Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מזה זמן אני רואה ידיעות על צפי להפסקת שידורי הטלוויזיה בלוויין של Yes בסוף פברואר. אני עברתי לשידורים על גבי אינטרנט הסיבים כבר לפני מספר שנים, אבל החם שלי עדיין עם שידורי הלוויין, ואנחנו לא רוצים להפסיקם אם הדבר אפשרי, כי הוא צפוי להתקשות להתרגל לממשק החדש.

האם יש למישהו ידיעה האם השידורים אכן עומדים להפסק? האם מישהו ראה הודעה רשמית מעודכנת? האם מישהו קיבל פניה מהחברה בבקשה לעבור לטלוויזיה על גבי האינטרנט?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני גם עברתי ל yes, על סיבים ברגע שזה היה אפשרי.

ואני זוכר שגם אז, נאמר לי ששידורי הלווין יסתיימו בעתיד הקרוב. וזה הגיוני, כי למה לתקוע צלחת בכל בית אם אפשר לא.

 

אם בצלחתי לשכנע את ההורים שלי לעבור מלווין לסיבים, זה אפשרי. בסוף מתרגלים. וזה הרבה יותר נוח. והיתרונות הרבה יותר גדולים.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

אלא שגיל ההורים שלך כנראה קרוב יותר לגיל שלי מלגילו של החם שלי, והם יותר מורגלים בטכנולוגיה המודרנית.

עכשיו עלתה בראשי עוד בעיה - סגירת רשתות הסלולר בדורות 2 ו-3. יש לו לשעת חירום איזה נוקיה ישן שאני לא בטוח שתומך ב-VOLTE. ייבדק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

את אלה אני מכיר. מה שמוזר לי הוא שלא מצאתי שום הודעה רשמית למרות שמדובר בעוד 4 שבועות.

המשך השידורים יוגבל למוסדות כמו בתי אבות ומחנות צבא. האיש גר בבית שלו, עם מטפל סיעודי, וחשוב שלשניהם תהיה אפשרות לצפות בטלוויזיה. חיבור סיבים קיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בכתבה לא כתוב בתי אבות. זו התייחסות של אחד המגיבים בפורום שם כמה שלכאורה נאמר באותה מסיבת עיתונאים.

יש אחד אחר שטוען שזה נרשם בחשבונית או בהודעה דרך הממיר.

האם משהו מכל זה נכון? 🤷‍♂️

 

להתקשר ולברר או לראות מה קורה אחרי פברואר 🫣

פורסם (נערך)

אני צופה בלויין ולא קיבלתי שום הודעה, לא בחשבונית ולא בממיר

חוץ מזה שהמנוולים הוציאו את ערוץ ההיסטוריה HD ו MTV80 מהלויין.
למבוגרים זו אכן קטסטרופה, הזפזופ בממשק החדש פשוט זוועה.
 

עריכה אחרונה על ידי teyal
פורסם

שידורי MTV80 הופסקו בכל העולם. אל תאשים את יס.

 

האמת היא שערוץ ההיסטוריה עצבן אותי עם כמות השטויות שלו, עברתי לצפות בסרטי היסטוריה ביוטיוב. לפני כל אימון על מכשיר ההליכה אני נכנס ליוטיוב ומקבל אינסוף סרטי היסטוריה.

 

לגבי הזפזופ - אחרי תקופת התרגלות קצרה שוכחים את השיטה הישנה, והיום יש גם שלט חדש עם מקשי מספרים שמקל על כך (אני טרם התחדשתי בו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה שוב מה שאני מכיר לגבי מוסדות, לא לגבי דירה שמחוברת לאינטרנט

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני כמה שבועות אישתי שאלה, לא קיבלה תשובה ברורה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 1.2.2026 בשעה 20:36, sperial כתב:

 האם מישהו קיבל פניה מהחברה בבקשה לעבור לטלוויזיה על גבי האינטרנט?

אני מאמין שתצא הודעה מסודרת לעיתונות כשהשידורים יתקרבו לקיצם במתכונת הלוויין. 

עובדה שיצאו על זה כמה כתבות מעל שנה לפני שהמהלך תוכנן לקרות. 

התקשרו אלי מספר פעמים בשנה שעברה (קצת יותר משנה, אני חושב אפילו) ואמרו שהשידורים יופסקו בקרוב (תחילת 26) וצריך לעבור לממיר מהאינטרנט כדי להמשיך לצפות. 

הממשק האינטרנטי הוא סיוט. 

כל עוד אתה יכול "למשוך", ולא יצאה הודעה מסודרת או קרתה תקלה שיס "משום מה" לא יכולים לתקן, תמשוך... זו עצתי לך. כשזה יהיה קרוב להכרח, כבר יודיעו ללקוחות עם זמן היערכות מספיק.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אחרי תקופת הסתגלות קצרצרה אין קושי בשימוש, ואני מניח שעם השלטים החדשים (שכוללים גם מקלדת נומרית) זה עוד יותר פשוט. והיתרון שיש יוטיוב שווה את המעבר, אני צופה בו כשאני צועד על המכשיר. אולי יש אנשים שנהנים מעוד יתרונות של ה-android tv כגון נטפליקס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 1.2.2026 בשעה 21:19, sperial כתב:

אלא שגיל ההורים שלך כנראה קרוב יותר לגיל שלי מלגילו של החם שלי, והם יותר מורגלים בטכנולוגיה המודרנית.

עכשיו עלתה בראשי עוד בעיה - סגירת רשתות הסלולר בדורות 2 ו-3. יש לו לשעת חירום איזה נוקיה ישן שאני לא בטוח שתומך ב-VOLTE. ייבדק.

סבתי בת ה-86 עברה ליס מבוסס אינטרנט והיא מסתדרת
אני לא טוען שסבתי היא סטיב גובס או ילד קקה עם טיקוק ביד
אלא פשוט הממשק שלהם די אינטואיטיב "והאיקס פקטור" יש להם שלט עם מספרים וגם שני כפתורים של 12 ו13 (לא פרסומות) שלא משנה איפה אתה בסטרימר הן בVOD או ביוטיוב או בהגדרות לא משנה איפה אתה ישר קופץ לערוץ 12/13 באופן מידי בצורה סופר אינטואיטיבת

נקודה למחשבה

בתאריך 1.2.2026 בשעה 21:19, sperial כתב:

אלא שגיל ההורים שלך כנראה קרוב יותר לגיל שלי מלגילו של החם שלי, והם יותר מורגלים בטכנולוגיה המודרנית.

עכשיו עלתה בראשי עוד בעיה - סגירת רשתות הסלולר בדורות 2 ו-3. יש לו לשעת חירום איזה נוקיה ישן שאני לא בטוח שתומך ב-VOLTE. ייבדק.

אם תרצה אתן לך לינק לנוקיה חדשה מהניילונית העלי אקספרס עם מקלדת בעברית עםתומך VOLTE ב150 שח לזכרוני

×
×
  • תוכן חדש...