Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה במחיר של סינית מקבילה ?


פוסטים מומלצים

פורסם

הערת צד - רכב גבוה עדיף גם למשפחות צעירות, הגישה למושבי הבטיחות נוחה יותר - מה שמגדיל בהרבה את קהל היעד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 שעות, elielectric כתב:

עדיין חושבים שמודל 3 סדאן נמוכה ומופשטת ב- 180 - 200 אלף ₪ היא כזאת מציאה לישראלי המצוי לעומת קרוסאובר סיני מודרני?

ולפני שהקופצים יקפצו ויביכו את עצמם שמדובר בקרטון נייר שדינו התפרורות במזבלה, תראו קצת סרטונים על הרכב הזה ואיזה ביקורות מצויינות הוא קיבל.

 

בתמורה לשקל, על הנייר, ליצרנים הסיניים יהיה יותר מה להציע ביחס לאחרים.

אממה, זה לא נגמר או מתחיל רק במה שרואים בברושור. בנסיעת מבחן ולאורך זמן מגלים דברים.

איכות המוצר ורמת הליטוש נמדדת לאורך זמן, החל מהרגע הראשון שאתה בעלים של אחד כזה.

 

מעבר לזה - מכיר את הביטוי "טוב שם טוב משמן טוב" ?

יש אנשים שיעדיפו לקנות מחברה בעלת מוניטין מכובד בתחום מסויים מאשר חברה אחרת שעבורם היא לא מוכרת.

 

ספציפית ל LEAPMOTOR ו TESLA - מדובר ב-2 יצרניות עם פערי וותק גדולים מאוד בינהם וגם אג'נדה (עיצובית וטכנולוגית) שונה. ליפ קיימת רק 10 שנים בעוד טסלה קיימת יותר מכפול מ-ליפ. זה בא לידי ביטוי בניסוי מעשי על הכביש ולמידת דברים שלא תמצא בשום תוכנית על הנייר. 

 

BYD, למשל, הינה בעלת וותק דומה לזה של טסלה בייצור רכבים חשמליים אבל עם יתרון של 8 שנים קודם לכן בייצור סוללות נטענות. גם היא, כמו טסלה, מתמקדמת בייצור רכבים חשמליים בלבד (החל מ 2022) ובפועל - בעולם כולו (וגם בישראל) - טסלה ו BYD הן מהחזקות שיש בתחום הרכבים החשמליים.


 

לפני 9 דקות, sperial כתב:

הערת צד - רכב גבוה עדיף גם למשפחות צעירות, הגישה למושבי הבטיחות נוחה יותר - מה שמגדיל בהרבה את קהל היעד.

בדיוק.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 8 שעות, גולדן191 כתב:

חידשת לי, אז כל ה BYD שרואים גם בב"שף לא מעט, וגם בכללי בכבישים חלקם הגדול מגיע כליסינג פרטי שהלקוח משלם לחברה X ש"ח בחודש?

ולטסלה אין כאלה?

הבנתי.. וחשבתי לתומי שזה בגלל שאנשים מעדיפים להיות על הגובה, שיהיה :)

לא אמרתי שזה בהכרח ליסינג פרטי. זה גם יכול להיות ליסינג תפעולי או השכרה.

לפני 15 דקות, איציק נ. כתב:

יש אנשים שיעדיפו לקנות מחברה בעלת מוניטין מכובד בתחום מסויים מאשר חברה אחרת שעבורם היא לא מוכרת.

בדיוק.

אנשים לא קונים חשמלית של סטלנטיס, אבל יקנו איזה מותג שלא שמעו עליו בחיים.

 

לפני 28 דקות, sperial כתב:

הערת צד - רכב גבוה עדיף גם למשפחות צעירות, הגישה למושבי הבטיחות נוחה יותר - מה שמגדיל בהרבה את קהל היעד.

על זה אני מסכים. 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

 

בתמורה לשקל, על הנייר, ליצרנים הסיניים יהיה יותר מה להציע ביחס לאחרים.

אממה, זה לא נגמר או מתחיל רק במה שרואים בברושור. בנסיעת מבחן ולאורך זמן מגלים דברים.

איכות המוצר ורמת הליטוש נמדדת לאורך זמן, החל מהרגע הראשון שאתה בעלים של אחד כזה.

 

מעבר לזה - מכיר את הביטוי "טוב שם טוב משמן טוב" ?

יש אנשים שיעדיפו לקנות מחברה בעלת מוניטין מכובד בתחום מסויים מאשר חברה אחרת שעבורם היא לא מוכרת.

