Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תרשמו את התאריך

אולי עוד לא קוראים לה ככה, אבל היא התחילה.

אני יודע שזה נושא רגיש הפורום לא תמיד יודע להתמודד עם זה... מובן לחלוטין  אם תחליטו לנעול

כי דיון תרבותי לא יהיה פה 

אני פשוט הייתי חייב להגיד את זה!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

החרדים לא רואים את עצמם כאזרחים.

 

נרגעת?

 

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

לא בטוח. היו בעבר גם הפגנות חרדים ענקיות.

אל תשכח שתכף בחירות. זה חלק מהעסק.

ויש להם ממשלה שמכילה אותם. בן כביר שלא נותן להרביץ לחרדים. נותן להם לחסום כבישים. עוצר שמאלנים.

השאלה אם יש למשטרה, וגם לשבכ תרחיש למקרה שחבורה ענקית באמת מנסה לעשות פה מלחמת אזרחים.

בגדול - מאז שעבר חוק זכויות האדם וחירותו באמצע שנות ה90, יש להם בעיה קשה איתו ועם בתי המשפט.

אל תשכח את דרעי והשימוש שעשה נגד בתי המשפט.

 

מזכיר לי ששבוע שעבר שמעתי ברדיו אצל רן בניימיני איזה גורניק שהתראיין. דיבר מאוד יפה, ליקק למראיינים.

רק שבסוף יצא לו הגור החרדי העליון (ממש כמו גרמלין שהשפריצו עליו מים) -  ממישהו שדיבר יפה, הסביר שהם מצלים את עם ישראל (לא את מדינת ישראל), ואז בסוף כששאלו אותו שוב על ה7/10 ולמה הם לא הצילו את עם ישראל, אז הגורניק זרק משהו כמו "האסון ברעים נגרם בגלל זנות ומשכב זכר"... הוא התכוון למסיבת הנובה. לרן בנימיני נפלה הלסת.

 

רק מזכיר - 

99% מהחרדים - הם אנטי ציוניים, חלק מחצינים את זה יותר, חלק פחות. חלק משתפים פעולה במידה מסויימת.

כולם מתעבים את השלטון הזה, חלקם היו שמחים להחליף אותו בשלטון לפי דעת תורה וחלקם היו שמחים להיות נתינים של גויים עד יבוא משיח.

אין פה שום דבר חדש.

בדיוק כמו שכל אבל כל כל ערבי חושב שהוא פה 5000 שנה, ככה החרדים חושבים שכולם לומדים תורה מאז בריאת העולם.

בגלל זה הם מפחדים מהשכלה. למרות שאם מסתכלים על השכלה, יש מספיק מוסלמים קיצונים משכילים מאוד וקיצוניים עד מחבלים...

אז השכלה הוא לא מדד חד חד ערכי

 

פורסם

מצחיק שהאלימות האמיתית היא לא בין ימין לשמאל, אלא בין ימין ליותר ימין. בין חוליגנים עם ציצית וכיפה לבנה לחוליגנים עם כיפה שחורה.

 

 

 

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...