Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נגיד ככה תלוי מה אתה רוצה להשים באוטו

ולפי זה אתה בוחר איזה כבל + יתאים לך יותר ...

 

אבל אתה לא צריך עם ישך מגבר אחד לאנזר 1000 וואט

להשים לו קבל של 2 G זה לא ישפיע לך על השמיעה או משהו

 

עם ישך מגברים רצינים מאוד אז עדיף באמת להשים 2 G

 

עם ישך מגבר אחד חמוד אני חושב ש 8 G יספיק לך

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אף אחד מהם לא "טוב" יותר מהשני

בוחרים את עובי הכבל בהתאם להספק הכולל של המגבר/ים

במקרה שלך 8G מספיק בהחלט

פורסם

הבעיה שאין לנו בעיר אצל שום מתקין כבל 4 gauge וגם לא 6.

אין להם בכלל כמעט פלוס,רק בקיטים שכוללים RCA וכו.

 

מה עם אני מתשמש בכבל מתח שנמכר בציוד חשמל רגיל.

יש של 16 ממ"ר ויש של 21 ממ"ר.

ההבדל שרואים בעין בינהם לבין כבל פלוס של הרכב שהסיבים שלהם קצת קשים יותר.

האם כדי להשתמש בהם?

פורסם

באמת באשקלון יש בעיה שלא מבינים כלום מהחיים שלהם, באף חנות!!!

לדעתי תזמין מהאינטרנט כבל טוב, אחרת קרוב אין לך כבל לקניה (אולי באשדוד יש חנות אני לא יודע)...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

זה לא משנה אם זה כבל "פלוס" או כבל "מינוס" זה סתם הצבע של הכבל כדי לזהות...

 

בכל מקרה על המגבר שלך מספיק לך 8G ואתה לא צריך יותר מזה....

under construction..

פורסם

קודם כל הכבל הקיים אצלי יש לו איפשהן חיתוך..מתנתק לפעמים בתזוזה.

אני לא רוצה 8 כי אולי אני יוסיף בעתיד עוד מגבר 2 יצאיות.

מה לא טוב בכבל שאני מדבר עליו?

×
×
  • תוכן חדש...