Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למישהו יש מושג, אם סובארו מייבאת או מתכוונת לייבא את הדגם הזה לארץ ? ( עם המנוע בנפח של 2500 סמ"ק )

לפי הסתכלות באתר שלה יש מפרט אחד עם מנוע 2.0 ואני עם 2.5.

אין באתר של סובארו פירוט לגבי ההבדל במחירים. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

כן - יש מחירים לדגמי 2026:

 

מנוע 2498 סמ"ק 180 כ"ס

 

רמת גימור טורינג  175900 ש"ח (זהה למנוע ה-2 ליטר)  בגרסת ה-2.5 ליטר אין ניטור בשטח מת (שיש ב-2 ליטר)

רמת גימור אקסקיוטיב 185900 ש"ח (יקר ב-1000 ש"ח מה-2 ליטר) ב-2.5 נוספת בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור.

רמת גימור לקשרי 176900 ש"ח (זהה למנוע ה-2 ליטר) גם כאן ב2.5 נוספת בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור.

 

בכל הדגמים משקל הנגרר עם בלמים עלה ל-1500 ק"ג (לעומת 1400 ב-2 ליטר)

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

זה הבדל זניח, מתאר לעצמי שהוא כבר יהיה יקר מדי ויתקרב לפורסטר מבחינת המחיר.

בשביל חיסכון בדלק כנראה שזה לא הרכב המתאים. 

  • אהבתי 1
פורסם

כן זה לא באמת היברידי של 20 קילומטר לליטר, החיסכון לא וואו והמחיר יהיה מופרך לרכב כזה.

 

אגב היום ההורים שלי קיבלו את הקרוסטרק 2.5 שהזמינו, נוח ונעים לנסיעה ונהיגה עם הרבה ביטחון על הכביש כמו שמצופה ממנו. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 19 שעות, Doron_Z כתב:

ההורים שלי קיבלו את הקרוסטרק 2.5

יכול לחלוק את המחיר הסופי ששילמו ואת רמת הגימור? 

פורסם

כן יכול. לא השביעו אותנו לא לספר או משהו אבל כן יכול לאמר שבמקרה בסניף היה מנהל מחוז שכביכול אישר לא יודע אם זה חארטה או בעל השפעה כלשהי. 

 

בכל אופן רמת גימור לאקשרי (שלצערי מגיעה על ידי היבואן עם מושבי בד אפורים ופשוטים יחסית בניגוד למה שהיה בעבר שהביאו מושבים דמוי עור יפים שכן קיימים עדיין בארה״ב בגרסאות הלא בסיסיות) כולל כל האביזרים (מרים שמשות, גלילה לתא מטען, מצלמת דרך קדמית ואחורית, מעמד לטלפון) כולל צבע, כולל איתוראן שנדרש לביטוח, כולל 5 שנות אחריות לא כולל רישוי (לא משלמים) - יצא סביב 175,000 שקל. 

 

לפני תוספת אחריות ל 5 שנים יצא 172.5 לא כולל רישוי. בהצלחה 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

מעניין מה שאתה אומר, לאבא שלי הציעו באחד הסניפים קרוסטרק 2.5  בכ-190,000 ש"ח.   ( לא יודע באיזו רמת גימור מדובר).

הם טענו שהצבע לא כלול במחיר ומדובר בתוספת של כ-6000 ש"ח. (המחיר שציינתי כבר כולל את הצבע). 

המחיר שציינת כולל מע"מ?

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
לפני 4 שעות, Benor כתב:

לא יודע באיזו רמת גימור מדובר

 

במחיר הזה - מדובר ברמת הגימור הגבוהה.

ראה את המחירים הרשמיים בפוסט קודם בשרשור זה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, PriceDevil כתב:

 

במחיר הזה - מדובר ברמת הגימור הגבוהה.

ראה את המחירים הרשמיים בפוסט קודם בשרשור זה.

 

אמת זה מה שכתבתי לו גם בפרטי, שהם קיבלו את הצעת המחיר הזאת על רמת הגימור הכי גבוהה. ועדיין נתנו להם מחירון ללא הנחה וכן אפשר לקבל הנחה ושיחתרו לכך. 

 

לדעתי אגב רמת הגימור הגבוהה ברכב מיותרת, זה אותו הרכב רק עם חלון גג והמושב מתכוונן חשמלית, לטעמי הבדל שולי. הגימור עצמו לא טוב יותר מבחינת חומרים או המראה של המושבים כמו שאני מבין. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 21 שעות, Doron_Z כתב:

יצא סביב 175,000 שקל

תודה! 

לפני 21 שעות, Doron_Z כתב:

שלצערי מגיעה על ידי היבואן עם מושבי בד אפורים ופשוטים יחסית בניגוד למה שהיה בעבר שהביאו מושבים דמוי עור

לדעתי עדיף והרבה יותר נעים מושבי בד מאשר הדמוי פלסטיק שנותנים

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 22 שעות, Doron_Z כתב:

גלילה לתא מטען, מצלמת דרך קדמית ואחורית,

מדהים שבסובארו אין גלילה לתא המטען וזה בתוספת תשלום
לגבי מצלמת דרך. המצלמות שהיבואנים נותנים הם (ככל שנתקלתי) פח במחיר מופקע עם התקנה גרועה
הפחות כסף תתקין מצלמה איכותית אצל מתקין חיצוני
בהרבה פחות כסף, תקנה לבד ותתקין לבד.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 5 שעות, tuple כתב:

לדעתי עדיף והרבה יותר נעים מושבי בד מאשר הדמוי פלסטיק שנותנים

 

לא ישבתי על המושבים מגרסאות הגימור הגבוהות יותר אבל הם כן נראים טוב יותר משמעותית זה בטוח. בסופו של דבר היבואן בחר לצייד את הרכב עם המושבים של הגרסת בייס הזולה ביותר בארה״ב אז זה בטח לא בא ממקום שחושבים שעדיפים אלא מחיסכון.

 

לפני 5 שעות, סולל הדרך כתב:

מדהים שבסובארו אין גלילה לתא המטען וזה בתוספת תשלום
לגבי מצלמת דרך. המצלמות שהיבואנים נותנים הם (ככל שנתקלתי) פח במחיר מופקע עם התקנה גרועה
הפחות כסף תתקין מצלמה איכותית אצל מתקין חיצוני
בהרבה פחות כסף, תקנה לבד ותתקין לבד.

 

אם אתה מכיר את סמלת זה סוג של משהו שהם מכניסים כבר עם האיתוראן הגלילה לתא המטען מרימי השמשות ושאר האקסטרות. זאת אומרת גם אם תוותר על המצלמה לא בטוח שזה יוריד משהו בכלל במחיר.

 

המצלמה עצמה נראית בסדר, די בסיסית אבל עושה את העבודה ובמקרה של ההורים הם גם ככה לא היו מתקינים בעצמם אז זה עדיף מכלום.

 

העיקר שאמא מבסוטה מהרכב זה הכי חשוב.

  • רעיון טוב! 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היום נהגתי עליה, מאוד נחמדה.

התיבה הרציפה עדיין עצלה, אך באופן משמעותי יותר זריזה מהדגם היוצא עם מנוע ה 1.6.

 

עריכה אחרונה על ידי Benor

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...