Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האוטו יצא באמת יפה

אבל לדעתי היה הרבה יותר שווה ליבנות על 2 דלתות.

מיכאל.

זה מה יש ועם זה חיים!

אם היה לי שני דלתות אז היתי עושה אותו דבר ולהחליף את האוטו הזה לאחר שיפוץ מלא מבחינה מכנית(גיר ,ראש מנוע חדש, ציריות, קרבורטור דיזה כפולה, מע' היגוי, מע' מיתלים, משאבות, וכו') אין טעם!

DROZD

פורסם
איזה יופי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גם לסקודה שלי לא יזיק שיפוצון כזה

:)

כל הכבוד

כן אפשרי בהחלת צריך הרבה טונה, מלפפונים במלח, חלב, קוראסונים וקצת קפה מסיסו וישלך עזרה ויעוץ בקשר לפחחות וצבע!!!

רוצה עוד תפנה לגף טכני למיכאל והוא יעזור לך !!!

DROZD

פורסם

מישה, כל הכבוד על היוזמה ועל ההשקעה כבר אמרתי לך שיצא אחלה!! תתחדש, תהנה מהכלה המחודשת והמשופצת.. תשמור עליה...

פורסם
מישה, כל הכבוד על היוזמה ועל ההשקעה כבר אמרתי לך שיצא אחלה!! תתחדש, תהנה מהכלה המחודשת והמשופצת.. תשמור עליה...
סשקה תודה רבה !!!

הכל הודות לחבר שלך אם לא הוא........!

DROZD

פורסם

גם אני לפני פחחות וצבע לרנו 5 GT שלי,השגתי לה חלקים מהבודיקיט וספויילר מקורי שהיו חסרים לי,סמלי "רנו 5 GT טורבו" מקוריים,שיפצתי אותה מכאנית מא' ועד ת',מערכת הצתה מקורית ,טורבו טי25 , ראש מנוע משופץ לגמרי (גומיות שסתומים,מרימי שסתומים) גם רינגים,אני כעיקרון מביא אותה למקוריות ועל דרך צבע חדש ובוהק.

 

בכל מקרה אני רואה שההגה שלך שייך לרנו 5 GT טורבו,הרנו 5 רכב מהנה לנהיגה אין ספק.

 

ד"א אני אעלה בעתיד תמונות של רנו 5 GT צהובה ששייכת לחבר שמטפל לי ברכב,הוא גם עשה בודיקיט מנופח כזה.

 

בהצלחה.

פורסם

ההגה שייך לדיהטסו שרייד שנת 86 פשוט אני יצרתי לו מתאם וכך ההגה דומה להגה של רנו 5 GT.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
גם אני לפני פחחות וצבע לרנו 5 GT שלי,השגתי לה חלקים מהבודיקיט וספויילר מקורי שהיו חסרים לי,סמלי "רנו 5 GT טורבו" מקוריים,שיפצתי אותה מכאנית מא' ועד ת',מערכת הצתה מקורית ,טורבו טי25 , ראש מנוע משופץ לגמרי (גומיות שסתומים,מרימי שסתומים) גם רינגים,אני כעיקרון מביא אותה למקוריות ועל דרך צבע חדש ובוהק.

 

בכל מקרה אני רואה שההגה שלך שייך לרנו 5 GT טורבו,הרנו 5 רכב מהנה לנהיגה אין ספק.

 

ד"א אני אעלה בעתיד תמונות של רנו 5 GT צהובה ששייכת לחבר שמטפל לי ברכב,הוא גם עשה בודיקיט מנופח כזה.

 

בהצלחה.

אם תצתרך עזרה אתה מוזמן לפנות יש לי את כל ספרות האחזקה של רנו 5 מא' עד ת' כולל טורבו PHASE 1 וPHASE 2

DROZD

פורסם

העבודה נראת איכותית ביותר לרמה ביתית כל הכבוד.

 

תתחדשו

 

Большому караблю большая торпеда ???

 

4o za fignya?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

יצא מצוין!! פחחות DO IT YOURSELF :) נראית כאילו רק עכשיו נולדה :)

 

 

אגב, מאיזה פולקסווגן ירד הוינקר החמוד? :wink:

פורסם

הVינקר ירד מפולקסוואגן פאסאט של השכן שהלך וקנה 2 חדשים בצבע כתום :shock: אבל מה יש מסביב מסגרת ניקל הוא טוען שכתומים עם המסגרת ניקל יותר יפים לכן התרומה שלו של הוינקרים האוריגינלים הגיע לרנו 5.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
ההגה שייך לדיהטסו שרייד שנת 86 פשוט אני יצרתי לו מתאם וכך ההגה דומה להגה של רנו 5 GT.

 

מי שרוצה יש לי אחד כזה למסירה... :) יש לי שרייד שלמה

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...