Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב106 ראלי שלי (דור ראשון מנוע 1.3) לא עובד שעון חום השמן! השעון עצמו עובד, כי כשמניעים את הרכב, הוא מראה מה גובה השמן, אבל כשמתחילים לנסוע, הוא יורד ל0 ולא עולה (והחום עולה תאמינו לי)...

 

השאלה היא כזו, האם משהו יודע מה הבעייה ואיך ניתן לסדרה בפשטות (בצורה מספיק פשוטה שהסבר מהאינטרנט מספיק)

ישנה אפשרות נוספת, והיא להתקין מד חום חיצוני, כלומר מחוץ לדש' עם חיווט שאני אעשה, השאלה איך עושים את זה וכמה זה עולה.

 

הערה, הצעות כמו "סע למוסך יסדרו לך שם" לא ממש רלוונטיות מכמה טעמים!

א. חיסכון בכסף.

ב.אני לא יכול לנסוע למוסך אני צריך גרירה למוסך וזה כבר יקר, מעדיף לעשות לבד.

 

אשמח על כל עצה

בתודה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

מקרה ידוע ונפוץ בכל ה106 ראלי דור ראשון ( גם אצלי זה לא היה עובד )

אצלי לפעמים שהאוטו היה עומד הרבה זמן בשמש השעון חום היה מתעורר בהתנעה ואז נח לו

למטה.

בכל מקרה הדבר קורה עקב נתק בלוח השעונים עצמו בחיבורים , אפשרות אחת היא לפתוח את

הלוח שעונים ולנסות לסדר את החיבור , אפשרות שניה היא להשאיר את זה ככה , כי לפי מייטב

ידיעתי זה דבר שחוזר כל הזמן .

פורסם

יש לי שעון חום שמן אם תרצה- של AUTOGAUGE- חדש באריזה עם חיישן מעולם לא נעשה בו שימוש

במחיר מציאה

לפרטים - בה"פ

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

לירן, ישנה בעייה קטנה עם מה שאתה אומר...

אני משתמש ברכב למירוצים, והאינפורמציה הזו די חשובה לי! אני לא רוצה לשרוף מנוע סתאם!

לגבי הנתק בדש' אני לא בטוח כי יש לי מין חצי דש' לא ממש יודע איך הוא מורכב בכלל.

 

בתודה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

יתכן שהתקלה נובעת מנתק החוט המתחבר אל חיישן חום השמן מנוע או מחיישן תקול או מכרטיס אלקטרוני.

התחל בדבר הפשוט (יחסית), לאתר את חיישן החום ולראות אם החוט מחובר אליו היטב.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

השאלה היא אם בכלל יש חישן שכזה...

דיברתי עם מכונאי של פיזו, וזה אמר לי שלא לכל ה106 יש כזה חישן, ושלחלק מהם יש רק את השעון בדש'.

האם תוכלו להדריך אותי ולומר לי איפה הוא ממוקם, על עגן השמן אני מניח...

 

ואם אין, אז איך אני יכול להתקין?

 

בתודה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

נדב,

 

מכיוון שהרכב אכן משמש למירוצים, היתי מציע מראש ללכת על שעון חיצוני מדוייק יותר... הרבה יותר זול ממנוע גמור וממש לא סיפור גדול להרכיב.

 

אגב, אפשר גם לעשות משהו בעניין הטמפ' הגבוהות על הדרך אם יש לך ידיים טובות בעלויות מינימליות... פתחים על מכסה המנוע מורידים טמפ' ביעילות כשהם עשויים כמו שצריך, אני יכול לתת לך הכוונה אם אתה מעוניין.

 

מוטי.

פורסם

תודה מוטי!

אני לא שש לעשות פתחים על מכסה המנוע, יש פטנט אחר שמשתמשים בו כדי להוריד טמפ' במנוע, והוא הוספת שיבות בחיבורים של מכסה המנוע מאחור, אני רק צריך להשיג ברגים מתאימים במידה אך ארוכים יותר...

 

השאלה מה עדיף, מד לחץ שמן או מד טמפ' שמן או שניהם??? תוך התחשבות בתקציב מצומצם... ההוצעות שלי החודש על הרכב יכולות לכלכל משפחה שלמה למשך שנה או שנתיים במדינות מסויימות :oops::mad::crazyeyes

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

נדב , אם עניין השעון חשוב לך ואני מניח שהוא כן עקב השימוש בו , תילך על שעון חיצוני

כמו שמוטי אמר , השעון המקורי של הראלי לא אמין בעליל וגם אחרי מספר תיקונים / סידורים

ישבק חיים .

פורסם
תודה מוטי!

אני לא שש לעשות פתחים על מכסה המנוע, יש פטנט אחר שמשתמשים בו כדי להוריד טמפ' במנוע, והוא הוספת שיבות בחיבורים של מכסה המנוע מאחור, אני רק צריך להשיג ברגים מתאימים במידה אך ארוכים יותר...

 

השאלה מה עדיף, מד לחץ שמן או מד טמפ' שמן או שניהם??? תוך התחשבות בתקציב מצומצם... ההוצעות שלי החודש על הרכב יכולות לכלכל משפחה שלמה למשך שנה או שנתיים במדינות מסויימות :oops::mad::crazyeyes

נדב -

 

פטנט השייבות הידוע עושה יותר נזק מתועלת לקירור, פתח בחלקו האחורי של מכסה המנוע משמעותו כניסה (!) של אויר מאיזור השמשה הקדמית אל תוך תא המנוע.

פתחים על מכסה המנוע שממוקמים נכון ובנויים כמו שצריך מוציאים את האויר החם מאיזור הרדיאטור וזה מה שחשוב.

 

לדעתי אתה קודם כל צריך לדעת מה טמפ' השמן שלך כרגע, מהסיבה הפשוטה שאתה לא יודע אם השמן נמצא בטמפ' העבודה שלו או לא... אני מקווה שאתה משתמש בשמן סינטטי מלא.

אחרי כן אמליץ לך להשקיע גם בשעון לחץ שמן כדי לוודא הריגה על הנושא, לגמור מנוע בגלל לחץ שמן נמוך מדי גם לא נעים... :|

 

מוטי שכרגע גם עובד על משהו שקשור בלחץ שמן במיאטה שלו.

×
×
  • תוכן חדש...