 

 

 

 

אני מסכים עם זה באופן כללי אבל ספיציפית בטסלה הרושם האישי שנוצר לי הוא שהליטוש קיים רק בתחום התוכנה, בתחום המתלים הם הגיעו לרמה מקובלת לכל היותר ולא מצטיינים בכך עדיין (טובים יותר מחלק מהרכבים הסיניים אבל חלק כבר הגיעו לאותה רמה),  אבל בתחום של איכות ייצור והרכבה הרושם שנוצר לי שה- dna של טסלה עדיין נשאר חפיפניקי.

 

תראה למשל סרטון מפוסט שנתקלתי בו בפייסבוק של מישהו שרכש מודל y ג'וניפר בישראל שלכאורה שופרה מכל הכיוונים.

 

אבל הדיפון של הדלתות חורק שם בנגיעה ובנסיעה על במפרים (תראה בתיאור הסרטון מה הוא כותב). 

 

הסינים שאני בדקתי יותר מלוטשים ואין שום חריקות והכל בטון בניגוד לתדמית שלהם.

 

https://www.facebook.com/share/v/1AwfarGgKG/

 

 

אז יש גבול גם למשקל שצריך להעניק לשם טוב ולא לשמן טוב 😁

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • מבאס 1
פורסם
לפני 1 דקה, elielectric כתב:

אני מסכים עם זה באופן כללי אבל ספיציפית בטסלה הרושם האישי שנוצר לי הוא שהליטוש קיים רק בתחום התוכנה, בתחום המתלים הם הגיעו לרמה מקובלת לכל היותר ולא מצטיינים בכך עדיין,

 

לדעתי האישית - אתה טועה בדיוק בנקודה שטסלה יותר חזקה מהאחרים.

ברור לי שעניין נוחות נסיעה והידוק יכולים להיות מאוד סובייקטיביים, אבל זה אחד התחומים שטסלה חזקה בו באופן גורף וברור ביחס למתחרות הסיניות שלה - ומבחינתי רכב שהוא רק רך הוא לא רכב עם מתלים טובים (אני מאוד אוהב שבמדיה בוחנים את המכוניות ובוחרים לומר "האוטו מאוד נוח בעיר" - ורק חלק קטן מאוד מהכתבים אומר שהאוטו פשוט רך או "זה לא אוטו לנסיעה באשתאול או תקיפת סיבובים"). 
 

בעוד המתחרות מסין נוטות ברובן להתנדנד (במיוחד בסרן האחורי, דבר שלא רק הסיניות סובלות ממנו - ויש מי שיותר רגיש לזה [אני]) דווקא בטסלה יודעים לומר, בדומה לתוצרת VW, אנחנו כאן בשביל לספק מכונית שהיא אולי טיפה נוקשה - אבל הרבה יותר טובה ברגע שמתחילים לאתגר אותה או להעמיס עליה (ולאתגר או להעמיס יכול להיות גם משהו פשוט כמו: נסיעה בין עירונית בכביש מהיר - דבר שמהר מאוד מוציא את הקוף למכוניות עם כיול מתלים רך).

איציק

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

המבצע על רכבי איון להייטק זון ופועלים וונדר שהיה אמור להגמר היום הוארך עד סוף החודש.

 

במסגרת המבצע אתה יכול לרכוש איון  v במחיר של כ- 147,000 ₪ בערך (בשקלול כל הטבות המבצע), שזה מחיר יותר זול מליפמוטור b10 בדגם המאובזר ויותר זול מדיפאל s05 בדגם הבסיס והאיון מאובזרת כמו הדגמים המאובזרים הללו.

 

לדעתי במחיר הזה, זאת ההצעה הכי אטרקטיבית שיש לרכב חשמלי היום.

 

https://www.htzone.co.il/item/148747/AION-V-–-נוסעים-בביטחון-חשמלי/?sale_id=103

 

 

Screenshot_20251215_222009_Chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם
לפני 9 שעות, elielectric כתב:

לדעתי במחיר הזה, זאת ההצעה הכי אטרקטיבית שיש לרכב חשמלי היום.

אתה ככל הנראה צודק אם זה באמת היה 147000 שח.

הם משקללים גם עלות מימון...זו לא חוכמה.

בסופו של דבר המחיר הוא 159,000 ש"ח + 2400 ש"ח אגרת רישוי.

הטבות: שובר טעינה ע"ס 800 ש"ח ו-עמדת טעינה בשווי 2500 ש"ח (או זיכוי של 1000 ש"ח בתמורה לזה שתישאר אצלם).
 

היחס בין המחיר למטר-פח בהחלט מעמיד את ה V עם הצעה סופר אטרקטיבית ל SUV-C.

