Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה עולם קטן, אפילו קטנטן!

הבחורה שקנתה את הראלי, עדי, נחשו מאיפה היא....?

מהשכונה שלי!

רק עכשיו זה התברר לי...

בשכונה שלי כבר יש 3 ראלי!

ראלי דור שני, לבנה, שנת 98, אני....

ראלי דור ראשון, שנת 96, שחורה, של חבר שלי. במצב דיי טוב, חוץ מבעיות קטנות.

ראלי דור ראשון שנת 95, לבנה, של עדי.

עדיין לא ראיתי אותה...אבל זה ישתנה...:).

Back to the original - NC again.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איזה עולם קטן, אפילו קטנטן!

הבחורה שקנתה את הראלי, עדי, נחשו מאיפה היא....?

מהשכונה שלי!

רק עכשיו זה התברר לי...

בשכונה שלי כבר יש 3 ראלי!

ראלי דור שני, לבנה, שנת 98, אני....

ראלי דור ראשון, שנת 96, שחורה, של חבר שלי. במצב דיי טוב, חוץ מבעיות קטנות.

ראלי דור ראשון שנת 95, לבנה, של עדי.

עדיין לא ראיתי אותה...אבל זה ישתנה...:).

 

אחמד ,

תזכיר לי איפה אתה גר ?

פורסם
איזה עולם קטן, אפילו קטנטן!

הבחורה שקנתה את הראלי, עדי, נחשו מאיפה היא....?

מהשכונה שלי!

רק עכשיו זה התברר לי...

בשכונה שלי כבר יש 3 ראלי!

ראלי דור שני, לבנה, שנת 98, אני....

ראלי דור ראשון, שנת 96, שחורה, של חבר שלי. במצב דיי טוב, חוץ מבעיות קטנות.

ראלי דור ראשון שנת 95, לבנה, של עדי.

עדיין לא ראיתי אותה...אבל זה ישתנה...:).

 

אחמד ,

תזכיר לי איפה אתה גר ?

 

:shock::lol:

 

אתה מתכנן משהו :?::!::?::?:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
איזה עולם קטן, אפילו קטנטן!

הבחורה שקנתה את הראלי, עדי, נחשו מאיפה היא....?

מהשכונה שלי!

רק עכשיו זה התברר לי...

בשכונה שלי כבר יש 3 ראלי!

ראלי דור שני, לבנה, שנת 98, אני....

ראלי דור ראשון, שנת 96, שחורה, של חבר שלי. במצב דיי טוב, חוץ מבעיות קטנות.

ראלי דור ראשון שנת 95, לבנה, של עדי.

עדיין לא ראיתי אותה...אבל זה ישתנה...:).

 

אחמד ,

תזכיר לי איפה אתה גר ?

 

 

במוקטעה לא?

פורסם

לכול העבריינים שמעלי שמחפשים את כתובת הצעירה

 

אני מפציר בכם להפסיק את כל פעולות הגישוש

אל תכריחו אותי להוריד חולצה!!!!!!!!!

 

 

עדי

תשלחי לי בהודעה פרטית את הכתובת שלך

אני יציב שומרים ויוציא סיור

פורסם
איזה עולם קטן, אפילו קטנטן!

הבחורה שקנתה את הראלי, עדי, נחשו מאיפה היא....?

מהשכונה שלי!

רק עכשיו זה התברר לי...

בשכונה שלי כבר יש 3 ראלי!

ראלי דור שני, לבנה, שנת 98, אני....

ראלי דור ראשון, שנת 96, שחורה, של חבר שלי. במצב דיי טוב, חוץ מבעיות קטנות.

ראלי דור ראשון שנת 95, לבנה, של עדי.

עדיין לא ראיתי אותה...אבל זה ישתנה...:).

 

אחמד ,

תזכיר לי איפה אתה גר ?

 

 

במוקטעה לא?

 

לכול העבריינים שמעלי שמחפשים את כתובת הצעירה

 

אני מפציר בכם להפסיק את כל פעולות הגישוש

אל תכריחו אותי להוריד חולצה!!!!!!!!!

