Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

HU מארה"ב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שיש הבדלים בין בנוגע לקליטת רדיו ולפעמים נדרש כיול.

השאלה שלי היא האם יש מכשירים שתותאמים לארץ ללא צורך בכיול מיוחד.

 

הדגם שאני רוצה זה ה P8 של פיוניר.

או 770.

ראיתי שאת שניהם מוכרים בארץ אבל באתר הבית של פיוניר ישראל הם לא מופיעים.

 

מישהו יודע אולי או יכול לעזור זה די דחוף כי חבר חוזר עוד כמה ימים.

פורסם

בתכלעס יש חנויות שהתדרים שלהם תואמים לאלו שבארץ- תדרים אירופאים ויש אמריקאים.

יש חנויות באמריקה שמיועדות לתדרים האירופאים, ובנוסף יש רדיודיסקים של אלפאין שלפי מה שהבנתי מחברי הפורום זה הרדיו דיסק היחידי שבו ניתן כפונקציה לשנות מתדרים אמריקאים לאירופאים ואז לא אמורה להיות בעיה נוסף על כך זוהי חברה עם מכשירים ברמה, אני אישית אמור לטוס סוף חודש לארה"ב ואם יהיה לי כסף אני מתכוון להביא רדיו דיסק שלהם.

פורסם
בתכלעס יש חנויות שהתדרים שלהם תואמים לאלו שבארץ- תדרים אירופאים ויש אמריקאים.

יש חנויות באמריקה שמיועדות לתדרים האירופאים, ובנוסף יש רדיודיסקים של אלפאין שלפי מה שהבנתי מחברי הפורום זה הרדיו דיסק היחידי שבו ניתן כפונקציה לשנות מתדרים אמריקאים לאירופאים ואז לא אמורה להיות בעיה נוסף על כך זוהי חברה עם מכשירים ברמה, אני אישית אמור לטוס סוף חודש לארה"ב ואם יהיה לי כסף אני מתכוון להביא רדיו דיסק שלהם.

לא רק אלפיין גם לרוקפורד אפשר לשנות.

אני זוכר שיש גם דגמים של קלריון ישנים שאפשר לשנות.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

חבל שאתה לא משתמש באופציית החיפוש...

 

אם היית עושה זאת היית מגלה שהדגמים "האמריקאיים" של פיוניר מצריכים כיול על מנת שיתאפשרו לשמוע בם תדרים ארופאיים ואילו באלפיין ובקלריון קיים ב-MENU שלהם אפשרות כזו ואינם צריכים כיול

תגיד לחבר שלך שיחפש עבורך אלפיין 9853/5

×
×
  • תוכן חדש...