Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ערכה לניקוז אוויר ממערכת הבלימה - כמה, למה והיכן ?


ארנון
שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר החלפת נוזל בלמים, ישנן שתי אסכולות בסוגיית ניקוז האוויר.

 

האסכולה הראשונה (נכנה אותה "האירופאית") גורסת שיש להשתמש בערכה יעודית לניקוז האוויר.

 

האסכולה השניה, המיושמת ברובם המכריע של מוסכי ישראל, גורסת שמומחה הבלמים של המוסך מבקש משולייתו להיכנס לתוך המכונית ולבעוט בדוושת הבלמים פעמים מספר בעוד המומחה מנקז את האוויר.

אנשי האסכולה הראשונה גורסים ששיטה זו מקצרת משמעותית את חייה של משאבת הבלם, שמכלליה הפנימיים לא מגיבים טוב לאופי הישראלי הישיר.

 

אשמח לקבל פרטים על המקום המומלץ לרכישת ערכת הניקוז המשמשת את האירופאים ימ"ש, על עלותה וכן דעות שונות לגבי מידת הצורך (או אי הצורך) בשימוש בה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזה תקופה דיי ארוכה יצא לי לנקז אויר בשיטה הישראלית ועד כה לא ניצפו תקלות בנושא.

 

לאחר שהנושא צף מספר פעמים בפורום, עברתי לשיטה ה"אירופאית" כדבריך - וע"י שאיבה של הנוזל (ערכה ייעודית) ביצעתי החלפת נוזל בלמים ב-2 רכבים (אחד מהם הוא שלי הפרטי) בהצלחה מרובה !

 

צור איתי קשר בה"פ לפרטים נוספים.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שני סוגים של מכשירים שמרעננים נוזל בלמים

1. השיטה שאיציק פיתח (די גאוני) לפרטים תפנו אליו... וזה ע"י שאיבה!

2. השיטה השנייה היא ע"י דחיסה.. מדובר על מכשיר ששמים בתוכו נוזל בלמים... אתה פותח את המכסה של הנוזל בלמים במכסזה המנוע ושם מכסה של המכשיר שבאמצע יש בעצם צינור והצינור מחובר למכשיר. המכישר יותר לחץ ע"י לחץ אויר שמחברים למכשיר. מה שקורה בעצם זה שהמכשיר מנסה כל הזמן להכניס נוזל בלמים למערכת. ואז יורדים לגלגלים. פותחים ניפל ניפל ומנקזים את הנוזל הישן עד שרואים שיוצא נוזל חדש

ככה אין מצב לאויר במערכת, אין צורך למלא כל הזמן מחדש נוזל שלא יגמר במיכל במכסה המנוע ואין צורך בפמפום דוושת הבלם.

אם תשאלו אותי... הכי מהר זה לעשות בשיטה הישראלית

בדיוק חצי דקה של עבודה

בלי מכשירים ובלי בלגאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...