Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מומלץ לעשות חובה :)וכדאי לעשות צד שלישי שלא תיכנס בטעות באיזה מרצדס 500 SEL ותצטרך למכור כליה או ריאה כדי לממן את הנזק שעשית לרכב אחר.

פורסם

ביטוח חובה = ביטוח שאתה חייב לעשות וזה מבטח אותך למקרה תאונה שהטיםול לא יהיה מהכיס .שלך אלה מהביטוח

ביטוח צד ג' = ביטוח המכסה בעת תאונה את הפגיע ברכב שאתה פגעת בו (כלומר אם שברת לאיזה מרצדס את הפרונט שיעלה 10K לתיקון אתה תשלם אחוזי השתתפות עצמית ואת השאר ישלם הביטוח) מומלץ מאוד לעשות ביטוח זה.

 

מחירים בעיקר ביטוח חובה סביבת 2000 ש''ח

ביטוח צד ג' סביבת ה 600-800 ש''ח

 

הסכום הוא לשנה ומחירי ביטוח אלה לא משתנים משמעותית מרכב לרכב.

 

ותחשוב גם ככה ביטוח מקיף למשל תשלם 3K בשנה זה נראה לך שווה לרכב שעלה 16K?

 

פשוט תשמור על האוטו ותהיה אחרי על עצמך לא לדפוק אותו.

פורסם
מומלץ לעשות חובה :)וכדאי לעשות צד שלישי שלא תיכנס בטעות באיזה מרצדס 500 SEL ותצטרך למכור כליה או ריאה כדי לממן את הנזק שעשית לרכב אחר.

מומלץ? חחחח אסור לנהוג בלי ביטוח חובה!

פורסם

ביטוח חובה כ 1500 ש"ח - צד ג' 700 ש"ח.

 

לנהג מעל גיל 24 ללא תביעות קודמות.

בסוכנות ירושלמית (אני לא מירושליים - באתי בגלל המחיר ואני נשאר בגלל השירות) אצל סוכן ביטוח שנראה לי הכי זול מסקר מקיף שערכתי. אם זה מעניין מישהו - אני מוכן לפרסם את שמו.

אלון

פורסם
אבל אני נהג חדש + נהג צעיר...בעע

זה לא שישחטו אותך אבל תכין קרוב ל 2K על חובה.

 

אולי 1700 ואולי 1900 עד שלא תברר לא תדע...

 

בהצלחה.

פורסם
ביטוח חובה כ 1500 ש"ח - צד ג' 700 ש"ח.

 

לנהג מעל גיל 24 ללא תביעות קודמות.

בסוכנות ירושלמית (אני לא מירושליים - באתי בגלל המחיר ואני נשאר בגלל השירות) אצל סוכן ביטוח שנראה לי הכי זול מסקר מקיף שערכתי. אם זה מעניין מישהו - אני מוכן לפרסם את שמו.

אלון

מעניין
×
×
  • תוכן חדש...