גם הסוללה מכובדת (75KWh), תא המטען סביר (כמעט 430 ליטר) והאחריות ל-8 שנים גם על הרכב וגם על הסוללה כבר הופכת את הסיפור למאוד מעניין.


איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הכל טוב ויפה, מי שמוכן להיות guinea pig של היבואנים, ולקחת בחשבון שיש סיכוי לא רע שעוד כמה שנים הוא נתקע עם אחלה משקולת נייר בחניה, שיבושם לו.
ממליץ להסתכל ביד 2 לראות באילו מחירים נסחרות GAC מהסיבוב הקודם של יוניון.
 

  • אהבתי 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, איציק נ. כתב:

אתה ככל הנראה צודק אם זה באמת היה 147000 שח.

הם משקללים גם עלות מימון...זו לא חוכמה.

בסופו של דבר המחיר הוא 159,000 ש"ח + 2400 ש"ח אגרת רישוי.

הטבות: שובר טעינה ע"ס 800 ש"ח ו-עמדת טעינה בשווי 2500 ש"ח (או זיכוי של 1000 ש"ח בתמורה לזה שתישאר אצלם).
 

היחס בין המחיר למטר-פח בהחלט מעמיד את ה V עם הצעה סופר אטרקטיבית ל SUV-C.

גם הסוללה מכובדת (75KWh), תא המטען סביר (כמעט 430 ליטר) והאחריות ל-8 שנים גם על הרכב וגם על הסוללה כבר הופכת את הסיפור למאוד מעניין.


איציק

 

 

למה לא חוכמה זה עלות מימון שאתה חוסך אם היית קונה רכב אחר.

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם
Just now, elielectric כתב:

 

 

למה לא חוכמה זה עלות מימון שאתה חוסך אם היית קונה רכב אחר.

 

מי אמר שכולם צריכים מימון ?

 

המחיר של האוטו ירד ל 159,000 שח (ההטבה היא 8000 שח במחיר הרכב).

 

אם הם חוסכים לי 10,000 שח מימון, זה לא אומר שהרכב עולה לי 149,000 שח, זה אומר שהוא עולה לי 159000 שח במקום 169000 שח עם המימון.

 

איך הגענו ל 147000 לא ברור.

 

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, ArikC כתב:

הכל טוב ויפה, מי שמוכן להיות guinea pig של היבואנים, ולקחת בחשבון שיש סיכוי לא רע שעוד כמה שנים הוא נתקע עם אחלה משקולת נייר בחניה, שיבושם לו.
ממליץ להסתכל ביד 2 לראות באילו מחירים נסחרות GAC מהסיבוב הקודם של יוניון.
 

 

מה שהיה בסיבוב הקודם לא רלוונטי מכיוון שהרכבים שם היו לא מוצלחים.

 

כעת המצב משתנה לנגד עינינו.

 

גם ליפמוטור לא הצליחו עם ה- c10 אפילו במחירי זנות של אפס ק"מ בגלל טעינה חד פאזית.

 

אבל עם הליפמוטור b10 הם יהפכו לדעתי לרב מכר אולי מספר 1 במכירות רכב חשמלי.

 

הישראלי שרוכש רכב חשמלי סיני הוא מאד דינמי וללא חששות ממותגים כך אני מתרשם.

 

עם ה- b10 ליפמוטור יצליחו לדעתי בראש ובראשונה בגלל מחיר אטרקטיבי.

 

גם הדיפאל so5 מושך בגלל אותה סיבה.

 

האיון נקטו באסטרטגיה שונה של מחיר יקר יותר (אבל יש לכך גם הצדקה בעיקר בגלל סוללה גדולה יותר ואחריות ארוכה יותר) ומבצעים אגריסיביים שבהם המחירים זולים יותר בפועל מהרכבים האחרים. כלומר בזמן שאין מבצעים המכירות יהיו כנראה נמוכות יותר מהרכבים הללו ובזמן שיש מבצעים ההיפך. מעניין איזו אסטרטגיה יותר אפקטיבית מבחינת המכירות.

 

נראה לי שאת הישראלי המצוי מושך יותר מחיר נמוך יותר בין היתר עקב קושי בהבנת שווי הטבות המבצע באיון. מצד שני יש אולי ישראלים שצריכים מימון ויותר קל להם שעסקת המימון מגיעה ישר מהיבואן בתנאים אטרקטיביים. 

 

 

לפני 22 דקות, איציק נ. כתב:

 

מי אמר שכולם צריכים מימון ?

 

המחיר של האוטו ירד ל 159,000 שח (ההטבה היא 8000 שח במחיר הרכב).

