Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...אני חדש בעיקרון בכל הקטע של אודיו (וכמובן בפורום)

אף פעם לא התעמקתי בדברים האלה, אבל לאחר שכבר סמכתי על מישהו והחלפתי רמקולים לאוטו ועוד פעם יש לי בלאגן ברמקולים, החלטתי לעשות את זה בעצמי הפעם. "אם אין לי מי לי", לא ?

בעיקרון יש לי מלא שאלות אבל אמרתי לעצמי לאט לאט נשאל, נלמד ונשגע אנשים

אז בהתחלה כמה שאלות על הבעיות הספציפיות ביותר שלי

 

1. הרמקול השמאלי שלי (יש לי רק שתיים קדמיים) עושה רעשים. לפעמים זה ממש בקטנה אבל לפעמים (בעיקר בשירים עם באסים אני חושב, למרות שאני מוריד במערכת את הבאסים ל 0) הוא עושה מלא רעשים שכבר כמעט עדיף בלי מוזיקה (עד כדי כך גרוע)

מישהו אמר לי שמה שקרה זה בעצם שהרמקול יבש. אז ככה:

- מה זה אומר שהרמקול יבש ?

- מה אני יכול לעשות ? האם אפשר לתקן או שאין ברירה וצריך לקנות רמקולים חדשים ?

 

2. יש לי מערכת של BLAUPUNKT, דגם BVT 655

החוברת שלה וכל שאר הדברים אין טעם להגיד- אבוד בחלל איפשהו. חיפשתי עליה מידע באינטרנט אבל לא מצאתי כלום

האם היא טובה (לא צריך תותחית, אבל נחמדה מספיק לי) או שהיא מעפנה לגמרי ?

מה ההספק שלה ב RMS ? כל מה שאני יודע על המערכת זה מה שרשום על הפאנל - BVT 655 ובצד השני 220W

בכלל מישהו יכול לתת לי קצת פרטים עליה ?

 

תודה

פורסם
שלום...אני חדש בעיקרון בכל הקטע של אודיו (וכמובן בפורום)

אף פעם לא התעמקתי בדברים האלה, אבל לאחר שכבר סמכתי על מישהו והחלפתי רמקולים לאוטו ועוד פעם יש לי בלאגן ברמקולים, החלטתי לעשות את זה בעצמי הפעם. "אם אין לי מי לי", לא ?

בעיקרון יש לי מלא שאלות אבל אמרתי לעצמי לאט לאט נשאל, נלמד ונשגע אנשים

אז בהתחלה כמה שאלות על הבעיות הספציפיות ביותר שלי

 

1. הרמקול השמאלי שלי (יש לי רק שתיים קדמיים) עושה רעשים. לפעמים זה ממש בקטנה אבל לפעמים (בעיקר בשירים עם באסים אני חושב, למרות שאני מוריד במערכת את הבאסים ל 0) הוא עושה מלא רעשים שכבר כמעט עדיף בלי מוזיקה (עד כדי כך גרוע)

מישהו אמר לי שמה שקרה זה בעצם שהרמקול יבש או שהוא ישן מידי. אז ככה:

- מה זה אומר שהרמקול יבש ? זה אומר שכדאי להחליף אותו

- מה אני יכול לעשות ? האם אפשר לתקן או שאין ברירה וצריך לקנות רמקולים חדשים ? כדאי להביא חדשים

 

2. יש לי מערכת של BLAUPUNKT, דגם BVT 655

החוברת שלה וכל שאר הדברים אין טעם להגיד- אבוד בחלל איפשהו. חיפשתי עליה מידע באינטרנט אבל לא מצאתי כלום חפש בגוגל

האם היא טובה (לא צריך תותחית, אבל נחמדה מספיק לי) או שהיא מעפנה לגמרי ?

מה ההספק שלה ב RMS ? הספק של רדיו דיסק ב rms הוא 22 בד"כ כל מה שאני יודע על המערכת זה מה שרשום על הפאנל - BVT 655 ובצד השני 220W זה אומר 55 וואט לערוץ

בכלל מישהו יכול לתת לי קצת פרטים עליה ?http://www.google.co.il בחיפוש תרשום את סוג המערכת והדגם ! .

הנה רשמתי בשבילך

http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=BLAUPUNKT+BVT+655&meta=

תודה

ברוך הבא לפורום !

Suzuki Jimny

פורסם

ניסיתי לעשות את הדבר הזה בגוגל עוד לפני שאמרת לי ולא הצלחתי, וגם עכשיו זה לא עוזר לי הרבה

אני מוצא דפים ברוסית, או בשפות מוזרות, או דברים שבכלל לא קשורים, כל זה גם כשאני מנסה לצמצם את החיפוש עוד יותר וגם כשאני מסמן את הדפים באנגלית בלבד (ואפילו דפים מישראל ניסיתי ולא הצלחתי)

אפילו ניסיתי להכנס לאתר של blaupunkt אבל הסתבכתי שם ולא מצאתי את המערכת שלי

×
×
  • תוכן חדש...