 

 

עדי

תשלחי לי בהודעה פרטית את הכתובת שלך

אני יציב שומרים ויוציא סיור

 

מה?! הייתי בטוח שאתם פשוט כולכם רוצים לדעת איפה אני גר כי אתם פשוט אוהבים אותי....לא חשבתי שאתם רוצים לנצל אותי כדיי להגיע אליה..... :evil:

אז, לשאלתכם, אני גר ביפו, סעו לשם, פנייה ראשונה ימינה, ליד הבית של החמאס, היא ממול.

נ.ב - כשאתם נכנסים ושומעים משהו מתקתק, זה כלום, לא רציני, תתעלמו. :twisted:

Back to the original - NC again.

פורסם

אגב

שתידעו

היא שכנה של חבר טוב שלי, אז אתמול נסעתי באוטו של אמא לקחת דפים מהחבר, אז בדרך אמרתי אני יסתכל בראלי שלה....

יש לה יפהפייה אמיתית, לבנה מצוחצחת, אבל מה, רק נגעתי בה בקושי ליטפתי עם היד - ובום, האזעקה פועלת. אין לכם מושג איך נבהלתי :oops: , כי אם אישית הייתי שומע את האזעקה של הראלי שלי פועלת כשהאוטו אצלי פה ליד הבית, כשהאוטו חדש, הייתי יוצא החוצה עם מבוט. אבל בסוף הכל בסדר, למזלי היא בחורה רגועה ויצאתי רק עם פנס בעין :mm_cry:

אוטו יפהפייה. והיא דווקא הייתה נחמדה ולא נלחצה...

 

ובקשר לשאלתכם - קרוב למפגש באיילון נמצאת שכונת הראלי (3 פיג'ו 106 ראלי באותה השכונה?! זה המון.....וכמובן, הראלי שלי, השולטת! :evil: ).

Back to the original - NC again.

פורסם

בוא נעלה לך את הדופק קצת.

 

ראלי דור שני, לבנה - חונה בפינה ליד הבית כנסת :twisted:

ראלי דור ראשון שחורה - על הכביש הראשי ליד המרכז הקטן. :shock:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
בוא נעלה לך את הדופק קצת.

 

ראלי דור שני, לבנה - חונה בפינה ליד הבית כנסת :twisted:

ראלי דור ראשון שחורה - על הכביש הראשי ליד המרכז הקטן. :shock:

 

אנשיםםםםם

אתם עוקבים אחרייייי :evil::shock:

זה לא בסדררר

:silly: אני מתחיל להילחץ

הראלי דור שני שלי.

השחורה של חבר שלי.

 

:wink::D:lol:

עכשיו ראסמי

מאיפה אתה יודע? אתה מהאזור?

Back to the original - NC again.

פורסם
איזה עולם קטן, אפילו קטנטן!

הבחורה שקנתה את הראלי, עדי, נחשו מאיפה היא....?

מהשכונה שלי!

רק עכשיו זה התברר לי...

בשכונה שלי כבר יש 3 ראלי!

ראלי דור שני, לבנה, שנת 98, אני....

ראלי דור ראשון, שנת 96, שחורה, של חבר שלי. במצב דיי טוב, חוץ מבעיות קטנות.

ראלי דור ראשון שנת 95, לבנה, של עדי.

עדיין לא ראיתי אותה...אבל זה ישתנה...:).

 

אחמד ,

תזכיר לי איפה אתה גר ?

 

 

במוקטעה לא?

 

לכול העבריינים שמעלי שמחפשים את כתובת הצעירה

 

אני מפציר בכם להפסיק את כל פעולות הגישוש

אל תכריחו אותי להוריד חולצה!!!!!!!!!

 

 

עדי

תשלחי לי בהודעה פרטית את הכתובת שלך

אני יציב שומרים ויוציא סיור

 

מה?! הייתי בטוח שאתם פשוט כולכם רוצים לדעת איפה אני גר כי אתם פשוט אוהבים אותי....לא חשבתי שאתם רוצים לנצל אותי כדיי להגיע אליה..... :evil:

אז, לשאלתכם, אני גר ביפו, סעו לשם, פנייה ראשונה ימינה, ליד הבית של החמאס, היא ממול.

