Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין ה

v12 1000W

ל

v12 1200W

אמרו לי שה1000W יש לו חיתוכים יותר טובים

ול1200W הוא בעל יותר עוצמה אבל חיתכים פחות טובים מה1000W

מישהו ששמע או יש לו יכול לעזור לי להחליט בניהם...אני יום ראשון רוצה להביא אחד מהם תודה

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

עם איזה מכשיר מדדו את החיתוכים של המגברים הללו ?

 

(אל תגיד לי עם האוזנים.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הוא כנראה התכוון לאופציות חיתוך.

 

ב1000 באמת יש יותר אופציות ,ב1200 יש רק LP או FULL

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
הוא כנראה התכוון לאופציות חיתוך.

 

ב1000 באמת יש יותר אופציות ,ב1200 יש רק LP או FULL

כן נראה לי זה מה שהיתכוונו גם...

אז מה אתה ממליץ לי אחי?

על מה ללכת..

אני אחבר אליו זוג קומפוננט וסאב.

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

תלוי ביותר מידי גורמים,

אם לפאנל שלך אין אופציה לתחום HIGHPASS בשביל הקומפוננט לדוגמא, אז היתי הולך על המגבר עם האופציה הזו.

(מה שווה מגבר עם יותר כוח, אם אי אפשר בכלל להשתמש בו ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
תלוי ביותר מידי גורמים,

אם לפאנל שלך אין אופציה לתחום HIGHPASS בשביל הקומפוננט לדוגמא, אז היתי הולך על המגבר עם האופציה הזו.

(מה שווה מגבר עם יותר כוח, אם אי אפשר בכלל להשתמש בו ?)

נראה לי שיש לי הרבה מאוד אופציות בפאנל יש לי גם שלוש יציאות RCA

קדימה אחורה ולסאב

זה הפנל

http://shop.store.yahoo.com/csexpo/kdjvccarstmp1.html

תודה מראש ...

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

לפי המפרט, לא מצויין יכולת תחימה של הפאנל.

ולכן היתי ממליץ לרכוש את המגבר עם יכולת תחימה עבור הקומפוננט שלך. (HIGH PASS)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז איזה בדיוק אתה ממליץ ה1000 וואט? או ה1200

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

אני לא מכיר את ההגברות אישית, ואני לא מוצא אתר בית בשביל לאמת את המפרט שלהן.

אבל לפי דבריו של NEO, הפלטיניום אודיו 1000 עם אופצית החיתוך הזאת.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...