Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון שלום! :)

 

אז ככה הציעו לי לקנות את האוטו הנ"ל שנת 97 אוטו' מנוע 1600 האוטו עבר 150000ק"מ+-.

האוטו במרכב של 5 דלתות(בלי תא מטען)

 

מבחינת תאונות,בעל הרכב טוען שהאוטו לא עבר תאונות,הבנאדם מוכר לי ואני די סומך עליו.יש לציין שאת כל הטיפולים האוטו עבר בזמן.

 

השאלה שלי זה מה הם הדברים שאני יכול לבדוק בעצמי,דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שאני ניגש לבדיקה וזורק כסף.

 

תודה מראש,מנחם.

פורסם
יש "דביק" על הנושא בתחילת העמוד. ותעשה גם חיפוש.

דבר ראשון,תודה רבה.

בקשר לתגובתך,הדביק מדבר ממש בכלליות,יש שמה טופס בדיקה שבהחלט אני הולך להשתמש בו,אבל אני כותב פה כדי לקבל ממכם דעה על האוטו,לדעת מה ה"מחלות" היותר ידועות שלו,דברים בסגנון הזה

פורסם

חיפשתי,ולא מצאתי ממש פרטים רוב האשכולות הם על דגם הקופה של האוטו.

 

אם מישהו יוכל בכל זאת לפרט לי אני יודה לו מאוד

פורסם

הגיר האוטומטי היה ונשאר נקודת התורפה העקרית. כמו"כ בדוק מתי הרכב עבר לאחרונה החלפת חגורת טיימינג כי הטיפול הזה לא זול (וזאת בלשון המעטה...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המנוע 1600 8 שסתומים אמין ביותר.

 

הגיר האוטומט אינו גיר חכם (כמו זה המותקן במגאן החל משנת 2000) ונחשב לאמין.

 

עלות טיפןלים סבירה ביותר.

 

נוחות מעל כל יפנית מקבילה

פורסם

שלום,תודה רבה לכל מי שהגיב.

 

שאתם אומרים שהגיר של האוטו בעייתי,מה הכוונה?איזה בעיות הוא עושה?

 

תודה מראש

פורסם
שלום,תודה רבה לכל מי שהגיב.

 

שאתם אומרים שהגיר של האוטו בעייתי,מה הכוונה?איזה בעיות הוא עושה?

 

תודה מראש

הוא מפסיק לעבוד :wink:

 

אבל עכשיו ברצינות. תבדוק עם הבעלים הקודמים אם הגיר עבר שיפוץ מתישהו , כי אם כן אז תהיה רגוע.

פורסם

רק רציתי להוסיף שמגאן רוב הזמן במידה והגיר עבר שיפוץ הוא נחשב ליותר עמיד(יסחוב יותר זמן)

מגיר שלא עבר שיפוץ( איך אמר לי בעל מוסך של גירים- וחבר המשפחה- "ברנו מגאן תמיד הגיר דורש שיפוץ")

אני שיפצתי מיוזמתי (תשלום סמלי) את הגיר ומאז ועד היום (טפו טפו חמסה חמסה - כדברי שכנתי ) אין תקלות בכלל.

אז תבדוק נזילות וכו חבל ליפול....

 

עוד טיפים בכיף (יש לי מגאן כבר שנתיים) ושיניתי בה הכל (שיניתי= שיפרתי)

במידה ותגיע לשיפוץ גיר - תבקש מכלולים של רנו מגאן סניק(נחשבים לעמידים יותר וחזקים יותר)

מנוע נחשב לאמין מאוד בגרסת ה 8 שסתומים.- דומה בדיוק גם מבחינת כוח והכל למגאן קופה.

וזהו- הקיצר אוטו טוב וחזק(אף על פי שיש אנשים שניכוו מהרכב בטח) רק חשוב כמו כל רכב לטפל ולא להזניח

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

×
×
  • תוכן חדש...