Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי מישהו יכול לנסח כאן מסמך האומר שמידה ויש פגיעת שילדה או מנוע אז הוא ישלם

 

בבקשה.

טופס החתמת בעל הרכב:

 

הינני ________ בעל ת"ז ___________ מתחייב לשלם את עלות הבדיקה לרכב מס' ________ במידה וימצא בו מכה כלשהי בשלדת הרכב, הן בקצה השלדה, והן לכל רוחב ואורך השלדה, ידוע לי שגם אם המכה אינה משמעותית להתנהגות הרכב ונוחות הנסיעה בו , זוהי עדיין עילה לתשלום עלות הבדיקה.

 

__________________ (שם וחתימה)

פורסם

שלח מכתב בנוסח הנ"ל, אחרי שבוע פנה לעו"ד. הוא ישלח מכתב נוסף ובהעדר תשלום מצידו של סוחר הרכב יפתח בהליכים.

תוכל להגיש תביעה קטנה, אם בא לך לחסוך בהוצאות. לדעתי הסיכויים שלך די טובים, במיוחד לאור ההסכם שהוא חתום עליו וממצאי הבדיקה.

dirty old man

need love too

פורסם

לא רוצה לבאס, אבל אם הנוכל שלצורך הענין נכנה אותו "יגאל" אינו ילד כמו שאומרים, אז חבל"ז.

אז זרקת 500 ש"ח, תשלים עם זה וסע הלאה. ככה זה- לומדים.

אוקיי, תוציא מכתב, מה כבר תפסיד מזה?

אבל לדעתי חבל על אנרגיה נוספת אם אתה דבק בלשון החוק.

 

נכון, יש הסכמה בע"פ, אין חתימה/יש חתימה, זה הסכם/זה לא ממש הסכם, שלדה/לא- ממש לא משנה.

תוכל להגיש תביעה קטנה, לשלם אי אילו אגרות (שבמצטבר מתקרבות בערך לסכום הנזק שאתה מדבר עליו...), לבזבז זמן יקר ואנרגיה, ואפילו יש לך אולי סיכוי לא רע לזכות בהליך משפטי פשוט יחסית- אבל לממש את התשלום: או, זו כבר אופרה אחר לגמרי.

 

נוכל, הוא נוכל, הוא נוכל (כלומר לא בנאדם נחמד שיגיד "סליחה, טעיתי בוא אני אפצה אותך").

כאן אתה מגיע לשלב ההוצאה לפועל, נכון - עוד אגרות, עוד תיזוזים, עוד הרבה כעס להוציא.

ההוצאה לפועל לא פועל על דעת עצמו- אתה צריך להנחות ולדחוף אותו לפעולה:

להגיד לו מה אתה רוצה שיעשו:

שיעקלו חשבון בנק? איזה מספר חשבון בדיוק אדוני? תן אגרה.

לעקל משהו? איזה משהו? תן אגרה.

אני מקווה שהעקרון מובן. (אם כי כל האגרות מצטרפות לחוב - כלומר, אם אי פעם ישולם).

 

בקיצור- בשביל 500 ש"ח, ובהנחה שהנוכל לא זכאי לתואר מחייב זה בכדי, ובהנחה נוספת שאינך מוכן לצאת למלחמת ג'יהאד ארוכת חודשים ואף שנים כדי לתקן דווקא את העוול הזה בעולמנו למען הצדק הפואטי ובשמו בלבד:

עצתי הידידותית לך- בלע קצת רוק וגאווה ורד מזה.

נכון- מרגיז. אבל עבור הלאה, תמשיך את חייך וחסוך לעצמך את כאב הראש ועוגמת הנפש.

 

דרור.

×
×
  • תוכן חדש...