Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1690485

 

אני לא מבין בזה כלום אבל נראה לי שהתכונות שהם רשמו קצת מוגזמות.לא?

דרך קלה לעשות קצת כסף כל חודש.....

http://korlansk.s4m.co.il

נסו ולא תתאכזבו.............:wink:

 

משחק הרשת הטוב בעולם...ובחינם..

http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=MTQ1NTgx

פורסם

אחלה רמקולים ביחס למחיר באמת רמקולים אמנם פשוטים אבל עושים עבודה יפה גם בחיבור ישיר להגברה פנימית של פאנל[נורמאלי]

אצלי הם עבדו בהתחלה בלי מגבר ולאחר מכן עם מגבר 60RMS ועבדו ניפלא ופתחתי להם את הצורה לאחר שנה מכרתי אותם ב180 שח .

אחלה רמקולים שווים בשקט את המחיר ושלא יגידו לך אחרת ומי שזוכר שהייתי מגיע פעם איתם במפגשים ואיך שהם נישמעו יכול להעיד לטובה עליהם.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני אישית לא מתלהב מהנתונים ( ולא שמעתי את הרמקולים האלה )

 

רק אצל קליפורניה בום ו פירסט אוסטריה הרמקולים מסוגלים להגיע ל 500W לכל רמקול ולא מיתבישים לרשום Nominal power : 180 w , שכמה תאכלס הם מוציאים ? 50 RMS

 

4 WAY למה ? קח 8

http://goopshop.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=5227719

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

:roflmao:ROFLMAO

חחח... אשקרה - קח 16 way!

 

יתקעו לך שם עוד קצת פלסטיקים עגולים...

סופר טוויטים, סופר מגה טוויטרים, אולטרא טוויטרים, וטוויטרים שמגיעים לתדר GSM

:lol:

 

לא ממש מתלהב לקליפורניה בום, אבל ת'אכלס - מה כבר תפסיד - 150 ש"ח?!

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם
:roflmao:ROFLMAO

 

 

לא ממש מתלהב לקליפורניה בום, אבל ת'אכלס - מה כבר תפסיד - 150 ש"ח?!

קודם כל זה 180 ש"ח.

דבר שני זה 180 ש"ח.

דבר שלישי, שים 180 ש"ח בצד,חודש אחרי זה גם , וחודש אחרי זה עוד איזה 150 ש"ח.

ואז תקנה לך רמקול נורמאלי...

זה בסה"כ להקריב 3 ימי עבודה בחודש או אם אתם ממש חנוקים\חיילים אז במשך חודשיים ...

under construction..

פורסם

אסף שמת לב שכל זבל סיני אתה רושם שעושה ת'עבודה מתי כבר תבין זבל זה זבל עזוב אותך משטויות.

שווה ת'מחיר זה משהו אחר עושה את העבודה זה תלוי בבנאדם אם זה מספק אותו או לא.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

לפי דעתי הכל תלוי בבנאדם, היא סבבה לו 2 רמקולים לשמוע רדיו וכמה שירים מה-2 דיסקים שיש לו באוטו אז וואלה אפילו להשקיע 300-400 שקל על פיוניר לא שווה לו ושיקנה את הרמקול הזה.

 

אבל אם מישו קצת יותר אוהב לשמוע מוסיקה באוטו ובא לו להשקיע אז שיקנה ברמה קצת יותר גבוהה.

אני אישית לא שמעתי את הרמקול הזה, אבל אני כל כךךךךך שונא את כל הרמקולים של פיוניר וקנווד כל ה6על9 האלה שרק בגלל זה הייתי קונה את הרמקול הזה שלפי דעתי הם גם מוציאים אותם נתונים.

גם פיוניר מפרסמים 400 וואט שהם בעצם 60-80RMS.

×
×
  • תוכן חדש...