Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שניתן לעשות הוא הדבר הבא:

 

דרך חברת הביטוח לנסות לברר באיזו חברת ביטוח מבוטח הרכב, ובאמצעות פרטי בעל הפוליסה להגיע לקונה.

 

 

עוד אפשרות היא לפנות לחברת הסלולרי/בזק ולבקש את רשימת המספרים של השיחות הנכנסות בתאריכים הרלוונטיים.

 

דרך חברת הביטוח נראה לי בעייתי, כי כל חברה יודעת רק מי מבוטח אצלה כך שאני צריך לפנות לכל חברות הביטוח וגם אם אני אמצא את חברת הביטוח לא בטוח שהם ינדבו פרטים.

 

לגבי הרעיון עם חברת הסלולר דווקא רעיון טוב, תודה.

פורסם

המשטרה תמצא את הרכב .

 

 

אתה בטוח לגבי המשפט הזה? .........

 

 

ולעניין,תפנה לתחנת המשטרה הקרובה לאיזור מגורייך,תספר להם את הסיפור כמו שקרה,וזה הכל.

 

המטרה שלך היא להוציא מסמך כלשהו שמצויין בו שהרכב המדובר לא ברשותך,ולא בבעלותך.

 

המשטרה תדע כבר איך לאתר את בעליו החדשים של הרכב (די פשוט האמת,דרך חברות הביטוח,בדיקה איפה הרכב מבוטח חובה,וזה הכל,עלית על הבעלים).

 

מה שכן,במסמך שתקבל מהמשטרה,חשוב שיהיה מצויין התאריך והשעה המדוייקת שבה "העברתם בעלות",כי לך תדע,אולי שנייה אחרי שנתת לו את הרכב,הבחור עבר ברמזור אדום ונתפס במצלמה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

טוב עדכון מצב קטן.

 

הלכתי היום למשטרה לתת הצהרה על המצב, במשטרה אמרו שזה לא עניינם ושאני אלך למשרד הרישוי.

התקשרתי למשרד הרישוי, אמרו שאין להם מה לעשות והמליצו לי לתת הצהרה אצל עורך דין.

אז הלכתי לעורך דין הצהרתי בפניו את פרטי הסיפור, הוא חתם ואני מקווה שעכשיו אני מכוסה.

 

אני מאוד מקווה שזה סוף הסיפור, שהבן אדם יופיע בימים הקרובים, נעביר בעלות והכל יהיה בסדר.

פורסם

תנסה לאתר את הבנאדם לפי ספר טלפונים

או באתרי הסלולאר

או אצל חברות הסלולאר וזה במידה ויש לך פרטים בסיסים..

חברות הסלולאר מספקות שירות מודיעין כמו 144

124450 פלאפון

124454 אורנג'

124452 סלקלום

נסה ב144

אם יש לך קצת יותר פרטים על הבנאדם חוץ משם פרטי ושם משפחה למשל:

ת"ז/שם האב/אם

במחשבים של בתי החולים ישנו מאגר שכולל את כל אזרחי המדינה + מספר טלפון

מספר הטלפון יכול להיות לא עדכני

המחשבים שם מספקים גם כתובת והיא בד"כ מאוד עדכנית..

 

בהצלחה!

פורסם
טוב עדכון מצב קטן.

 

הלכתי היום למשטרה לתת הצהרה על המצב, במשטרה אמרו שזה לא עניינם ושאני אלך למשרד הרישוי.

התקשרתי למשרד הרישוי, אמרו שאין להם מה לעשות והמליצו לי לתת הצהרה אצל עורך דין.

אז הלכתי לעורך דין הצהרתי בפניו את פרטי הסיפור, הוא חתם ואני מקווה שעכשיו אני מכוסה.

 

אני מאוד מקווה שזה סוף הסיפור, שהבן אדם יופיע בימים הקרובים, נעביר בעלות והכל יהיה בסדר.

למה שפתאום עכשיו ימצא אותך? כי הלכת להצהיר אצל העו"ד?

אולי הוא שדד בנק עם האוטו ;) טפו טפו חס וחלילה....

ולגבי מי שאמר שהמשטרה תמצא את הרכב: :shock:

חחחח

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
טוב עדכון מצב קטן.

 

הלכתי היום למשטרה לתת הצהרה על המצב, במשטרה אמרו שזה לא עניינם ושאני אלך למשרד הרישוי.

התקשרתי למשרד הרישוי, אמרו שאין להם מה לעשות והמליצו לי לתת הצהרה אצל עורך דין.

אז הלכתי לעורך דין הצהרתי בפניו את פרטי הסיפור, הוא חתם ואני מקווה שעכשיו אני מכוסה.

אני מאוד מקווה שזה סוף הסיפור, שהבן אדם יופיע בימים הקרובים, נעביר בעלות והכל יהיה בסדר.

אתה בחור אופטימי, וחבל, כי נראה שיש מי שצריכים ללמוד בדרך הקשה.

כשיגעו אליך מעקלים של הוצ"לפ בעקבות דוח"ות שלא שולמו - אני בטוח שהמכתב יעניין אותם

כשתגיע משטרה לעצור אותך כי עשו עם האוטו איזה פשע [או תאונה] - אני בטוח שזה יהיה המכתב מהעו"ד שיציל אותך...

 

בקיצור, זה נחמד לקבל כסף ולשכוח מכל הסיפור, אבל כדאי שתעשה איזה מאמץ אמיתי למצא את הבחור שמכרת לו את הרכב, אחרת, במקרה של תקלה יעלה לך הרבה יותר להוכיח לעולם ש"אין לך אחות"

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

גש למשרד הרישוי, תפקיד רשיונות. מרגע זה, כל מי שנוסע ברכב הוא עבריין. יורידו אתו מהכביש בביקורת הראשונה.

יצא לי כבר למכור רכב ולמסור אותו לפני העברת בעלות, אבל זה היה עם חוזה שציין תאריך ושעה, והרכב נמכר לשוטר שהכרתי היטב.

אגב, איזה רכב זה ומה סדר הגודל של העסקה? יכול להיות שהוא עשה את זה בכוונה, ולא מתכוון להחזיק את הרכב זמן רב.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אתה מכיר את הבן-אדם?

מישהו רחוק?אולי תחשוב על מישהו שמכיר אותו?

או שזה היה סתם בן אדם מהרחוב שהסכמת לעשות את השטות הזו איתו??

אני מציע לך ללכת לאגף התנועה הקרוב לביתך וספר להם את הסיפור.כי הרי הוא שילם לך כסף ואתה נתת לו את הרכב,לא מדובר כאן בגניבה או משהו כזה.

פורסם

גש מייד לבית המשפט עם שני בולים, ותחתום על הצהרה על הנושא הנ"ל בפני פקיד בית המשפט.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם

יש לי חבר באותו סיטואציה,והוא פשוט לא ממש יודע מה לעשות האמת זה נראה שזה לא באמת מעניין אותו....

זה אותו אחד עם הדוחות שפתחתי אשכול בעניין שלו.

אם אתה לא יודע פרטים של הבן אדם ,ואם הוא עשה את העניין הזה בכוונה אז סביר להניח שמה שאתה יודע הוא לא אמיתי(שם + שם משפחה).

מוזר מה המניע שלו לעשות את זה אבל אני לא חושב פעמיים והולך מצהיר שהאוטו נגנב.

להוריד את האוטו מהכביש בלי לוחיות הרישוי לא תוכל מהסיבה הפשוטה שאתה צריך להפקיד את מספריי הרישוי של הרכב.

 

תעדכן בבקשה במתרחש,תודה.

×
×
  • תוכן חדש...