Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 2002 עזרה למבינים!


rotemsrr
שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם שלום לכל חברי הפורום !

 

לפני יומיים ביקרתי עם הרכב שלי במוסך הקבוע שלי עם בעייה של רעשים מסעפת יניקה ונורת ניהול מנוע דולקת כאשר שאלתי את מנהל העבודה של המוסך מהי הבעיה הוא בדק ואמר שזה כלום ושאם אני רוצהל בדוק תאוטו לעומק אני צריך להשאיר תאוטו במוסך יומיים !

נאלצתי לא לוותר והלכתי למוסך חדש בו יש יחס אישי וחם לכל לקוח

לאחר בדיקה קטנה שלי ושל בעל המוסך נשמעו רעשים מסעפת היניקה והוחלט לפרק אותה ולבדוק

כאשר פירקו אותה נמצא בתוכה בורג די גדול שעלול היה להגיע למנוע ולזנבר לי אותו למזלי שצורתה של סעפת היניקה היא מעוגלת ומנעה זאת!

 

*אל תשאלו אותי איך הגיע הבורג אין לי מושג אולי אחד המכונאים זרק או משהו אין לי מושג בכלל!!!!

 

אחרי ההרכבה בחזרה של הסעפת יניקה וניקוי של הבית מצערת וגם כן כיול שאני לא יודע בדיוק איך הוא התבצע כי המצערת היא חשמלית! (תקנו אותי עם אני טועה)

כאשר המכונאי סיים והרכיב הכל הוא גילה שחסר לי T שדרכו מתחבר צינור אחד לפילטר אוויר וצינור שני לבית מצערת וצינור שלישי למיכל וואקום (שוב פעם תקנו אותי עם אני טועה )

שאני לא יודע בדיוק מה תפקידו ולמה הוא עושה לפעמים רעשים של כמו ניצוץ שבורח החוצה.

 

עכשיו כשהאוטו יצא מהמוסך אני מרגיש שיש לו יותר כוח וסחיבה יותר טובה כמובן אם אני לא מדמיין או משהו ותגידו לי עם כל מה שעשיתי באוטו השפיע על המנוע ועל הסחיבה שלו..

 

תודה מראש לכל העוזרים !!!

 

רותם.

אין חכם כבעל ניסיון!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסר לי T שדרכו מתחבר צינור אחד לפילטר אוויר וצינור שני לבית מצערת וצינור שלישי למיכל וואקום (שוב פעם תקנו אותי עם אני טועה )

אני יכול להגיד לגבי גולף 01 שהT הזה שאתה מדבר עליו הוא הצינור הראשי שיוצא מהפילטר אויר ואין שום T מיוחד כזה.

אני לא יודע להגיד אם השתנה משהו בשנת 02 אבל אם לא, אז לא אמור להיות שום T. אמור להיות צינור אחד שמתפצל מהפילטר אויר אל הסעפת יניקה, ועוד הסתעפות קטנה שהולכת לא יודע לאן (מיכל ואקום?)..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב ה

 

אחי יש הבדל גדול בין 2001 ל- 2002 המנוע שונה לגמרי לא כ''כ בהספק חוץ מ-5 סוסים לא משמעותיים

אבל יש הבדל .

למשל ב-2002 יש 16 שסתומים לעומת 8 ב- 2001

הפילטר אוויר יושב על המנוע ומכסה אותו לעומת ה 01 שיושב בצד

 

ולדעתי ישנם עוד הבדלים .

אין חכם כבעל ניסיון!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...