Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה: לגבי עשן יתר...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכשילו אותי בטסט של הרכב על :

1. עשן יתר

2. מערכת פליטה

 

איפה יכולה להיות הבעיה ?

 

תודה מראש על העזרה!

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הכשילו אותי בטסט של הרכב על :

1. עשן יתר

2. מערכת פליטה

 

איפה יכולה להיות הבעיה ?

 

תודה מראש על העזרה!

במקרה של הכשלה בגלל עשן יתר הנובע מבעית תערובת דלק, ישנה בעמודה של זהום אוויר שורה

המציינת זאת CO מותר עד 3.5%. תחום שהתגלה ???

אנא ציין מה רשום בטופס?!

מה שנת היצור של הרכב, והאם קרבורטור או הזרקה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אוטו , שנה ?

 

קצת פרטים על הרכב לא יזיקו.

 

עשן יתר, נובע משריפת מים או שמן או תערובת גבוהה מידי (וזו כנראה הסיבה שהכשילו אותך על זיהום ? )

 

כמה אחוז CO יצא בבדיקה?

תתאר לנו בדיוק.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
במקרה של הכשלה בגלל עשן יתר הנובע מבעעית תערובת דלק, ישנה בעמודה של זהום אוויר שורה

המציינת זאת CO מותר עד 3.5%. תחום שהתגלה ???

אנא ציין מה רשום בטופס?!

בברכה

צביקה

הטופס לא לידי, אבל הסתכלתי טוב.. וראיתי את השורה הזאת.. ה CO אצלי 0.11 זה יצא תקין.

פורסם

לא אמרו לך על מה הכשילו אותך בסעיף "מערכת פליטה" ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לא אמרו לך על מה הכשילו אותך בסעיף "מערכת פליטה" ?

 

שמוליק

לא אחי.*****אחים מדברים בבית ,לא בפורום********

היה רשום, מערכת פליטה כחוק/רועש.. זה מה שהיה מסומן...

פורסם

הרכב הוא עם קרבורטור שנת 93..

 

וכמו שאמרתי, הוא אוכל שמן, זה ידוע לי בוודאות, כי אני ממלא כל חודש וחצי בערך כשהוא מגיע למינימום..

פורסם
רכב מסוג סיטרואן C-15 מסחרי. מנוע 1400. בנזין.
רכב סיטרואן C 15 בנזין המוכשל על זיהום אוויר , ברוב המקרים הבעייה בקרבורטור / או מערכת הזרקה!

מדוע קשה לך לנדב פרטים רבים יותר ולתת גם שנת יצור?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
רכב סיטרואן C 15 בנזין המוכשל על זיהום אוויר , ברוב המקרים הבעייה בקרבורטור / או מערכת הזרקה!

מדוע קשה לך לנדב פרטים רבים יותר ולתת גם שנת יצור?

בברכה

צביקה

אני מצטער אם לא אמרתי את כל הפרטים בהתחלה...

הנה הם באופן מסודר :

 

סיטרואן C 15 שנת 93, מנוע 1400, בנזין, קרבורטור.

אוכל שמן.

 

מה אתה אומר צביקה?

פורסם

לא חברים זאת לא בעיית קרבורטור הוא אמר שחוז הזיהום יצא לו 0.11 זה מעולה

 

ואמר גם כן שהמנוע צורך הרבה שמן !!! לפי דעתי יש לו בעייה של טבעות אטימה (רינגים)

פורסם
לא חברים זאת לא בעיית קרבורטור הוא אמר שחוז הזיהום יצא לו 0.11 זה מעולה

 

ואמר גם כן שהמנוע צורך הרבה שמן !!! לפי דעתי יש לו בעייה של טבעות אטימה (רינגים)

אתה מתכוון לטבעות שאוטמות את השמן מתחת למנוע? יכול להיות שהן יבשות?

והאם קוראים לזה מחזירי שמן?

פורסם
אני מצטער אם לא אמרתי את כל הפרטים בהתחלה...

הנה הם באופן מסודר :

 

סיטרואן C 15 שנת 93, מנוע 1400, בנזין, קרבורטור.

אוכל שמן.

 

מה אתה אומר צביקה?

אוכל שמן זה בעייה!!

האם צבע עשן הנפלט מצינור הפליטה , הוא לבן או שחור או חסר צכל צבע( בספק)?

אם שחור בעייתך בקרבורטור, אם לבן , בעייתך בגומיות שסתומים, ועל מנת לעבור טסט, אתה תיהיה חייב להוסיף תוסף שמן , למניעת עשן יתר( נמכר ברשת אייס, במחלקת אביזרי רכב) להמתין כשבוע אנא ציין שוב מה אחוז הCO הרשום בטופס, (הטופס נמצא אצלך ברכב לא?!)

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...