Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבולמים ברכבי (205 שנת 89) דיי גמורים.

אחד האחוריים רטוב משמן שפרץ אחוצה והרכב מאחורה נמוך משמעותית.

מקדימה היה ל תמיד כשאני עולה על בורות וגם סתם בכביש משובש ממש בומים מצד ימין.

במוסך אמרו בולמים.

החלפו לי למשומשים, הרעש לא השתנה בכלל וגם לא המרגש.

אני יודע שאולי גם המשומשים היו גמורים, אבל שינוי כל שהוא הייתי צריך להרגיש לפחות בהתחלה.

לא ייתכן שהם היו בדיוק כמו הישנים שלי.

הנחתי שהרעש מגיע מגומיה בראש הבולם שכנראה כבר איננה בולמת ולכן הדפיקות הממש מורגשות בכביש משובש.

העלתי את הרכב על מגבה וניסתי להבחן חופש מראש הבולם איפה שהגומיה ולא הצלחתי להבחן חופש כלל.

כמה עולים בולמים קידמים ואם בהחלפתם מחליפים גם גומיות .

כמה יעלה לי כל הסיפור במוסך טוב ולא יקרן . מהו מחיר סביר.

אחורים אני יעשה לבד . השמח לדעת מהו מחירם.

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

יש לי בדיוק אותה בעיה כמו שלך תקשיב תקנה אך ורק בולמים חדשים + גומיות ושיחליפו לך את הכל קומפלט

 

 

בכל מקרה חוץ מבולמים מה שמכניס רעשים ובומים זה תושבת מנוע תחתונה יש שם בוקסה כזו מגומי

אם היא גמורה אתה תשמע זעזועים ובומים מהמנוע במיוחד במשובש או לחיצה \הרפיה גז.

בוקסה כזו עלה לי 50 שקל חדשה!! ועוד 150 שח עבודה

בכל מקרה נשאר לי לסדר את הבולמים הקדמיים

תעדכן אותי כמה עולה זוג בולמים קדמיים טובים

ואיפה להחליף

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

נקישות במתלה הקידמי היו אצלי ב205, עד שהחלפתי זוג בולמ"ז קדמיים ואת "הגומיה בראש הבולם", הנקראת בעגה המקצועית "תושבות בולם" או "כרית בולם".

 

זוג בולמ"ז קדמיים חדשים סבירים עם זוג תושבות והרכבה יעלו משהו סביב ה1000 ש"ח.

מאחור גם יש בולמים, ניתן לפרק אותם בקלות יחסית, אבל מחיר החלפתם לא ידוע לי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...