,

את החוטים האדומים שהלחמת תלחים לרגל אחת של המפסק ואל הרגל השניה תלחים את החוט האדופ שיוצא מבית הסוללה.

 

לפני שאתה מתעסק עם ההלחמות, תבדוק איך הלד דולק, לד להבדיל מנורה רגילה לא עובד בזרם הפוך, יש לו רק דרך חיבור אחת. וכך כם המפסק.

ואל תשכח למדוד הכל כדי שתוכל למקם את המפסק ואת הבית סוללות במקום נגיש ודיסקרטי

פורסם

אני חייב להסכים עם VOLK.

אני מציע לך ללכת לחנות לשיפורי מחשבים, לאזור של מודינג, לקנות קטודה קרה, עם הבית שלה והממיר (אמור ליהיות ממיר מ12 וולט-בדיוק כמו ברכב), לרדת לחשמלאי רכב שיחבר לך את זה ישירות לחיבור הסוויץ' או מפסק האורות של הרכב.

הנורה אמרוה לעלות כ70 שקלים והעבודה נגיד עוד 100 גג.

 

תעלה לזה פרוייקט מצולם.

פורסם

"אתה רוצה לשים אותם בעונדה שלך"

סתםס תם אחי

מה אתה מתייחס לחשבים פה כל אחד חושב הוא יותר גבר מהשני ויגיד לך מה לשים באוטו

בסוף החצי מהם סתם משועממים חננות אם הרבה כסף מיותר

BMW

פורסם

יש קיט כזה מוכן באוטודיפו, עם דוושות ולדים כחולים שנדלקים ע"י כפתור ON\OFF נסתר או ע"י לחיצה בדוושה עצמה.

עולה בסביבות ה 100 ש"ח, מגיע במ"ס צבעים.

עם נדלקת על זה אז קנה את הקיט וסגור עניין.

 

בהצלחה.

פורסם
דבר ראשון, לכל ה "מתעבי שיפורי ערסים" האשכול הזה לא בשבילכם, ממש אין לי כוח שאיזה חננה (בצחוק) יגיד לי מה לעשות ומה לא לעשות באוטו שלי.. אז בבקשה צאו

 

עכשיו, אני רוצה להתקין מנורות LED כחולות מעל הדוושות כדי שאיך שאני נותן סוויץ' הם ידלקו ויאירו את הדוושות. אם יש אפשרות למפסק, עוד יותר טוב..

 

קניתי שלוש מנורות כאלו:

http://planet.nana.co.il/menta-bl/untitled.JPG

המנורה למעלה, יוצאים ממנה חוט שחור וחוט אדום

 

רק שאני לא יודע איפה לחבר אותם.. מישהו יכול לעזור לי?

אפילו עם תמונה או איור זה יהיה מעולה

 

ואיך אני מחבר לזה מפסק?

 

תודה רבה!

הי,

 

אני ממליץ לך לשים נאונים בצד של הנוסע והנהג, בשילוב עם שטיחי אלומיניום כחולים זה יוצא ממש יפה.

יש גם מתגים ON/OFF עם לדים בתוכם שמאירים כשהם על ON.

את הנאונים והמתגים אתה יכול לקנות בגל אור ביצחק שדה בת"א במחירים הרבה יותר זולים מאוטו דיפו.

יש להם גם לדים 3V המשורשים ברביעיות וככה אתה לא צריך ממיר/נגד.

 

אני שמתי נאונים ברגליים, 4 לדים בתוך בית האנברקס ו-2 לדים מתחת לכל כיסא.

הם מחוברים ל-2 מתגים מאירים שקיבעתי בתחתית הדשבורד - יצא פיצוץ.

 

אני אארגן תמונות ותוכל לראות איך זה יוצא.

פורסם

ברח' החשמונאים בתל אביב יש חנות לדים, רק לדים וכל מה שמסביב. אתה קונה שני לדים ב60 ש"ח (כ"א) ומלחים אותם עם נגד דרך ממסר לסוויץ', שברגע שאתה נותן סוויץ' הם נדלקים.

