Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנסה להשיג נתונים על הסט. של רינבו, CS 3/160 TOP LINE

הוא סט 3 חלקים. הדגם של המיד ביס הוא W160R

וואט 110 משהוא בגרמנית מה זה?

וואט 80 משהוא בגרמנית ומה זה ? מה זה ה RMS

40-6000HZ

90 DB

 

הגדם של המיד הוא W100 DIN

80W (שוב גרמנית)

60W (מה זה הRMS)

55-6000HZ

90 DB

 

טוייטר אין נתונים עליו. החוברות בגרמנית.

 

קרוס גם בגרמנית. (הוא מדבר שוטף גרמנית. )

שחור , עם כיתוב לבן במסגרת אדומה.

למי שמצליח להשיג את הנתונים של הסט קומפוננט . יעזור לי מעוד. כי אני לא מוצע את הנתונים של כול הסט.

כמה RMS הוא כולל. כמה אפשר לתת לו דרך הקרוס. (RMS כללי)

 

תמונות. של הרמקולים. ה 6.5" ה 4" והקרוס. הקרטון

ותמונה כוללת של הדברים.

הכיתוב בצד של הקרטון. (כתוב משהוא על בי אמפינג, ובי וירינג.)

והקרוס הוא עם כניסה אחת. ו7 יציאות. 2 למיד בס, 2 למיד, 3 לטויטר

IMG_4111.jpg

IMG_4167.jpg

IMG_4165.jpg

IMG_4173.jpg

IMG_4174.jpg

IMG_4175.jpg

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ה 80 זה ה RMS וה 110 זה PEAK.

כנ"ל לגבי המיד 80 PEAK ו60 RMS.

 

לגבי החברה, ואקדים את כל החכמים שיגידו זבל סיני - לא.

מדובר בחברה שיש לה את הקומפוננט הטובים בעולם (אם אני לא טועה זאת סדרת ריינבו רפרנס). חברה גרמנית אסלית שזוכה במקומות ראשונים בדירוגים של מגזיני אודיו לרכב מהמובילים בעולם כמו אוטו היי פיי הגרמני.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

במגזינים גרמנים זוכות חברות גרמניות, מוזר...

 

בכל מקרה בלי שום קשר אחת מהחברות המובילות לרמקולים לרכב.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

מחזק את דעתו של הבחור מעליי,

 

אגב, זה לא רפרנס, כנראה משהו גבוה יותר,

אני בטוח שזו סידרה יותר גבוהה, תסתכל בתמונות , רשום TOP-LINE .

המונח מדבר בשם עצמו.

ZZR

פורסם

אני לא מחפש מונחים. אני מחפש עובדות. בצורה של זיהוי הדגם.

אבל תודה על מאמץ.

מי מזהה את הסט ויכול להביא אתר/קישור אליו.

 

כמה שווה סט כזה?

הוא נקנה מהחנות. אבל הוא לא הותקן. חדש. ישב שנתיים בארון.

כל האלמנטים תקינים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אולי תריץ חיפוש בשורת חיפוש של הפורום talkaudio.co.uk.

יש שם כמה בעלי ריינבאו.

 

איתמר.

 

עריכה: אה, ולגבי המחיר... למרות שהסט עצמו נראה ישן (והבנתי שהוא חדש לפי התמונות) נראה לי שהוא שווה באיזור ה 2000. מדובר במוצר מאוד איכותי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הוא לפחות ברמה של ה K3P של פוקל??

(אייל, אני מחכה לתגובות ממך.)

רוצים עליו 3500 שקל שווה?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

OK. אז איך הסט הזה, לפי הנתונים. !!. להערכתך. לפי הדגם. הוא גבוהה או נמוך.

למה הוא מקביל???

וכמה RMS אני יכול לתת לו. מבלי לגרום נזק?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
OK. אז איך הסט הזה, לפי הנתונים. !!. להערכתך. לפי הדגם. הוא גבוהה או נמוך.

למה הוא מקביל???

וכמה RMS אני יכול לתת לו. מבלי לגרום נזק?

תסבירו לבן אדם שלא מבין, גבוה או נמוך זאת אומרת חדש או ישן?:| (מה אני אעשה, צריך להתחיל מאיפשהו)

פורסם

TOP LINE זו סדרה מאד ישנה.

סדרת הרפרנס עולה בגמניה החל מ-6000EUR ועד 11000 EUR.

צ'יפר החלו לאחרונה למכור RAINBOW אך אין שם את הסדרות הגבוהות, ראיתי שהקומפוננט הכי יקר שיש להם באתר (של RAINBOW) עולה בערך 5000 ש"ח אבל אני מניח שהם יכולים להזמין.

בכל מקרה, לא הייתי קונה את הסט הישן הזה. והייתי מציע לך להתרחק.

MB SLK 320 - 2002

פורסם
OK. אז איך הסט הזה, לפי הנתונים. !!. להערכתך. לפי הדגם. הוא גבוהה או נמוך.

למה הוא מקביל???

וכמה RMS אני יכול לתת לו. מבלי לגרום נזק?

אין דבר כזה איך הוא לפי נתונים. קומפוננט צריך לשמוע. סט שלושה חלקים של ריינבאו שעולה 455$ הוא סט נמוך שלהם.

פורסם
אין דבר כזה איך הוא לפי נתונים. קומפוננט צריך לשמוע. סט שלושה חלקים של ריינבאו שעולה 455$ הוא סט נמוך שלהם.

הסטים שלהם מתחילים באיזו המחירים האלו

MB SLK 320 - 2002

×
×
  • תוכן חדש...