Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מידן בחייאת רבק הבנאדם קנה היום רמקולים, הוא מרוצה ומבסוט מהם . למה לבוא ולבשר לו שחורות. עזוב אותך מזה ..הוא מבסוט למה לקלקל ולהרוס. וגם אם ביני לבניך הוא אולי עשה טעות בקניה . מזה חשוב ..הכל מתגמד כאשר הוא מרוצה וזה הכי חשוב .

קיצר לדעתי טיפה מיותרת תגובתך גם אם בעקיפין אתה רוצה לטובתו של פותח הדיון אבל יחד עם זאת אתה מבאס אותו וחבל כי בנינו כפרה על הכסף כסף לא הכל בחיים הוא הולך ובא. העיקר הבריאות והשימחה.

לילה טוב.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כן אבל גם בשביל זה קיים בפורום בשביל לקבל חוות דעת על מוצר והמחיר שהוא מקבל.

הוא אולי עשה טעות שהוא קנה במחיר כזה ולא שאל קודם אבל אני בטוח שאם מישהו עכשיו ירצה את אותו רמקול אחריי שהוא שמע אותו ידע שיש אותו ב30% יותר זול .

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

מישהו יכול לענות לי על השאלה ?

 

יש רמקולים מעולים של FOCAL ושל CERWIN VEGA שעולים באותו מחיר כמו

MAC AUDIO והם בהספק של 60 ו 75 RMS והם נחשבים לעוצמתיים.

האם זה באמת הגיוני שהרמקולים של MAC AUDIO האלה מספקים 200 RMS ?

פורסם

רמקול איכותי לא נמדד על פי הספקו האו נמדד על פי שמיעתו...

יש רמקולים גם של 400 אר אמ אס ב350 ש"ח...

אני מדבר על סאב...זה גם נחשב רמקול...

×
×
  • תוכן חדש...