אם אתה כבר משקיע אני מציע לך לשים בצד את הלדים שקנית, למה הם ישרפו לך ביומיים, להבדיל מהלדים שאני מציע לך, שבאים אם אחריות לשנה, פועלים עד ל100 מטר מתחת למים, עמידים במכות בינוניות עד חזקות, באים עם צלעות קירור מאלומיניום, ואפשרות לשני סוגי רפלקטורים. (אלומה צרה, אלומה רחבה, וללא רפלקטור) ויכולים לעבוד עד 10,000 שעות ללא הפסקה.

 

קטודה זה גם רעיון טוב, אבל הבעיה איתן זה שהן נורא עדינות, ואם בטעות אתה נותן להן מכה חלשה, הן נשברות, והבידוד פלסטיק שיש עליהן, לא עוזר בכלל.

 

אם יש לך עוד שאלות, פנה בה"פ.

 

ולמען האנושות, אל תשים את השטיחים המעפנים דמויי אלומינים האלה... הם גורמים לבחילה קשה אצל המתבונן.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
לפי מה שציירת אלו נורות לד רגילות פשוטות שפועלות על עד 3 וולט,

אי לכך אין אתה יכול לחבר אותם למערכת הרכב,אלא בעזרת נגד מתאים.

בכל אופן מה שאתה כן יכול לעשות זה לקנות בית סוללה לשני סוללות של 1.5 וולט, מפסק וחוטים.

תלחים חוטים ארוכים יותר לכל לד, חבר את כל החוטים האדומים ביחד ואת כל השחורים ביחד,

את החוטים השחורים שהלחמת ביחד תלחים אל החוט השחור שיוצא מבית הסוללה,

את החוטים האדומים שהלחמת תלחים לרגל אחת של המפסק ואל הרגל השניה תלחים את החוט האדופ שיוצא מבית הסוללה.

 

לפני שאתה מתעסק עם ההלחמות, תבדוק איך הלד דולק, לד להבדיל מנורה רגילה לא עובד בזרם הפוך, יש לו רק דרך חיבור אחת. וכך כם המפסק.

ואל תשכח למדוד הכל כדי שתוכל למקם את המפסק ואת הבית סוללות במקום נגיש ודיסקרטי

למה בית סוללה אם הוא יכול להוציא מתח מהמצבר? (או מסלון הרכב, סייו'ץ וכו)

 

 

 

 

אני חייב להסכים עם VOLK.

אני מציע לך ללכת לחנות לשיפורי מחשבים, לאזור של מודינג, לקנות קטודה קרה, עם הבית שלה והממיר (אמור ליהיות ממיר מ12 וולט-בדיוק כמו ברכב), לרדת לחשמלאי רכב שיחבר לך את זה ישירות לחיבור הסוויץ' או מפסק האורות של הרכב.

הנורה אמרוה לעלות כ70 שקלים והעבודה נגיד עוד 100 גג.

 

תעלה לזה פרוייקט מצולם.

שמע, אני מתעסק עם לדים כל יום (אולטרא ברייט) , נורה לא עולה 70 שקל- אלא 3 שקל- במקרה הכי גרוע, 8 שקל (הוכחה) (לד אולטרא ברייט - נגד 490 אוהם עוד 30 אגורות, חוטטים נניח עוד חצי שקל

בחישוב מהיר (אין מה לחשב פה) יצא לי 3.80 שקל, לחבר אני לא יודע אם הוא יודע לחבר אבל שיתן למישהו שמבין בזה שלא יסתכן עם חשמל (כי לנו נשרף אוטו בגלל זה- ולא בגללי ולא בגללי חלילה)

אם אתה מוסיף מפסק (4 שקל לאחד ) וחיווט לא בעיה

(באתי להבהיר ולא לפגוע חלילה)

 

לד אולטרא ברייט שעולה 3 שקל בת"א נראה כך :

5154.jpg

 

בהצלחה בכל מקרה. !

Suzuki Jimny

פורסם

גם אני מתעסק בלדים יומיום, אבל אני מתקין מוצרי לדים ברכבים, כמו תאורת תא נוסעים לצורותיה, תאורת מערכות, שינויי צבע תאורת לוח שעונים, וכו... ואם אתה באמת מבין בלדים, אז אני לא צריך להסביר לך את ההבדל...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

הלד שבתמונה הינו לד של 5 מ"מ למחשבים.

העוצמה שלו לא כזאת מכיוון שרכשתי פעם כמה כאלו.

 

אני אומר לדושות רק קטודה.

×
×
  • תוכן חדש...