Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם.

לפני כשבועיים וחצי מכרתי רכב.

הקונה נתן לי את הכסף, נתתי לו את הרשיונות וקבענו שנפגש לבצע העברת בעלות ביום אחר (לא חתמנו על זכרון דברים).

מספר הטלפון שלו אבד לי ומאז לא שמעתי ממנו.

מה אני צריך לעשות כדי להסיר מעלי את האחריות לרכב?

פורסם

מי המטו**ם שעושה שמביא כסף בלי להעביר בעלות?!??!?!:shock:

זה מזכיר לי פעם בשידור חוקר הייה אחד שהייה עושה המון כסף מלהעביר בעלות ולא לשלם לפני

ואז הייה בורח עם המכוניות!

זה משהו דומה רק שפה אתה יכול להרביח!

אבל לא ממליץ לך!

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

יורו סוופיט : מה הוא יכול להרויח בדיוק?

 

אם הנהג שנוסע כרגע ברכב מצולם על מהירות מופרזת , לאן אתה חושב שישלח הדוח+נק'?..

 

מה יקרה אם הנהג יעשה תאונת פגע וברח ברכב שלך , למי המשטרה תגיע לדפוק בדלת?

 

איך הסכמת לעשות דבר כזה?

GOT סחוג?

פורסם
מי המטו**ם שעושה שמביא כסף בלי להעביר בעלות?!??!?!:shock:

זה מזכיר לי פעם בשידור חוקר הייה אחד שהייה עושה המון כסף מלהעביר בעלות ולא לשלם לפני

ואז הייה בורח עם המכוניות!

זה משהו דומה רק שפה אתה יכול להרביח!

אבל לא ממליץ לך!

הוא גם יכול להפסיד הרבה.

הקונה יכול להשתולל עם הרכב, אבל עדיין כל הדוחות והמשפטים יגיעו לבעלים.

האוטו הם יכול להיות מעורב בפעילות לא חוקית.

 

יש לך את הפרטים של הקונה?

פרטים כמו ת.ז וכד'?

פורסם

ובכלל אם חס וחלילה הבעלים החדשים יעשה תאונה ותאונה עם ניפגעים בכלל אתה מסובך עד לראש כי הרכב נישאר עדין על שימך..

טעות לבצע עיסקה לפני העברת בעלות כשרה כדין.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

זה נכון מה שאמרתם בקשר לזה שהוא ישתולל עם הרכב אבל הם לא חתמו כלום אז הוא יכלו פשוט להגיד שלא הועבר אליו שום כסף והרכב רשום עליו וככה יזכה גם בכסף וגם הרכב ישאר אצלו אבל אני בטוח שהוא לא בן אדם חלאה לעשות דבר שכזה

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

אתה כרגע נמצא במצב מסוכן יחסית, כמו שהסבירו לך לפני..

 

באמת תיגש בהקדם לתחנת המשטרה הקרובה אליך, תסביר להם, וככה במקרה של תאונה או משהו כזה, יהיה לך אליבי לכך שהרכב לא אצלך (הרי הגשת תלונה על כך!).

 

מקווה שהכל יגמר בלי בעיות..!

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

ניראה לי הבחור שקנה ממך את הרכב לא יודע על העברת בעלות!

אצלו זה כמו לקנות סוכריה מהחנות נותנים כסף ולוקחים!

:screwy:

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

אתה לא שפוי.

 

אני במקומך הולך למשטרה ברגע זה ומדווח.עזוב נגנב או לא.איך הניסוח יהיה זה הם יחליטו.

תסיר דאגה מינימלית מליבך ותמסור הצהרה שכרגע הרכב לא בשימושך,ושאין לך דרך ליצור קשר עם ה"בעלים" החדשים.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

הוא חייב את המספר רכב אני חושב

 

לקחת את 2 הלוחיות בשביל זה.

 

תמיר

פורסם

תודה לכולם.

 

אני חושב שאכן אני אגש דבר ראשון למשטרה ויבהיר להם את המצב (כיסוי תחת למקרה שיקרה משהו עם האוטו)

אחרי המשטרה אני אבדוק במשרד הרישוי מה ניתן לעשות.

פורסם

להקפיא רשיונות לא יעזור (רק יהפוך את הקונה לעבריין, והוא לא עשה שום עבירה)

 

מה שניתן לעשות הוא הדבר הבא:

 

דרך חברת הביטוח לנסות לברר באיזו חברת ביטוח מבוטח הרכב, ובאמצעות פרטי בעל הפוליסה להגיע לקונה.

 

שיטה חוקית אבל נבזית:

 

להתלונן במשטרה על גניבת הרכב שהרי הוא עדיין רשום על שמך.

המשטרה תמצא את הרכב ותחזיר אותו לבעליו החוקי (אתה)

 

אז - הקונה כבר ימצא אותך...:-D

 

עוד אפשרות היא לפנות לחברת הסלולרי/בזק ולבקש את רשימת המספרים של השיחות הנכנסות בתאריכים הרלוונטיים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...