 

אם הם חוסכים לי 10,000 שח מימון, זה לא אומר שהרכב עולה לי 149,000 שח, זה אומר שהוא עולה לי 159000 שח במקום 169000 שח עם המימון.

 

איך הגענו ל 147000 לא ברור.

 

 

אם אתה לוקח הלוואה של 80,000 ₪ ל- 3 שנים לרכישת רכב הריבית נעה היום בין פריים פלוס 0.6 - 2.3 אחוז.

 

אפילו את תחשב פריים פלוס 1 אחוז שזה כמעט מינימום הריבית כאמור, תגיע לריבית של 8,600 ₪ לכל 3 השנים.

 

אז יש הנחה של 8,000 ₪.

 

ריבית שחסכת 8,600 ₪.

 

עמדת טעינה בחינם 2,500 ₪.

 

טעינה ציבורית 800 ₪ בחינם.

 

סה"כ 19,990 ₪.

 

מחיר הרכב 167,000 ₪.

 

לאחר הפחתת 20,000 ₪= 147,000 ₪.

 

אם אתה לא צריך מימון זה אומר שאתה משתמש בכסף שיש לך.

 

אבל את הכסף הזה יכלת לחסוף ולקבל עליו ריבית בפקדון תוכנית חסכון או תשואה בשוק ההון של אותו סכום בערך של 8,600 ₪ נגיד בממוצע לכל ה- 3 שנים תלוי במה היית משקיע.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם

בתור מישהו שמסתכל על השרשור מהצד, אני חושב שהגיע הזמן לגילוי נאות של @elielectric. בשביל להתלהב כל כך ממכונות כביסה צריך להיות או פאן בוי של טסלה מצד אחד או לוביסט של משרד התעשייה הסיני מצד שני.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

 גילוי נאות שרציתי לפרסם את ההודעות האחרונות שלי האלה בפוסט המקביל של מלחמת המחירים ובטעות פרסמתי בפוסט כאן, כי ההודעות האלה לא קשורות דווקא לטסלה.

 

 

אבל כפי שראית פאן בוי של טסלה אני לא, לוביסט של הרכבים הסינים החשמליים אני כן. סתם בא לי לנסות לפקוח עיניים של מי שמונע מחששות מהרכבים הללו.

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם
לפני 27 דקות, elielectric כתב:

מה שהיה בסיבוב הקודם לא רלוונטי מכיוון שהרכבים שם היו לא מוצלחים.

 

כעת המצב משתנה לנגד עינינו.

 

גם ליפמוטור לא הצליחו עם ה- c10 אפילו במחירי זנות של אפס ק"מ בגלל טעינה חד פאזית.

 

אבל עם הליפמוטור b10 הם יהפכו לדעתי לרב מכר אולי מספר 1 במכירות רכב חשמלי.

 

הישראלי שרוכש רכב חשמלי סיני הוא מאד דינמי וללא חששות ממותגים כך אני מתרשם.

 

עם ה- b10 ליפמוטור יצליחו לדעתי בראש ובראשונה בגלל מחיר אטרקטיבי.

 

גם הדיפאל so5 מושך בגלל אותה סיבה.

 

 

לא מבין איך אתה בתור לקוח פוטנציאלי מתרשם מזה. התעשייה הסינית ברכבים עובדת בדיוק כמו בפלאפונים. כול חודש מכשיר חדש, העיקר להציף את השוק. 

GAC הקודמים= משקולת נייר 

גילי גיאומטרי נחתכה ותישאר היסטוריה- משקולת נייר. 

ליפמוטור C10 עם טעינה חד פאזית ואחרי חצי שנה משווקים טעינה תלת פאזית - משקולת נייר 

 

אתה עכשיו מתרשם מאוד מהליפמוטור -B10 וה-דיפאל 05. אבל עוד שנה יצא ליפמוטור B10 ULTRA ודיפאל 05 אולטרה ב -10 אחוז פחות במחיר, ויגרמו לדגמים האלה להיות מיושנים. 

פורסם
לפני שעה, elielectric כתב:

 גילוי נאות שרציתי לפרסם את ההודעות האחרונות שלי האלה בפוסט המקביל של מלחמת המחירים ובטעות פרסמתי בפוסט כאן, כי ההודעות האלה לא קשורות דווקא לטסלה.

 

 

אבל כפי שראית פאן בוי של טסלה אני לא, לוביסט של הרכבים הסינים החשמליים אני כן. סתם בא לי לנסות לפקוח עיניים של מי שמונע מחששות מהרכבים הללו.

 

לוביסט משמע פועל למען  ומקבל תשלום , אם זה המצב כדאי שנדע .

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...