Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים 215/50/17R


פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים :)

אני מחפש צמיגים לפוקוס st-line 2020,

מידה 215/50/17

נוסע איזור ה-10-15 בשנה,

לפעמים אגרסיבי

אשמח להמלצות באיזור 400-700 לצמיג עם VFM טוב.

 

תודה!

פורסם (נערך)

יש לי נסיון טוב עם ברידג'סטון טוראנזה T005,

מוגדר כצמיג לשימוש רגיל, עם המון אחיזה.

 

ראיתי אותו בעבר, כצמיג מקור לקופרה פורמנטור VZ , מהראשונות שהגיעו.

 זו המלצה בעלת משמעות.

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם
לפני שעתיים, Fahimin כתב:

אני מחפש צמיגים לפוקוס st-line 2020,

מידה 215/50/17

מה קוד עומס ומהירות ברשיון? 

אילו צמיגים (דגם מדויק) מותקנים כעת ומה חוות דעתך עליהם? 

 

לנהיגה קצת יותר נמרצת, בגבול העליון של התקציב (אולי מעט מעבר) חפש קונטיננטל פרימיום-קונטקט 7. במסגרת התקציב, אולי טויו פרוקסס ספורט (אם כי הביקורות לא מהללות). 

שאר הצמיגים במידה הזו הם טורינג למיניהם (לא שהנ"ל צמיגי קצה), ויש טובים שנכנסים בתקציב כמו הנקוק K125, גודייר אפישנטגריפ פרפורמנס או מישלין פרימסי 4+. וגם אחרים.

הנ"ל לפחות ע"ב מה שמופיע באתרים הישראליים השונים. אולי קיימים עוד אפשרויות לגיטימיות, אבל תצטרך לבצע סקר שוק. 

פורסם
בתאריך 9.11.2025 בשעה 21:53, IsraCar כתב:

יש לי נסיון טוב עם ברידג'סטון טוראנזה T005,

מוגדר כצמיג לשימוש רגיל, עם המון אחיזה.

 

ראיתי אותו בעבר, כצמיג מקור לקופרה פורמנטור VZ , מהראשונות שהגיעו.

 זו המלצה בעלת משמעות.

 

תודה! לא הצלחתי למצוא אותם במלאי, אבל אחפש

 

בתאריך 9.11.2025 בשעה 22:10, Tom_22 כתב:

מה קוד עומס ומהירות ברשיון? 

אילו צמיגים (דגם מדויק) מותקנים כעת ומה חוות דעתך עליהם? 

 

לנהיגה קצת יותר נמרצת, בגבול העליון של התקציב (אולי מעט מעבר) חפש קונטיננטל פרימיום-קונטקט 7. במסגרת התקציב, אולי טויו פרוקסס ספורט (אם כי הביקורות לא מהללות). 

שאר הצמיגים במידה הזו הם טורינג למיניהם (לא שהנ"ל צמיגי קצה), ויש טובים שנכנסים בתקציב כמו הנקוק K125, גודייר אפישנטגריפ פרפורמנס או מישלין פרימסי 4+. וגם אחרים.

הנ"ל לפחות ע"ב מה שמופיע באתרים הישראליים השונים. אולי קיימים עוד אפשרויות לגיטימיות, אבל תצטרך לבצע סקר שוק. 

 

95W
קניתי את הרכב עם רביעיה של goodride סיני, שחוקים מאוד (הקדמיים כבר מתקלפים)

בסקר שוק מצאתי את המישלן פרימסי 4+ ב675 לצמיג שזה לא רע,
אבל מצאתי גם Kleber HP5 ב550 שהוא דגם חדש לדגם HP4 שעליו יש המון ביקורות טובות
מכיר את הדגם הזה בהשוואה למישלין ודומיו?

או Pirelli powergy

פורסם

הקודים מצמצמים עבורך את האפשרויות (חובה זהה או גבוה יותר) אם כי מרבית הצמיגים שהזכרתי קיימים עם קודים מתאימים.

 

אין ספק שהמישלין פרימסי שמצאת או הקלבר HP5 (חדש יחסית ואין עדין הרבה מידע לגביו) יהוו קפיצת מדרגה מהקיים, אבל אלו לא ממש צמיגים להיות אגרסיביים איתם. לא שהשאר מאוד כאלו. 

את הפירלי הייתי משאיר בצד כרגע, לעומת האלטרנטיבות. 

פורסם
בתאריך 9.11.2025 בשעה 19:10, Fahimin כתב:

איזור 400-700 לצמיג עם VFM טוב.

 

 

נטו תמורה למחיר תשים FALKEN ZE310 95W.

אמור לעלות כ-450-500 ש"ח למידה שלך. צריך להיות במלאי.

צמיגים ברמה 1 מעל ה-FALKEN יעלו לך כ-50% יותר לצמיג ולא בטוח שיש לך צורך כי ביקשת VFM.

 

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

פאלקן 310r יעלו לך 425, מישלין פרמסי 5 650, קונטיננטל פרימיום קונטקט 7 שהרכב בא איתם או עם ה6, יעלו 700.

תוכל אם תרצה להמתין עד סוף אפריל 2026 ויהיו לך הנקוק k125.מוצעים כרגע במחיר 460 בערך אבל למיטב ידיעתי אין לאף אחד במלאי. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...