Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנויי YES , ערוץ 12 , הסדרה OZ , מה נסגר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מי היא הדמות החביבה עליך בסידרה המהפכנית לגיל הרך , OZ  

18 הצבעות

  1. 1. מי היא הדמות החביבה עליך בסידרה המהפכנית לגיל הרך , OZ

    • אדביזי - בגלל הכובע, בגלל המבטא , בגלל השיק של פועל הבניין הניגרי
      6
    • כרים סעיד - בגלל שהוא אומר סאלאם עליכום ממש מצחיק
      1
    • ריאן אוריילי - בגלל שהוא מזכיר לנו פוליטקאים ישראלים
      3
    • אוגוסטוס היל - כי גם לנכים מגיע ייצוג הולם
      2
    • טים מקמנוס - בגלל שהוא דפק את כרמלה , אישתו של טוני וזה ממש אמיץ ...
      0
    • סיסטר פיטר מרי - היא בת 70 + , היא נזירה והיא מדברת חופשי על זיונים
      0
    • טביאס ביצ'ר - בגלל ההתעללות בשיליג'ר (אירגן לו ישיבה למי שלא זוכר...)
      5
    • שיליג'ר - בגלל ההתעללות בביצ'ר ובגלל שכל הנאצים הומואים
      1
    • כריס קלר - בגלל הגאווה והאהבה
      0
    • אנריקה מוראלס - אומנם הגיע לסידרה מאוחר , אבל השאיר את חותמו
      0


פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אהלן לכל מנויי YES ,

 

למי שעוקב אחרי הסדרה OZ בערוץ 12 ( YES + ) , ביום חמישי שידרו את " עונה ראשונה , פרק 8 "

ועכשיו עוד כמה דקות משדרים את " עונה שניה , פרק ראשון " .

 

האם באמת העונה הראשונה של OZ מכילה 8 פרקים , או שהחבר'ה בYES השתגעו?

 

 

( סתם למי שלא יודע זה מתחיל ב11:30 כל יום בערוץ 12 ) .

 

 

 

ozpic01.jpg

 

 

 

תודה מראש .

שחר.

פורסם

זה פרק ההמשך מיום חמישי, אחרי ההתפרעויות וההשתלטות על הכלא.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

העונה הראשונה אורכה 8 פרקים. העונה השניה התחילה היום ובדיוק נגמר הפרק.

 

תוכנית מעולה. פתאום הכל קורה מהר, האמת? כשהתוכנית הייתה משודרת בערוץ 22, פרק בשבוע, היה הרבה יותר מותח.

 

עדיין תוכנית מעולה!

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

כן , תוכנית מעולה!

 

 

אבל אתם יכולים להסביר לי את מה שההוא על כסא גלגלים אומר אחרי כל קטע , כלומר מה המשמעות?

לאן זה משתייך?

שחר.

פורסם

בד"כ הוא נותן הקדמה לסצנה, הוא מדבר על הדברים ברמה עקרונית שלא לומר פילוסופית. בסוף התוכנית הוא גם נותן איזשהו סיכום.

הוא הקול האנושי (וההגיוני) שמאחורי הדברים ההזויים שקורים בתוכנית...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

ולמי שמפספס, שידורים חוזרים של כל השבוע ביום שישי בלילה.

התוכנית משודרת אגב ב-23:20 ולא ב-23:30, שלא תפספסו חס וחלילה את הרצח הראשון.

 

ראיין, תעשה לי ילד ! :multi:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

לסידרה הזו יש ערך היסטורי, הרבה בזכותה , בזכות הפרסומות ושיחות מרובות משתתפים במסנג'ר קם הפורום הזה.

לפרטים נוספים לגשת ל RAZMEL.

 

אני מוסיף סקר לפלפל את העיניינים קצת ...

פורסם

לדעתי זאת הייתי הסידרה הכי טובה שיצאה הייתי מכור אליה אתם לא יודעים חבל שהסדרה נגמרה :(

חבל שאין לי YES לראות שוב ולהיזכר בימים הטובים.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

טוביאס ב'יצר פשוט בן-אדם שהתהפך 720 מעלות! בתחילת העונה ב'יצר היה "פראייר שקט"

והיה ה-bitch בלי בושה וקיבל בטוסיק מהנאצי! מאז שהוא ניסה בפעם הראשונה את boobs(סמים)

חייו פשוט התהפכו והוא השתנה לגמרי! נהיה מטורף ועם מלא ביטחון עצמי!

(לא לשכוח את הקטע בחדר הכושר שהוא בעצמו לא האמין שהוא מסוגל לזה!)

לא לשכוח שהוא באמת שקחן מעולה!

 

וגם בפרקים הראשונים אהבתי את האסיר המוזר ההוא שאכל את ההורים שלו ובקושי דיבר!

חבל שהוא לא נשאר לעוד עונה!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...