Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיפצתי מנוע של אופל קדט,1000,65.

 

השיפוץ כלל:רינגים/לגרים/ראש/שרשרת טיימינג/קרבורטור, במכון/פלגים/ פלטינות/קבל/שמן/פ.שמן/

כבלי הצתה,בקיצור חצי אוברול.

לאחר ששפכתי פקק דלק לקרבורטור,הניע בנגיעה, עבד חצי דקה ונכבה.

שוב הנעתי עם ובלי גז,הניע ונכבה.מי מחברי הפורום, יכול לעזור לי למצוא את הבעיה?

האוטו עמד 10 חודשים במגרש מלא קוצים,שהגיעו עד הגג.

אני יכול לומר בוודאות,שהסיבה אינה מההצתה,קרבורטור,או טיימינג.

 

תודה לעוזרים

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דיי בהוודאות משאבת דלק /קרבורטור!

בדוק תחילת תקינות זרימת דלק מהיציאה מהמשאבת דלק,הפנה את צינור הדלק לעבר בקבוק שתייה שקוף!

לאחר שתוודא שהזרימה תקינה, הבעייה בקרבורטור !( מחט/ מצוף תפוסים, תא דלק בקרבורטור ריק)

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה שלום!

 

כדי שתבין את הקרבורטור פירקתי לפני השיפוץ,מסרתי אוטו למכון.

וכשלא יכולתי להפעיל את המנוע רצוף,הבאתי את בעל המכון שפירק את ראש הקרבורטור

ובדק את גובה הדלק.שים לב למה שכתב פותח השרשור.לא קרבורטור,לא הצתה,לא טיימינג.

 

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תודה לכל העונים!

 

א. אין מים בדלק,העברתי צינור מגלון ישיר לקרבורטור,הגלון עמד מעל גובה הקרבו"

לאחר ששאבתי בפה הכנסתי את הצינור.

ב. ניסיתי עם צו"ק ובלי.

ג.דיזה טורים נמוכים תקינה ומקבלת זרם.

כבר שלושה ימים אני בבעייה,אולי אחד התותחנים יעף אליי פגז שיפתור את הבעייה.

 

תודה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני ממש לא תותח בקרבורטורים, (בהזרקות כן) אבל אולי יש צינור כניסה לקרבורטור וצינור עודפים והם הפוכים, ואז שניסית עם הגלון מבחוץ אז הכנסת דרך העודפים.

 

לצביקה- יש צינור עודפים בקרבורטור באוטו משנה כזו? או איזושהיא אפשרות שהוא הכניס את הצינור למקום הלא נכון?

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לי זה קרה בעבר עם פיאט אונו , רק שהייתי מרסס ספריי קרבורטורים בתוך המונו היה נדלק האוטו והכל היה תקין :דלק ניצוץ וכד'

 

..לבסוף הבעיה הייתה מגעים רופפים ב2 חיישנים .

JDM :twisted:

פורסם

עקרונית אין בעיה בהנעה,אלא שלאחר חצי דקה הוא נכבה.

רק בפעם הראשונה,לאחר גמר העבודה,שפכתי פקק דלק,כדי לחסוך בסטרטר.

לאחר שהוא נכבה, בעל המכון ששיפץ את הקרבורטור,פתח אותו היה דלק.

הוא חתם לי שהבעיה לא דלק או קרבורטור.חשמלאי מוסמך קבע שמערכת ההצתה בסדר.

הטיימינג נפתח פעמיים ונבדק.

 

תודה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך


×
×
  • תוכן חדש...