Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם סבתך בת 86 אז כנראה שהוריך צעירים ממני. וכשאימי היתה בגילה תפעלה סמארטפון לפי צרכיה, למשל לעיין בוואטסאפ.

 

היכולות (הן הפיזיות והן הקוגניטיביות) של אנשים בגילים האלה יורדות, מי לאט ומי מהר. ובמקרה זה מדובר באדם שמתקשה להסתגל לשינויים.

 

אם מישהו רוצה לחפש - אולי ימצא את הדיון שהתנהל כאן כשהופסקה מכירת כרטיסי אוטובוס על ידי הנהגים וכל ניהול התשלום בתחב״צ הועבר לרב-קו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 1.2.2026 בשעה 21:19, sperial כתב:

אלא שגיל ההורים שלך כנראה קרוב יותר לגיל שלי מלגילו של החם שלי, והם יותר מורגלים בטכנולוגיה המודרנית.

עכשיו עלתה בראשי עוד בעיה - סגירת רשתות הסלולר בדורות 2 ו-3. יש לו לשעת חירום איזה נוקיה ישן שאני לא בטוח שתומך ב-VOLTE. ייבדק.

ההורים שלי התרגלו בקלות בגיל 80.

 

מציע לפתוח לו יס פלוס על החשבון שלך כדי שיתחיל לשחק בממשק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתאריך 1.2.2026 בשעה 21:19, sperial כתב:

עכשיו עלתה בראשי עוד בעיה - סגירת רשתות הסלולר בדורות 2 ו-3.

כנראה שלא כל כך מהר: https://www.gov.il/he/pages/14122025

המשרד יאפשר לחברות לסגור את הרשתות באופן מדורג ומבוקר ובהתאם למוכנות הרשת

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון, הייתי היום במרכז שרות לאסוף ממיר אנדרואיד.
לדברי הנציג הסגירה הסופית של הלויין יכולה לארוך גם שנתיים שלוש

אבל בינתיים, הם מורידים ערוצים מהלויין בלי רחמנות.

אגב, השלט החדש של היס פלוס משופר מאוד

הוא כולל מקלדת נומרית ואפשר לזפזפ בו כמו בממירים הלוייניים.

 

פורסם

גם אני החלפתי לעצמי ולהורי אחרי שחלק מהערוצים בוטלו וחלק פסקו להיות HD.

לגבי הממיר ממליץ לעשות יוזר חדש ולא להשתמש באימייל הפרטי.

 

פורסם (נערך)

אני בחרתי להתקין את אפליקציית YES+ בטלויזיה שלי כדי לחזור ולצפות בערוצים שאני משלם עליהם אבל הוסרו לי מהממיר 4K הרגיל שלי (Yes Ultra)
במקביל, ניסיתי להשיג את YES, מחכה כבר שלושה ימים שיואילו לחזור אלי.

🙄

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

כמה מכשירים מחוברים אצלך ל-yes? יש מגבלה של 7 מכשירים למנוי. אם אצלך מכשיר טלויזיה מחובר גם ישירות (אפליקציה) וגם דרך ממיר הוא נחשב לשני מכשירים.

 

בדוק האם התכנים החסרים הם תכנים או ערוצים שהוסרו מהשירות. תכני VOD עולים ויורדים כל יום, ומדי פעם נעשים שינויים בערוצים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ערוצים רלוונטים לגמרי ירדו... ערוץ האוכל למשל, חלק מקבוצת דיסקברי ודומיהם אם אני זוכר נכון,
באפליקציה שעל הטלויזיה החדשה - יש הכל.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

סיפור מוזר. יש לי ממירי יס פלוס ולא נעלמו ערוצים.

 

יש לנו טלויזיה אחת שמחוברת ללא ממיר (אצל הבן הצעיר), אציע לאישתי לבדוק האם יש שם ערוצים שאינםם קיימים בממירים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, Super_T כתב:

הוסרו לי מהממיר 4K הרגיל שלי (Yes Ultra)

 

לפני 5 שעות, sperial כתב:

יש לי ממירי יס פלוס ולא נעלמו ערוצי

ספריאל, הבחור מדבר על ממיר יס אולטרה עתיק.

ואתה מדבר על יס פלוס, שהוא למעשה סטרימר שמריץ אפליקציית אנדרואיד בדיוק כמו הטלוויזיות החכמות.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

לא הכרתי את המונח ״יס אולטרא״ אז בדקתי, וממה שמצאתי דווקא דובר בשירות מבוסס אינטרנט. כנראה שיש יותר מדור אחד שעושה שימוש בשם זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 שעות, sperial כתב:

סיפור מוזר. יש לי ממירי יס פלוס ולא נעלמו ערוצים

על זה הדיון 
הערוצים "שנעלמו" מהלווין ועברו לשדר *רק* ביס פלוס, כמו שאמרו כאן ערוץ האוכל החיים הטובים וכו'
יס אולטרה קוואטרו וכו' אלו ממירי לוויין HD מקליטים.

פורסם

אישית לא הייתי מתעקש על ממיר לוויין. אם ממילא יש לך חיבור אינטרנטהתעבור ליס פלוס וזהו. נדמה לי שזה אפילו חוסך כמה פרוטות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...