נ.ב - כשאתם נכנסים ושומעים משהו מתקתק, זה כלום, לא רציני, תתעלמו. :twisted:

 

 

זה בסדר אני הכנסתי אותה לפורום...

פורסם
בוא נעלה לך את הדופק קצת.

 

ראלי דור שני, לבנה - חונה בפינה ליד הבית כנסת :twisted:

ראלי דור ראשון שחורה - על הכביש הראשי ליד המרכז הקטן. :shock:

 

אנשיםםםםם

אתם עוקבים אחרייייי :evil::shock:

זה לא בסדררר

:silly: אני מתחיל להילחץ

הראלי דור שני שלי.

השחורה של חבר שלי.

 

:wink::D:lol:

עכשיו ראסמי

מאיפה אתה יודע? אתה מהאזור?

 

מה זה פה, שכונה????????

מי שהוא פה מהר נוף??? (השכונה הכי חרדית בירושלים :evil: )

יש מלא לאנטיסים ודי אלים.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
ראלי כחולה ??? אף פעם לא ראיתי בי-ם...

בנתיים ראיתי פה רק 2 ראלי - אחת לבנה (ראיתי אותה חונה באיזור האוניברסיטה בגבעת רם) ואחת שחורה (חונה בקביעות ליד המדרגות שעולות לקרית מנחם מכיוון גן העץ)

 

אני ראיתי בירושלים ביום הזכרון, ראלי לבנה בכיכר ציון, (הראשונה שראיתי אי פעם)

אזוז משהו כמו ארבע אינץ', וידית הילוכים כחולה כזאת, ומדבקות

כאלה של פסים (צהוב אדום כתום?).

זה מישהו מפה?

:?::?::?:

דרך אגב, כמה ראלי יש בארץ?

אה, וגם נראתה 106 XSI בכיכר ציון במוצאי שבת הזה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
ראלי כחולה ??? אף פעם לא ראיתי בי-ם...

בנתיים ראיתי פה רק 2 ראלי - אחת לבנה (ראיתי אותה חונה באיזור האוניברסיטה בגבעת רם) ואחת שחורה (חונה בקביעות ליד המדרגות שעולות לקרית מנחם מכיוון גן העץ)

 

אני ראיתי בירושלים ביום הזכרון, ראלי לבנה בכיכר ציון, (הראשונה שראיתי אי פעם)

אזוז משהו כמו ארבע אינץ', וידית הילוכים כחולה כזאת, ומדבקות

כאלה של פסים (צהוב אדום כתום?).

זה מישהו מפה?

:?::?::?:

דרך אגב, כמה ראלי יש בארץ?

אה, וגם נראתה 106 XSI בכיכר ציון במוצאי שבת הזה.

 

 

ממש נדיר , ראית ראלי? , ועוד עם מדבקות ? , וואו... א-פ-ש-ר לגעת בך ( בהתרגשות...)

ועוד XSI ... לא יאומן אגדה עוד בחייה.....

:roll:

פורסם
ראלי כחולה ??? אף פעם לא ראיתי בי-ם...

בנתיים ראיתי פה רק 2 ראלי - אחת לבנה (ראיתי אותה חונה באיזור האוניברסיטה בגבעת רם) ואחת שחורה (חונה בקביעות ליד המדרגות שעולות לקרית מנחם מכיוון גן העץ)

 

אני ראיתי בירושלים ביום הזכרון, ראלי לבנה בכיכר ציון, (הראשונה שראיתי אי פעם)

אזוז משהו כמו ארבע אינץ', וידית הילוכים כחולה כזאת, ומדבקות

כאלה של פסים (צהוב אדום כתום?).

זה מישהו מפה?

:?::?::?:

דרך אגב, כמה ראלי יש בארץ?

אה, וגם נראתה 106 XSI בכיכר ציון במוצאי שבת הזה.

 

 

ממש נדיר , ראית ראלי? , ועוד עם מדבקות ? , וואו... א-פ-ש-ר לגעת בך ( בהתרגשות...)

ועוד XSI ... לא יאומן אגדה עוד בחייה.....

:roll:

 

למה אתה טמבל?

ציינתי את זה לא מהתלהבות, אלא כדי לשאול אם זה מישהו מפה! :evil:

ולא, אי אפשר לגעת בי :twisted:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...