Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לפני כמה זמן עשיתי טיפול גדול באוטו שכולל החלפת אטמי ראש. פאקום ראש. טיפול תקופתי של עשרת אלפים. חוטי הצתה + מצטים. תושבות צד מנוע. ועוד כמה דברים שלא מאמין שקשורים לבעיה.

עכשיו הבעיה שנהייתה לי אחרי הטיפול הנ"ל היא:

1) בההתנעה של האוטו נדלקת נורא של בדוק מנוע(CHECK ENGINE) עכשיו כאשר אני מנסה להתניע

כאשר אני נותן התנעה רגילה האוטו מתכבה. אלה עם כן בההתנעה אני נותן פימפומים על הגז עד כאשר הנורה של CHECK ENGINE נסגרת ורק אז אני יכול להתחיל נסיעה

או אפשרות שונה שיש לי לעשות היא לתת סוויטש רק לחכות שהנורה תתכבה ואז לתת סטארטר.

הבעיה הזאת נורא מעצבת כי האוטו נוטה להתכבות בההתנעה. כלומר אם אני עושה את ההתנעה שאני מחכה שהנורה תתכבה ואז לוחץ סטארטר האוטו נותן משחק כזה מעצמו שבעצם הוא מתחיל ב1000 טור יורד ל100 ומקפיץ את עצמו ל2000 ואז מנחית את עצמו ל1000. זאת כמובן שאני לא עושה כלום לא נוגע בגז ולא שום דבר

 

2) בעיה שנייה מוזרה שיש לי. רציתי לראות למה קורה לי שבזמן נסיעה לדוגמא הטורים עולים ויורדים לי לפעמים. עשיתי בדיקה קטנה וגיליתי משהו שנשמע לי ממש מטומטם. נגיד לדוגמא אני עומד במקום

האוטו עומד יציב על 1000 טור כאשר אני מפעיל משהו שמצריך חשמל לדוגמא פתיחה או סגירת חלון

כל זמן שאני לוחץ על הכפתור של הסגירת חלון האוטו נוחת ל500 טור וכאשר אני עוזב את הלחצן האוטו חוזר ל1000 טור. אותה בעיה קוראת במצבים שאני מושך את הידית של אורות הגבוהים(רק בזמן המשיכה לא כשה מופעל וקבוע) או בהפעלת מזגן וכאשר אני לוחץ על כפתור הAC

 

לכל מקרה הרכב בוא מדובר הוא מיצובישי סופר לנסר

 

תודה מראש לעוזרים משה.

"רוצה מסאג'? - שב לי על הבגאז" :-P

למכירה סאב לאוהבי SPL ו SQ http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=750709#post750709

פורסם

אם נדלקה נורית צ'ק אנג'ין הרי שנרשמה תקלה במחשב הרכב,

 

מה יותר פשוט מלחבר סקנר ייעודי ולקרוא את קוד התקלה?

 

בכל מקרה ועל פניו נשמע כתקלה בבית מצערת ומייצב סיבובים המורכב בה,

זה לא בהכרח וודאי, שכן קיימות אפשרויות נוספות.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

גש מהר למוסך שעשה את הטיפול, וסדר הבעיה ללא תשלום ולפני שייגרם נזק נוסף!

זה כנראה לא משהו שאתה תוכל לסדר בעצמך

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

×
×
  • תוכן חדש...