Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמקולים 7/10


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רמקולים 7/10למישהוא יצא לשמוע במציאות את הרמקולים האלו ?

נשמע טוב ?

 

הינה דוגמאות

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3714,'normal_sales')

 

ועוד אחת

http://www.cool-car.co.il/Product.asp?Pid=13009&Cat2Cat1ID=6621&Cat2ID=9273&aff=zap

 

העובדה שהוא בגודל של סאב לא פוגעת באיכות הצלילים הגבוההים והאמצעים ?

מגבר V12 USC9980 Platinum Audio

קומפוננט5.5 MIK

שברולט איוואו

פורסם

היה לי את שתיהם.

היתרון של 7X10 לעומת 6X9 היא בבאס, לרוב, ב- 7X10 הבאס יותר טוב, לפחות לגבי הרמקולים האלה זה נכון.

זה לא אמור לפגוע באיכות הצלילים הגבוהים.

 

לגבי שתי הרמקולים האלה ספיציפית, אם זה מעניין אותך, הדגם השני ההוא של ה-3 וואי הוא טוב מבינהם לדעתי.

Beeeeeeeiiiitch !!!!!

פורסם

לי היו מותקנים הדגם הראשון

עם מגבר הם תפקדו מצויין - תאחלס לא הרגשתי שהם טובים יותר מ6\9 או משהו כזה...אבל ההגיון אומר שממברנה גדולה יותר תעשה עבודה טובה יותר

פורסם

מה אתם אומרים מורל 6\9 או קנווד 7\10 ??????????????????

מגבר V12 USC9980 Platinum Audio

קומפוננט5.5 MIK

שברולט איוואו

פורסם

תלוי מה אתה מחפש...

אם אין לך סאב ואתה מחפש כוח ובאס חזק לך על הקנווד,ואם יש לך סאב וזה מיועד בעיקר לצלילים שיבואו מאחורה אז המורל עדיפים.

Beeeeeeeiiiitch !!!!!

×
×
  • תוכן חדש...