Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בתקופה שמחירי הדלק מאמירים, מעניין לדעת צריכת דלק של רכבים באיזור הררי ועירוני כדוגמת חיפה וירושליים.

 

ברשותי קסנטיה 2000 סמ"ק אוטומאטית. צריכת הדלק במסלול טכניון-חורב-אניברסיטה-מת"ם נעה בין 7 ל-8 ק"מ לליטר.

 

אשמח לשיתוף פעולה פורה,

אסף.

פורסם

7-8 קילומטר לליטר?? :shock: 8 שסתומים או 16?

כי זה מוגזם, אצלי קסנטיה 2000 8 שסתומים עושה בתוך העיר בלבד 12 קילומטר לליטר בדיוק.

פורסם
7-8 קילומטר לליטר?? :shock: 8 שסתומים או 16?

כי זה מוגזם, אצלי קסנטיה 2000 8 שסתומים עושה בתוך העיר בלבד 12 קילומטר לליטר בדיוק.

ארז,

 

אולי לא שמת לב לכותרת. צריכת דלק עירונית באיזור הררי.

לא נראה לי שהמנוע שלי עד כדי כך לא מכוון.

ולשאלתך, מדובר בדגם 8 שסתומים משנת 95, עם מומנט נכבד בטורים נמוכים.

אשמח לשמוע על איזה עיר מדובר.

 

אסף.

פורסם

אני גר קרוב לי-ם בדרך לתל-אביב (שם הישוב לא נחשף בכוונה).

 

התצרוכת דלק שלי במשולב הינה 1:10.

 

הרכב הוא לנטיס F שנת 98 מנוע 1840 סמ"ק תה"ל אוטומטית.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הקסנטיה של אבא שלי (2.0 , אוט' , 16V) צורכת ליטר לכל 11 ק"מ בממוצע .

 

כולל עלייה מאיזור לטרון לי-ם כ-3 פעמים בשבוע בממוצע.

 

הרכב שלך צורך יותר מדי , או שהרגל שלך כבדה מדי.

פורסם

הדרך אותה מתאר אסף, בהחלט שונה מהרי ירושליים, קצב הנהיגה בפרויד גבוה מהרגיל עם הרבה שינויים על דרך קצרה.

 

אשמח לדעת את מדידת הצריכה בין חיפה לזכרון על כביש 2 במהירויות שיוט סבירות.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

פונטו אוטומטית (רציפה) 2001, ירושלים:

 

בעיר: 9-11 ק"מ/ליטר.

 

בדרך כלל הצריכה (עם מזגן) היא סביבות 10.5. אם התנועה גם כבדה אז הצריכה היא 10 או פחות. אם יותר פנוי אז קצת מתקרב ל-11.

בלי מזגן (נדיר ביותר אצלי) זה ממש 11 ואפילו +11.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
ארז,

 

אולי לא שמת לב לכותרת. צריכת דלק עירונית באיזור הררי.

לא נראה לי שהמנוע שלי עד כדי כך לא מכוון.

ולשאלתך, מדובר בדגם 8 שסתומים משנת 95, עם מומנט נכבד בטורים נמוכים.

אשמח לשמוע על איזה עיר מדובר.

 

אסף.

קסנטיה מנוע 2000 8 שסתומים שנת 97, אני מניח כי יוצרה ב96.

ועדיין.... הבדל של 4 קילומטר לליטר נראה לי המון.... האוטו שלי ב140K והרגל שלי ממש לא קלה... ומדובר בעיר כרמיאל ועלייה למושב לבון כל בוקר שזאת עלייה רצינית.זה בעצם הדרך שהיא עושה, בתוך כרמיאל ומיד לעלייה של מושב לבון. בחישובית יצא 12.2 קילומטר ו12.0 קילומטר כל פעם...

אה ושכחתי לציין שאני לעולם לא מכבה את המזגן...

פורסם

סקודה פיבוריט 1.3 92 בעליות שמכיוון עפולה לנצרת ובנצרת עלית בעיר מהר להר כל יום עם רגל כבדה בערך 8 ק"מ לליטר

פורסם

נא לא להפוך את זה לשרשור צריכת הדלק של המכונית הפרטית שלכם.

 

1. זה לא רלוונטי לשואל (לא בר השוואה).

2. היה שרשור כזה בעבר -בצעו חיפוש.

פורסם

ישוב מצפון לירושלים.

 

אל מרכז העיר וחזרה

כ 25 ק"מ הלוך ושוב.

כ 9 ק"מ לליטר

 

BX 1900 שנת 92 (אני חושב שזה אותו המנוע)

פורסם
נא לא להפוך את זה לשרשור צריכת הדלק של המכונית הפרטית שלכם.

 

1. זה לא רלוונטי לשואל (לא בר השוואה).

2. היה שרשור כזה בעבר -בצעו חיפוש.

הרעיון הוא שזה כן רלוונטי. השרשור בעבר מדובר על צריכת דלק כללית.

מה שמעניין כאן היא צריכה בעיר (לא משולבת) הררית (לא בגוש דן המישורי).

 

אסף.

פורסם

לא לגמרי

 

אמנם שניהם XU , אבל אחד ברזל ואחד אלומיניום.

 

מעבר לזה ,הרכב שלך יותר ספורטיבי באופיו ובכיולו. אני מניח שזה משפיע על צריכת הדלק , ולא לטובתך.

 

נדמה לי שהקסנטיה שותה מעט יותר מדי. מנוע ומערכת הזרקה תקינים ייתנו כ-9 עד 10 ק"מ לליטר עפ"י הערכתי.

פורסם
הרעיון הוא שזה כן רלוונטי. השרשור בעבר מדובר על צריכת דלק כללית.

מה שמעניין כאן היא צריכה בעיר (לא משולבת) הררית (לא בגוש דן המישורי).

 

אסף.

אתה רוצה לדעת מהו הרכב הכי חסכוני , או האם הרכב שלך צורך דלק בצורה סבירה ?

 

אין שום טעם להשוות רכב מוזן קרב' דל נפח ומיושן למנוע גדול (יחסית) מוזרק ומודרני (שוב, יחסית).

×
×
  • תוכן חדש...